Uskočiti u biznis
– Parkovi s trambolinama su vrlo brzo postali omiljena destinacija za rekreaciju i zabavu, a podjednako privlače i decu i odrasle – kaže vlasnik Jump Planet-a Bartoš Sleđinjski, prenoseći svoja iskustva sa tržišta Poljske, gde trenutno radi devet parkova ovoga brenda. – Ovo je branša koje se tek razvija i očekujem da će biznis još dugi niz godina biti izuzetno profitabilan – kaže Sleđinjski, a u nastavku razgovora otkriva i čime će privući veći broj posetilaca, šta se u konceptu promenilo, ko je idealni primalac franšize te koliko će morati da uloži u pokretanje posla ako se odluči za kupovinu franšize.
Kako ste i sami naglasili, parkovi s trambolinama su vrlo popularni. Ipak, postoji rizik da broj posetilaca neće uvek biti ovako visok?
Naše iskustvo pokazuje da ljudi obožavaju tramboline, a statistika iz naših poslovnica je najbolji dokaz za to. Činjenica da su parkovi dupke puni preko vikenda više nije nikakvo iznenađenje, ali sve češće nam se dešava da nemamo dovoljno mesta za sve ljude koji dolaze tokom radne nedelje. Ovo je vrlo popularan vid zabave, koji ne privlači samo decu i mlade, već i odrasle. Zahvaljujući, između ostalog, i tome što nudimo i organizujemo akrobatske radionice i fitnes. Zato i smatram da parkovi neće ostati bez posetilaca. Naprotiv! Sve dok tržište ne bude zasićeno, broj posetilaca će nastaviti da raste.
Najavili ste da će koncept biti modifikovan. Šta se menja?
Mnogo toga. Želimo da proširimo ponudu kako bismo privukli nove grupe posetilaca. Planiramo da dodamo teretanu za odrasle, a za decu – interaktivne tematske parkove. Uz to, biće otvoren i restoran, što će biti savršeno rešenje za celu porodicu. Na taj će način naši objekti postati sveobuhvatni parkovi koji spajaju odličnu zabavu s fizičkom aktivnošću. Biće to prvi takav koncept u Evropi.
Po čemu se Jump Planet izdvaja od konkurencije?
Naša prednost je upravo u pomenutoj inovativnoj i sveobuhvatnoj ideji koja se polako ostvaruje i u praksi. Niko u Evropi ne nudi ovako širok i komplementaran spektar usluga. Cilj nam je, znači, da dopremo do što većeg broja korisnika i pružimo im uslugu na najvišem nivou.
Pored četiri sopstvena parka, u Poljskoj trenutno imate i pet franšiznih jedinica. Ko su idealni primaoci ove franšize?
Zapravo, ko god želi da se bavi ovom biznisom ili, jednostavno, želi da pametno uloži novac u privatni posao – može da postane primalac naše franšize. Ne zahtevamo da to budu vlasnici nekretnina, jer imamo tim stručnjaka koji radi na pronalaženju adekvatnih lokacija i objekata. Mi smo, takođe, zaduženi za izradu projekta, obuku primalaca i njihovih zaposlenih, kao i za pomoć u marketingu. Pomažemo i savetujemo po svim pitanjima svakodnevnog poslovanja. Zbog svega toga, Jump Planet je dobra opcija za sve preduzetne ljude koji traže inovativnu ideju za pokretanje biznisa.
Koliko novca je potrebno uložiti u ovaj biznis, odnosno, kupovinu franšize?
Za otvaranje parka pod brendom Jump Planet potrebno je uložiti od 115 do 230 evra po jednom kvadratnom metru trambolina. U ovu cenu su uključeni i troškovi projektovanja i montaže. Tome, međutim, treba dodati troškove kupovine ili iznajmljivanja dvorane. Ovde se cene dosta razlikuju i zavise od mnogo faktora, kao što su stanje objekta ili njegova lokacija. Ako se park postavlja u tržnom centru, najčešće treba položiti i depozit. S druge strane, i profit je značajan, jer često ostane i do 7.000 evra čiste zarade mesečno, i to posle odbitka svih troškova. Ulaganje u teretanu, interaktivni park za decu i restoran takođe povlači dodatne troškove. Ipak, treba imati na umu da je u tom slučaju i dobit znatno veća.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...