Krajem prošle i početkom ove godine, franšizni lanac Dve šmizle dobio je pet novih "karika" - u Nišu, Obrenovcu, Paraćinu, Inđiji i Bečeju. Krajem aprila očekuje se otvaranje franšize u Višegradu, a u toku su pregovori i za Aranđelovac.
Ponedeljak
25.03.2013.
Franšizni lanac Dve šmizle je od početka ove godine dobio još tri franšizne radnje. Pripremaju i novi sajt, a kompanija je aktivna i na društvenoj mreži Facebook.
 

Franšizna mreža Dve šmizle je krajem prošle godine proširena otvaranjem radnji u Nišu i Obrenovcu. Iako posluje tek nekoliko meseci, Milica Gavrilović, vlasnica kompanije, već sada može da kaže da su sa prodavnicom u Nišu napravili „pun pogodak“. - Radnja se nalazi u samom centru grada, na odličnoj lokaciji, što je važno za svaku franšizu. Dve Šmizle su već toliko poznate u Nišu da se često čuje: "Naći ćemo se kod Dve Šmizle...Čekaću te kod Dve Šmizle...To se nalazi blizu Dve Šmizle...". Na moje veliko zadovoljstvo, franšiza u Nišu izuzetno dobro radi. Franšiza iz Obrenovca je zadovoljna obrtom. Takođe se nalazi u centru grada, tako da je vrlo primećena – kaže Gavrilović.

Pozitivne su reakcije i u gradovima u koje su Dve šmizle stigle ove godine - Paraćinu, Inđiji i Bečeju. Gavrilović kaže da je i ženama u tim gradovima brend već bio poznat, pa kada su se otvorile franšizne radnje, nisu imali osećaj da su „potpuni stranci“. - To je zaista lep osećaj, jer je to u današnje vreme retkost. Pošto je prošlo malo vremena od otvaranja novih franšiza, treba još sačekati da se vidi kako će raditi. Do sada su vlasnici zadovoljni rezultatima, što je naravno jako bitno – kaže ona.

Gavrilović dodaje da imaju mnogo zainteresovanih za franšizu. – Iznenađuje me što je interesovanje za franšizom veliko, budući da je finansijska situacija izuzetno teška u svim granama privrede – kaže Gavrilović. Razlog može da bude, kako ona kaže, i u tome što brend Dve šmizle dugo postoji na tržištu, stabilno posluje i širi se, što svakako uliva poverenje. Bez obzira na to što bi se mogao okarakterisati kao, kako kaže, „ženski“ brend, za njega znaju i muškarci, pa su vlasnici mnogih franšiznih radnji i pripadnici „jačeg pola“. – Pored svega toga, za otvaranje naše franšize ne treba toliko ulaganja kao za neke druge franšize. Franšiza je u našem regionu još uvek besplatna – objašnjava ona.

Ipak, dva primaoca iz Bosne i Hercegovine, tačnije Prijedora i Brčkog, zatvorili su svoje franšizne radnje. Gavrilović, međutim, kaže da su ovi primaoci bili u radnom odnosu u drugoj kompaniji i imali dodatne poslove koji nisu bili u vezi sa trgovinom, te nisu imali dovoljno vremena da se posvete franšiznom poslovanju.

Krajem aprila mreža će biti obogaćena još jednom radnjom, pošto bi polovinom aprila trebalo da se potpiše ugovor za otvaranje franšizne radnje u Višegradu. Trenutno, traju i pregovori za otvaranje franšize u Aranđelovcu.

U kompaniji ne miruju ni u pogledu ostalih važnih segmenata poslovanja. U pripremi je novi sajt Dve šmizle koji bi trebalo, kako kaže Gavrilović, da bude postavljen ovih dana. Svoju Facebook stranicu "Dve šmizle jewelery watches" redovno obogaćuju najnovijim slikama nakita, a nedavno su završili i snimanje nakita sa manekenima. Neke od tih fotografija objavljujemo i na našem portalu.

U franšiznoj mreži Dve šmizle sada posluje 33 franšizne radnje i kornera. Računajući i radnje u vlasništvu Dve šmizle, ovaj sistem zapošljava oko 95 radnika.


Vesna Lapčić
saradnik