Lepota u franšizi
Od prošle godine u Češkoj posluje profesionalni estetski centar za negu lepote, zdravlja i vitalnosti pod brendom Amaryllis. Tretmani za regeneraciju i relaksaciju tela su raznovrsni -- od masaže i akupunkture, preko liposukcije i fototerapije do homeopatije, aromaterapije i opuštajućih tretmana u izdvojenom i mirnom okruženju. Sve tretmane, pored svega, vodi i nadgleda stručno osoblje i lekari.
Nije ni čudo, ako se uzme u obzir da je Zlatka Takačova, vlasnica koncepta i kompanije Medi Health and Beauty, i sama lekar koja pored redovne kliničke prakse radi i u svom estetskom centru u Pragu.
U intervjuu nedelje koji je nedavno dala za češki portal Franchising.cz Takačova je objasnila da je akcenat, pre svega, stavljen na kvalitet pružene usluge i doslednu brigu o klijentima, pogotovo što je svesna koliko je danas, u uslovima oštre konkurencije, teško zadržati klijentelu i da ponekad ni najbolji know-how ne može da garantuje uspeh.
Takačova kaže da su počeli da razmišljaju o franšizi iz nekoliko razloga. Znali su da više nije tako lako razviti posao u Češkoj kao što je to bilo pre deset godina, tako da i ideja o pokretanju velikog broja sopstvenih poslovnica nije bila realna. U Amaryllis u Pragu su, pored toga, redovno dolazili klijenti iz udaljenih krajeva Češke, pa se širenje mreže kroz franšizu nametnulo kao prirodno i idealno rešenje.
-- Ono što nas je posebno privuklo franšiznom modelu poslovanja je i činjenica da će svi koji učestvuju u tom lancu raditi najbolje što mogu da bi postigli rezultate. A zadovoljni klijenti se uvek vraćaju i žele da i dalje dolaze. To, na kraju, i donosi novac -- objašnjava Takačova.
Ovo potvrđuje i Juraj Slovak iz kompanije Amaryllis. -- Ljudi koje zaposlite i koji rade za platu nikad ne mogu da budu motivisani kao ljudi koji su uložili sopstveni novac u posao i očekuju povraćaj investicije. Sigurni smo da će primalac franšize, koji bude voljan da radi i koristi naša iskustva u poslovanju i privlačenju klijenata, biti vrlo uspešan -- dodaje Slovak.
Kompanija planira da postepeno otvori franšizne centre širom Češke, Slovačke i Mađarske, i to u gradovima koji imaju najmanje 35.000 stanovnika. U gradovima sa 150.000 stanovnika otvorili bi bar dve poslovnice. -- S obzirom da Amaryllis neguje koncept profesionalnog estetskog i rekonstruktivnog centra, ne želimo da franšizne poslovnice otvaramo po šoping molovima. Tražimo elegantnije rešenje, prostor u okviru lepih rezidencijalnih zdanja, iako znamo da će zakup prostora u tom slučaju biti skuplji. Pre svega, želimo da klijent bude u prijatnom i prijateljskom okruženju u kom može da se opusti kao u svom domu. A kad je klijent zadovoljan, poželeće i da se opet vrati -- objašnjava Slovak.
U zavisnosti od veličine lokalnog tržišta, potražnje i finansijske moći potencijalnog primaoca franšize, kompanija nudi tri različita formata centra: Beauty Institute, Beauty Point i Beautymobil Point. Svaki od njih je opremljen drugačijim setom profesionalne opreme, što se odražava i na iznose ulaznih naknada, koje se kreću od oko 15.000 evra (za najmanji format) do 70.000 evra (za najveći format centra).
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...