Lepota u franšizi

Od prošle godine u Češkoj posluje profesionalni estetski centar za negu lepote, zdravlja i vitalnosti pod brendom Amaryllis. Tretmani za regeneraciju i relaksaciju tela su raznovrsni -- od masaže i akupunkture, preko liposukcije i fototerapije do homeopatije, aromaterapije i opuštajućih tretmana u izdvojenom i mirnom okruženju. Sve tretmane, pored svega, vodi i nadgleda stručno osoblje i lekari.
Nije ni čudo, ako se uzme u obzir da je Zlatka Takačova, vlasnica koncepta i kompanije Medi Health and Beauty, i sama lekar koja pored redovne kliničke prakse radi i u svom estetskom centru u Pragu.
U intervjuu nedelje koji je nedavno dala za češki portal Franchising.cz Takačova je objasnila da je akcenat, pre svega, stavljen na kvalitet pružene usluge i doslednu brigu o klijentima, pogotovo što je svesna koliko je danas, u uslovima oštre konkurencije, teško zadržati klijentelu i da ponekad ni najbolji know-how ne može da garantuje uspeh.
Takačova kaže da su počeli da razmišljaju o franšizi iz nekoliko razloga. Znali su da više nije tako lako razviti posao u Češkoj kao što je to bilo pre deset godina, tako da i ideja o pokretanju velikog broja sopstvenih poslovnica nije bila realna. U Amaryllis u Pragu su, pored toga, redovno dolazili klijenti iz udaljenih krajeva Češke, pa se širenje mreže kroz franšizu nametnulo kao prirodno i idealno rešenje.
-- Ono što nas je posebno privuklo franšiznom modelu poslovanja je i činjenica da će svi koji učestvuju u tom lancu raditi najbolje što mogu da bi postigli rezultate. A zadovoljni klijenti se uvek vraćaju i žele da i dalje dolaze. To, na kraju, i donosi novac -- objašnjava Takačova.
Ovo potvrđuje i Juraj Slovak iz kompanije Amaryllis. -- Ljudi koje zaposlite i koji rade za platu nikad ne mogu da budu motivisani kao ljudi koji su uložili sopstveni novac u posao i očekuju povraćaj investicije. Sigurni smo da će primalac franšize, koji bude voljan da radi i koristi naša iskustva u poslovanju i privlačenju klijenata, biti vrlo uspešan -- dodaje Slovak.
Kompanija planira da postepeno otvori franšizne centre širom Češke, Slovačke i Mađarske, i to u gradovima koji imaju najmanje 35.000 stanovnika. U gradovima sa 150.000 stanovnika otvorili bi bar dve poslovnice. -- S obzirom da Amaryllis neguje koncept profesionalnog estetskog i rekonstruktivnog centra, ne želimo da franšizne poslovnice otvaramo po šoping molovima. Tražimo elegantnije rešenje, prostor u okviru lepih rezidencijalnih zdanja, iako znamo da će zakup prostora u tom slučaju biti skuplji. Pre svega, želimo da klijent bude u prijatnom i prijateljskom okruženju u kom može da se opusti kao u svom domu. A kad je klijent zadovoljan, poželeće i da se opet vrati -- objašnjava Slovak.
U zavisnosti od veličine lokalnog tržišta, potražnje i finansijske moći potencijalnog primaoca franšize, kompanija nudi tri različita formata centra: Beauty Institute, Beauty Point i Beautymobil Point. Svaki od njih je opremljen drugačijim setom profesionalne opreme, što se odražava i na iznose ulaznih naknada, koje se kreću od oko 15.000 evra (za najmanji format) do 70.000 evra (za najveći format centra).
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...