Koncept estetskog centra Amaryllis razvija se u tri različita formata: Beauty Institute, Beauty Point i Beautymobil Point, i predstavlja idealnu priliku za pokretanje novog posla ili proširenje usluge u okviru postojećih salona za negu lepote i zdravlja.
Utorak
02.04.2013.
Češki brend profesionalnog estetskog centra Amaryllis planira da širi svoj koncept kroz franšizu i traži primaoce širom Češke, Slovačke i Mađarske.
 

Od prošle godine u Češkoj posluje profesionalni estetski centar za negu lepote, zdravlja i vitalnosti pod brendom Amaryllis. Tretmani za regeneraciju i relaksaciju tela su raznovrsni -- od masaže i akupunkture, preko liposukcije i fototerapije do homeopatije, aromaterapije i opuštajućih tretmana u izdvojenom i mirnom okruženju. Sve tretmane, pored svega, vodi i nadgleda stručno osoblje i lekari.

Nije ni čudo, ako se uzme u obzir da je Zlatka Takačova, vlasnica koncepta i kompanije Medi Health and Beauty, i sama lekar koja pored redovne kliničke prakse radi i u svom estetskom centru u Pragu.

U intervjuu nedelje koji je nedavno dala za češki portal Franchising.cz Takačova je objasnila da je akcenat, pre svega, stavljen na kvalitet pružene usluge i doslednu brigu o klijentima, pogotovo što je svesna koliko je danas, u uslovima oštre konkurencije, teško zadržati klijentelu i da ponekad ni najbolji know-how ne može da garantuje uspeh.

Takačova kaže da su počeli da razmišljaju o franšizi iz nekoliko razloga. Znali su da više nije tako lako razviti posao u Češkoj kao što je to bilo pre deset godina, tako da i ideja o pokretanju velikog broja sopstvenih poslovnica nije bila realna. U Amaryllis u Pragu su, pored toga, redovno dolazili klijenti iz udaljenih krajeva Češke, pa se širenje mreže kroz franšizu nametnulo kao prirodno i idealno rešenje.

-- Ono što nas je posebno privuklo franšiznom modelu poslovanja je i činjenica da će svi koji učestvuju u tom lancu raditi najbolje što mogu da bi postigli rezultate. A zadovoljni klijenti se uvek vraćaju i žele da i dalje dolaze. To, na kraju, i donosi novac -- objašnjava Takačova.

Ovo potvrđuje i Juraj Slovak iz kompanije Amaryllis. -- Ljudi koje zaposlite i koji rade za platu nikad ne mogu da budu motivisani kao ljudi koji su uložili sopstveni novac u posao i očekuju povraćaj investicije. Sigurni smo da će primalac franšize, koji bude voljan da radi i koristi naša iskustva u poslovanju i privlačenju klijenata, biti vrlo uspešan -- dodaje Slovak.

Kompanija planira da postepeno otvori franšizne centre širom Češke, Slovačke i Mađarske, i to u gradovima koji imaju najmanje 35.000 stanovnika. U gradovima sa 150.000 stanovnika otvorili bi bar dve poslovnice. -- S obzirom da Amaryllis neguje koncept profesionalnog estetskog i rekonstruktivnog centra, ne želimo da franšizne poslovnice otvaramo po šoping molovima. Tražimo elegantnije rešenje, prostor u okviru lepih rezidencijalnih zdanja, iako znamo da će zakup prostora u tom slučaju biti skuplji. Pre svega, želimo da klijent bude u prijatnom i prijateljskom okruženju u kom može da se opusti kao u svom domu. A kad je klijent zadovoljan, poželeće i da se opet vrati -- objašnjava Slovak.

U zavisnosti od veličine lokalnog tržišta, potražnje i finansijske moći potencijalnog primaoca franšize, kompanija nudi tri različita formata centra: Beauty Institute, Beauty Point i Beautymobil Point. Svaki od njih je opremljen drugačijim setom profesionalne opreme, što se odražava i na iznose ulaznih naknada, koje se kreću od oko 15.000 evra (za najmanji format) do 70.000 evra (za najveći format centra).

Izvor: Franchising.cz