Tattoo više nije večan
Sve donedavno uklanjanje tetovaže je bio bolan proces, koji je mogao da izazove ozbiljne posledice po zdravlje čoveka. Pored toga, nijedna dosadašnja metoda nije bila u potpunosti delotvorna. Ko god je pokušavao da skine tetovažu, zna da uklanjanje laserom ostavlja trajne ožiljke, a boja kože na mestu tetovaže često pretrpi nepovratnu izmenu. Međutim, Skinial predstavlja nov način "nežnog" uklanjanja tetovaža bez upotrebe lasera. Metoda garantuje da će tetovaža u potpunosti biti uklonjena nakon nekoliko tretmana, a proces je potpuno bezbedan i ne ostavlja štetne posledice na zdravlje ili kožu.
Kao koncept specijalizovanog studija za trajno uklanjanje tetovaža, Skinial predstavlja i vrlo unosnu poslovnu priliku koja, u poređenju sa drugim branšama, dokazuje da i u godinama krize može da bude vrlo profitabilna i da ostvaruje konstantan rast.
Za pokretanje Skinial studija potreban je prostor od najmanje 15 kvadratnih metara, koji bi mogao da bude i u privatnom stanu (uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile neophodne higijenske standarde), ili unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona. Skinial izbegava lokacije u prometnim ulicama, jer većina klijenata zahteva diskreciju pošto se odluče za skidanje tetovaže.
Kao dodatna usluga, Skinial je odlično rešenje za proširenje postojeće ponude u kozmetičkim i estetskim salonima, ali može da bude i prilika za pokretanje novog, odnosno, dodatnog posla (part time job), koji bi bio podjednako unosan izvor prihoda.
Potencijalni primalac pojedinačne franšize treba da izdvoji 17.000 evra, i za to dobija licencu (12.000 evra), obuku, startni paket za 10 tretmana i opremu za studio. Potencijalni primalac master franšize bi trebalo da izdvoji 30.000 evra.
Skinial, pored toga, ne naplaćuje nikakve mesečne naknade, niti zahteva da se izdvaja naknada za marketing. Početni kapital je gotovo jedini uslov za pokretanje franšize, tako da je koncept moguće implementirati vrlo brzo i studio se otvara u proseku za manje od dva meseca. Primalac jedino ima obavezu da nabavlja i koristi Skinial proizvode za uklanjanje tetovaže.
Skinial u Srbiji traži i primaoce pojedinačne franšize (single unit), ali i primaoca master franšize koji bi dobio i teritorijalnu ekskluzivnost i pravo da dalje prodaje franšize u periodu od 10 godina.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...