Bez dlake na...

Ciljna grupa salona za depilaciju više nisu samo žene, poneki sportista ili manekeni. Danas, uopšte ne iznenađuje kad muškarac zatraži uslugu depilacije grudi, leđa, pa i nogu. Čak i na Balkanu...
Određena istraživanja pokazuju da 80 odsto žena i 50 odsto muškaraca u svetu ima problema sa neželjenim dlačicama na raznim delovima tela. Veliki potencijal za biznis, reklo bi se!
Zbog povećane potražnje za ovim uslugama na tržištu regiona pojavili su se i franšizni sistemi kao što je španski No+Vello. No+Vello je kompanija specijalizovana za fotoepilaciju, modernu i manje bolnu tehniku depilacije. U centrima te kompanije pružaju se i usluge fotopodmlađivanja kože, kao i tretmani let aparatom (izbeljivanje zuba, anticelulit programi, facijalni anti-age, učvršćivanje pojedinih delova tela).
Ovaj franšizni lanac je pokrenuo svoje poslovanje u Bosni i Hercegovini u novembru 2010. Primalac master franšize za to tržište je kompanija Ziom iz Sarajeva, čiji je vlasnik Mirsad Zildžović. Kada su se odlučili da uzmu franšizu, razmatrali su, kako kaže, nekoliko različitih sistema iz sektora lepote, a posebno u oblasti fotoepilacije. - S jedne strane, radi se o franšizi s najnovijom IPL tehnologijom i dokazanim rezultatima. S druge strane, u to vreme su bili jedini koji su fotoepilaciju nudili po povoljnim cenama, a da su pri tome zadržali vrhunsku uslugu. Pored toga, kada smo videli kakva je organizacija unutar centrale, stekli smo puno poverenje. U centrali rade visokokvalifikovani stručnjaci iz poslovnog sveta i oblasti estetike, a usluge se pružaju vrlo brzo – objašnjava Zildžović.
Posle nešto više od dve godine u BIH-u već radi sedam franšiznih centara. Dva centra u Sarajevu su u vlasništvu Zildžovića, a u Mostaru, Banjaluci, Zenici, Bihaću i Tuzli posluju njegovi primaoci franšize. - Već imamo sedam centara No+Vello u Bosni i Hercegovini, a trenutno se razmatra implementacija sistema u još tri grada, iako nas aktuelna ekonomska situacija primorava da budemo malo oprezniji. U svakom slučaju, mislimo da je ovo biznis budućnosti. Kako se stanovništvo bude upoznavalo sa ovim vidom usluga, tako će i potražnja biti veća, što znači da se mora otvoriti još ovakvih centara - kaže Mirsad Zildžović.

Dok su širili franšiznu mrežu, uvideli su, kako kaže, da se malo zna o načinu poslovanja kroz franšizu. - U Bosni i Hercegovini uopšte nema načina da predstavimo naš model poslovanja. To znači da nema nijednog specijalizovanog web sajta, časopisa, kao ni sajmova franšiza – naglašava on.
Zildžović kaže da trenutno nude dva koncepta potencijalnim primaocima franšize.
No+Vello Point koji, zapravo, spada u franšizni korner i podrazumeva smeštanje kabine No+Vello u okvire postojećeg kozmetičkog salona. U tom slučaju, vrednost ukupne investicije je 23.000 evra, bez poreza na dodatu vrednost. Takva vrsta franšize, kako kaže Zildžović, može da se otvori samo u manjim mestima.
No+Vello Centar je drugi oblik franšize koji podrazumeva otvaranje zasebnih centara. Međutim, i u okviru ove vrste franšize postoje dve opcije. Prva podrazumeva samo pružanje tretmana za fotoepilaciju i fotopodmlađivanje, a ukupna investicija iznosi 30.000 evra bez PDV-a, dok druga, pored tih usluga, uključuje i LED usluge, te je ukupna investicija 37.000 evra, na šta treba dodati PDV.
U pomenute cene su uključeni oprema, uređenje centra, nameštaj i inicijalne naknade, ali ne i eventulani građevinski radovi na objektu. Povraćaj investicije može da se očekuje u periodu od šest meseci do godinu dana. U prilog profitabilnosti poslovnog koncepta govori i to da 20 odsto primalaca ove franšize u svetu ima više od jednog centra, navode u kompaniji. Ugovor se potpisuje na pet godina sa mogućnošću automatskog produženja.
Salon bi trebalo da bude u prizemlju, u prostoru veličine 40 kvadratnih metara, na prometnoj lokaciji. Preporučuje se da mesta u kojima se otvara salon imaju najmanje 40.000 stanovnika.
U centru je dovoljno zaposliti dva radnika, pri čemu iskustvo nije potrebno, pošto davalac franšize pruža konstantnu obuku i podršku primaocu franšize.
No+Vello je osnovan 2007. u Španiji. Danas, u 16 zemalja sveta ima 1.290 centara, od čega 550 u Španiji. Kompanija posluje u Španiji, Portugalu, Velikoj Britaniji, Italiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Rumuniji, Bugarskoj, Švajcarskoj, Gruziji, SAD-u, Venecueli, Andori, Brazilu, Meksiku i Poljskoj.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...