Povrtnjak u cegeru

Warzywnik je prvi poljski lanac prodavnica za prodaju svežeg voća i povrća. Koncept razvija kompanija Czerwona Torebka, koja zauzima jednu od vodećih pozicija na tržištu nekretnina u Poljskoj, pošto je pod svojim imenom izgradila jedinstvenu nacionalnu mrežu šoping centara u kojima uređuje, održava i izdaje poslovni prostor.
Naime, „Crveni ceger“ (Czerwona Torbeka) je šoping centar otvorenog tipa (strip mall), koji objedinjuje veliki broj trgovinskih i uslužnih objekata i koji, samim tim, može da podmiri sve osnovne potrebe kupaca - na jednom mestu. Pošto Czerwona Torebka svoje molove gradi na atraktivnm lokacijama, sa velikim dnevnim prometom ljudi i roba, koncept je postao posebno primamljiv za lokalne preduzetnike, ali i ljude koji tek razmišljaju da pokrenu sopstveni posao.
Da bi takvim preduzetnicima olakšala izbor, i u isto vreme učinila rentiranje sopstvenog prostora atraktivnijim, Czerwona Torebka je osmislila i pokrenula sopstveni franšizni lanac specijalizovanih prodavnica Warzywnik. Od novembra prošle godine, u okviru šoping molova „Crveni ceger“, zainteresovani rentijeri mogu automatski da budu i potencijalni primaoci franšize i dobiju potpuno nov, kompletno opremljen lokal za prodaju svežeg povrća i voća. Kompanija ne naplaćuje nikakve franšizne naknade, niti naknade za marketing. Jedino što primaoci franšize treba da plaćaju je mesečni zakup lokala!
Trenutno, u Poljskoj posluju tri centra pod brendom Warzywnik. Planirano je da budu otvorena još dva centra u martu i aprilu ove godine, a vlasnik koncepta namerava da do kraja 2013. izgradi mrežu od 25 prodavnica, širom Poljske.
Za sada, Warzywnik u Poznanju je “za nijansu drugačiji” od ostalih centara. - Na 70 kvadratnih metara, pored povrća, voća i mlečnih proizvoda, od sada mogu da se kupe hleb i drugi pekarski proizvodi. Ovo je prva takva kombinacija asortimana, i poslovnica u Poznanju je, u stvari, ogledni projekat. Ne planiramo da ovo rešenje uvedemo u sve novootvorene radnje, jer tek treba da vidimo kako će koncept prihvatiti naše mušterije - kaže Pavel Čišek, direktor operativnog sektora kompanije Czerwona Torebka.
Warzywnik je i odgovor na sve veću potražnju za zdravom, svežom hranom. Plan je da ovakve prodavnice napune gotovo svaki „Crveni ceger“. Ono što ih izdvaja je i jedinstveni dizajn enterijera i topli kolorit zelene boje i prirodne boje drveta. Iako osnovnu ponudu čine sveže voće i povrće, u Warzywniku mogu da se kupe i svi drugi proizvodi od povrća i voća, kao što su smrznuta hrana, salate, suvo i orašasto voće, konzervirano voće, organski proizvodi i začini. Prodavnice pored toga nude još jednu posebnu i zanimljivu mogućnost - kupci na licu mesta mogu da koriste specijalne cediljke i pripreme sveže ceđeni sok po želji.
Inače, za čitaoce iz regiona, kompanija Czerwona Torebka je dospela u žižu javnosti kada je slovenačka štampa proteklih nedelja objavila vest (još uvek zvanično nepotvrđenu) da je Marijuš Svitalski, vlasnik kompanije Czerwona Torebka, sa svojim fondom otkupio dokumentaciju za kupovinu Merkatora, i time se pridružio postojećim kandidatima (3 fonda i Agrokor).
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com