Do 1. jula ove godine će svih 197 Mini Maxija biti zamenjeno novim formatom - Shop&Go.
Subota
02.03.2013.
Kompanija Delhaize Srbija promenila je format prodavnica Mini Maxi. Od sada će se zvati Shop&Go i imati drugačiji izgled i asortiman proizvoda.
 

Ovakav format već postoji na nekim tržištima na kojima posluje belgijska kompanija - u Rumuniji, Grčkoj, ali i na matičnom tržištu u Belgiji.

Prve Shop&Go prodavnice u Srbiji su otvorene u Beogradu, ali će do 1. jula ove godine svih 197 Mini Maxija dobiti novi format.

David van der Skuren, operativni direktor kompanije Delhaize Europe za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, kaže da je jedan od glavnih razloga za promene to što je postojanje Maxija i Mini Maxija zbunjivalo potrošače, posebno u pogledu toga šta od asortimana mogu da pronađu u tim formatima i kakve ih povoljnosti očekuju. - Detaljno smo analizirali potrebe i navike naših potrošača u objektima Mini Maxija i u želji da im kupovinu učinimo prijatnijom, bržom i efikasnijom, doneli smo odluku o promeni. Sa promenom Mini Maxija u Shop&Go, razlike među ostalim formatima će biti jasnije i biće jednostavnije odgovoriti na očekivanja koja potrošači imaju od naših formata - rekao je David Vander Skuren na otvaranju jedne Shop&Go radnje.

Promena bi trebalo da uspostavi razliku između četiri formata ove kompanije: Shop&Go, Maxi supermarketi, Tempo i Tempo Express.

Shop&Go format je namenjen potrošačima koji žele da obave kratku i brzu kupovinu. U kompaniji Delhaize, međutim, kažu da se ovaj format razlikuje od uobičajenih prodavnica za brzu kupovinu, pre svega po tome što poseduje veći asortiman robe. U Delhaizovim radnjama ovog formata moći će da se, između ostalog, kupi sveže meso, voće, povrće, hleb i pecivo.

Mada za tržište Srbije još uvek nema konkretnih planova o franšiznom širenju mreže, u Rumuniji se od prošle godine upravo Shop&Go format širi kao franšiza. Naime, kompanija Mega Image, deo belgijskoj Delhaizea, pozvala je sve zainteresovane za franšizu da konkurišu na njihovom zvaničnom sajtu. U Belgiji se nekoliko formata ovog lanca širi franšizno. Primaoci franšize dobijaju priliku da posluju pod brendom poznatog trgovinskog lanca, preuzmu know-how i nabavljaju robu po povoljnijim, nabavnim cenama. Zauzvrat, izdvajaju deo naknade koja se obračunava od prodaje.


Vesna Lapčić
saradnik