Ko zna, taj i radi
Iako je industrija nege tela pretrpela značajan udarac usled koronavirusa, DepilConcept je uspeo da proširi franšiznu mrežu u Srbiji i očuva poslovanje i u ovim turbulentnim vremenima.
– Za godinu i po dana od otvaranja prvog DepilConcept centra uspeli smo da proširimo mrežu na četiri lokacije, što je odličan rezultat, a to su nam potvrdili i davaoci franšize iz Lisabona. Nova lokacija se nalazi u Čačku, u rukama veoma ozbiljnih ljudi koji znaju kako se radi i vodi ovaj posao. Centar je počeo sa radom u septembru, a veliko interesovanje klijenata nas raduje i obećava dalji razvoj – kaže Nemanja Nikodijević, koji je sa svojom suprugom Irmom primalac master franšize ovog brenda za područje Srbije.
Posebno raduje, kako kaže, što su im primaoci franšize u ovoj „maglovitoj“ situaciji ukazali poverenje. Poslovanje su počeli sa najvećim franšiznim paketom koji uključuje tri operativne kabine: za tretman laserske epilacije, IPL/SHR epilacije i za tremane fototerapije lica i tela; kabina za tretmane depilacije toplim i hladnim voskom te kabina za tretman lash lift i tretman korigovanja i farbanja obrva kanom.
– Primalac franšize u Čačku, Svetlana Mirković, prvo je bila naš zadovoljni klijent u Beogradu i na taj način se lično uverila u kvalitet našeg rada i rezultate. Iako nudimo tri franšizna paketa, ona se odlučila na kompletan paket, koji i preporučujemo, jer je to najisplativiji put i postoji mogućnost da se odmah ponude sve usluge, a samim tim, i brže vrati investicija – objašnjava Nikodijević.
Iz stana u pristupačniji lokal
Nova franšizna jedinica nije jedina vest u DepilConcept-u. Naime, beogradski centar koji se nalazio u Ulici 27. marta, a kojim su upravljali upravo Nemanja i Irma, preselio se u veliki, „ulični“ lokal u Kneza Miloša. Želja im je bila da budu još dostupniji klijentima budući da se prethodni centar nalazio u zgradi, u stanu.
– Prvi lokal, koji je ujedno i prvi DepilConcept centar u Srbiji, ispunio je sva naša očekivanja i bio je sasvim zadovoljavajući za početak poslovanja. Usled epidemije koronavirusa, mnogi lokali na odličnim lokacijama postali su dostupni za iznajmljivanje i mi smo iskoristili trenutak da nastavimo poslovanje u jednom takvom, koji je vidljiviji i pristupačniji klijentima. Na novoj lokaciji radimo od avgusta i utisci su pozitivni – kaže Nemanja Nikodijević.
Razrađen biznis za preduzetne
Sa širenjem mreže, obaveze bračnog para Nikodijević, kao primalaca master franšize, znatno su se povećale te su oni odlučili da centar u Kneza Miloša ustupe potencijalnim primaocima franšize po principu „ključ u ruke“.
– Želimo da potpuni fokus stavimo na razvoj mreže, jer, biti zadužen za širenje franšizne mreže i voditi centar – posve su različiti poslovi, a oba su zahtevna ukoliko želite vrhunski rezultat. Želimo da nastavimo sa ulaganjem u brend i kadrove, za šta su potrebni i vreme i finansije. To su razlozi zbog kojih smo se odlučili da kompletan centar, dobro razrađen posao, prepustimo primaocu franšize. To je uobičajen put u našoj mreži u drugim zemljama – kaže Nikodijević.
Primalac franšize dobija „ključ u ruke“, razrađen posao od prvog dana, više od 90 odsto stalnih klijenata koji, prema njegovim rečima, konstantno preporučuju centar drugima. – Reč je o prvom centru koji radi najduže na tržištu i u skladu sa tim ima i najveću reputaciju. Vodili smo ga supruga i ja i on je bio naš ogledni primer za sve ostale primaoce franšize – kaže Nemanja Nikodijević.
Preuzimanje kompletnog poslovanja bi koštalo 55.000 evra bez PDV-a.
Uprkos pandemiji – interesovanje ne jenjava
DepilConcept, prema rečima ovog mladog preduzetnika, posluje i pored svih otežavajućih okolnosti, a najviše ih raduje što promet novih klijenata nije opao. Svakako da postoji bojazan šta će se dešavati u narednom periodu, ali stav davaoca franšize i celokupne mreže je da se, kako kaže Nikodijević, radi kao da su okolnosti normalne. – Mi smo i pre korone jako mnogo polagali na higijenu i mera se pridržavamo bez obzira na to da li su one preporučene ili obavezne. DepilConcept je prepoznatljiv i po setu za klijente koji podrazumeva neseser sa ličnim brijačem, zaštitnim naočarama i specijalnom kremom za epiliranu kožu. Svaki klijent na tretman mora da dođe sa svojim setom. Za nas su zdravlje i higijena prioriteti – objašnjava Nikodijević.
U narednom periodu nastaviće da jačaju prepoznatljivost brenda konstantnim ulaganjem u marketing, što svakako, prema njegovim rečima, doprinosi i rastu prometa postojećih centara. – Dosadašnje kampanje su davale dobre rezultate i mi ćemo celu ovu priču nastaviti da podržavamo i sa te strane – ističe Nikodijević.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
DepilConcept, portugalski brend u oblasti estetskih centara, širi svoje poslovanje u Srbiji. Novi franšizni centar biće otvoren u Zemunu.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...