Pandemija nije zaustavila poslovanje / „Mi smo i pre korone jako mnogo polagali na higijenu i mera se pridržavamo bez obzira na to da li su one preporučene ili obavezne“, Nemanja Nikodijević, primalac master franšize brenda DepilConcept
Sreda
28.10.2020.
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
 

Iako je industrija nege tela pretrpela značajan udarac usled koronavirusa, DepilConcept je uspeo da proširi franšiznu mrežu u Srbiji i očuva poslovanje i u ovim turbulentnim vremenima.

Za godinu i po dana od otvaranja prvog DepilConcept centra uspeli smo da proširimo mrežu na četiri lokacije, što je odličan rezultat, a to su nam potvrdili i davaoci franšize iz Lisabona. Nova lokacija se nalazi u Čačku, u rukama veoma ozbiljnih ljudi koji znaju kako se radi i vodi ovaj posao. Centar je počeo sa radom u septembru, a veliko interesovanje klijenata nas raduje i obećava dalji razvoj – kaže Nemanja Nikodijević, koji je sa svojom suprugom Irmom primalac master franšize ovog brenda za područje Srbije.

Posebno raduje, kako kaže, što su im primaoci franšize u ovoj „maglovitoj“ situaciji ukazali poverenje. Poslovanje su počeli sa najvećim franšiznim paketom koji uključuje tri operativne kabine: za tretman laserske epilacije, IPL/SHR epilacije i za tremane fototerapije lica i tela; kabina za tretmane depilacije toplim i hladnim voskom te kabina za tretman lash lift i tretman korigovanja i farbanja obrva kanom.

Primalac franšize u Čačku, Svetlana Mirković, prvo je bila naš zadovoljni klijent u Beogradu i na taj način se lično uverila u kvalitet našeg rada i rezultate. Iako nudimo tri franšizna paketa, ona se odlučila na kompletan paket, koji i preporučujemo, jer je to najisplativiji put i postoji mogućnost da se odmah ponude sve usluge, a samim tim, i brže vrati investicija – objašnjava Nikodijević.

Iz stana u pristupačniji lokal

Nova franšizna jedinica nije jedina vest u DepilConcept-u. Naime, beogradski centar koji se nalazio u Ulici 27. marta, a kojim su upravljali upravo Nemanja i Irma, preselio se u veliki, „ulični“ lokal u Kneza Miloša. Želja im je bila da budu još dostupniji klijentima budući da se prethodni centar nalazio u zgradi, u stanu.

Prvi lokal, koji je ujedno i prvi DepilConcept centar u Srbiji, ispunio je sva naša očekivanja i bio je sasvim zadovoljavajući za početak poslovanja. Usled epidemije koronavirusa, mnogi lokali na odličnim lokacijama postali su dostupni za iznajmljivanje i mi smo iskoristili trenutak da nastavimo poslovanje u jednom takvom, koji je vidljiviji i pristupačniji klijentima. Na novoj lokaciji radimo od avgusta i utisci su pozitivni – kaže Nemanja Nikodijević.

Razrađen biznis za preduzetne

Sa širenjem mreže, obaveze bračnog para Nikodijević, kao primalaca master franšize, znatno su se povećale te su oni odlučili da centar u Kneza Miloša ustupe potencijalnim primaocima franšize po principu „ključ u ruke“.

Želimo da potpuni fokus stavimo na razvoj mreže, jer, biti zadužen za širenje franšizne mreže i voditi centar – posve su različiti poslovi, a oba su zahtevna ukoliko želite vrhunski rezultat. Želimo da nastavimo sa ulaganjem u brend i kadrove, za šta su potrebni i vreme i finansije. To su razlozi zbog kojih smo se odlučili da kompletan centar, dobro razrađen posao, prepustimo primaocu franšize. To je uobičajen put u našoj mreži u drugim zemljama – kaže Nikodijević.

Primalac franšize dobija „ključ u ruke“, razrađen posao od prvog dana, više od 90 odsto stalnih klijenata koji, prema njegovim rečima, konstantno preporučuju centar drugima. – Reč je o prvom centru koji radi najduže na tržištu i u skladu sa tim ima i najveću reputaciju. Vodili smo ga supruga i ja i on je bio naš ogledni primer za sve ostale primaoce franšize – kaže Nemanja Nikodijević.

Preuzimanje kompletnog poslovanja bi koštalo 55.000 evra bez PDV-a.

Uprkos pandemiji – interesovanje ne jenjava

DepilConcept, prema rečima ovog mladog preduzetnika, posluje i pored svih otežavajućih okolnosti, a najviše ih raduje što promet novih klijenata nije opao. Svakako da postoji bojazan šta će se dešavati u narednom periodu, ali stav davaoca franšize i celokupne mreže je da se, kako kaže Nikodijević, radi kao da su okolnosti normalne. – Mi smo i pre korone jako mnogo polagali na higijenu i mera se pridržavamo bez obzira na to da li su one preporučene ili obavezne. DepilConcept je prepoznatljiv i po setu za klijente koji podrazumeva neseser sa ličnim brijačem, zaštitnim naočarama i specijalnom kremom za epiliranu kožu. Svaki klijent na tretman mora da dođe sa svojim setom. Za nas su zdravlje i higijena prioriteti – objašnjava Nikodijević.

U narednom periodu nastaviće da jačaju prepoznatljivost brenda konstantnim ulaganjem u marketing, što svakako, prema njegovim rečima, doprinosi i rastu prometa postojećih centara. – Dosadašnje kampanje su davale dobre rezultate i mi ćemo celu ovu priču nastaviti da podržavamo i sa te strane – ističe Nikodijević.


Šansa za preduzetne po principu „ključ u ruke“ / DepilConcept centar u Ulici kneza Miloša u Beogradu od sada se, kao potpuno razrađen posao, nudi novim primaocima franšize
Vesna Lapčić
saradnik