Colosseum u Slavonskom Brodu

City Colosseum je za sada jedini i najsavremeniji trgovačko-zabavni centar na području Slavonskog Broda. Posetiocima će na raspolaganju biti najtraženiji modni brendovi, ugostiteljske usluge i zabavni sadržaji - bioskop i dečija igraonica.
Četvrtak
11.04.2013.
U Slavonskom Brodu se 11. aprila otvara tržni centar City Colosseum, u kojem će svoje radnje imati i poznati modni brendovi.
 

Najveći investicioni projekat u gradu na obali Save u poslednje dve decenije konačno je završen. Tržni centar City Colosseum 11. aprila otvara vrata za potrošače, kojima će na raspolaganju biti 26 brendova, ugostiteljske usluge, ali i zabavni sadržaji – bioskop i dečija igraonica.

Među brendovima se nalaze i C&A, H&M, New Yorker, Takko Fashion, S.Oliver i drugi. Prema pisanju hrvatskih medija trenutno je zakupljeno 85 odsto prostora.

U Slavonskom Brodu, prema poslednjem popisu, živi oko 59.500 stanovnika. Meštani tog grada su primarna ciljna grupa potrošača. City Colosseum, međutim, gravitira ka daleko većem tržištu, budući da se grad nalazi na granici sa Bosnom i Hercegovinom, u središtu je Brodsko–posavske županije i kroz njega prolaze važne međunarodne saobraćajnice. Granični prelaz Slavonski Brod jedan je od najprometnijih u Hrvatskoj, kroz koji godišnje prođe oko sedam miliona putnika. Pretpostavka je da tržni centar može da privuče potrošače iz kruga od oko 40 kilometara u kojem je nastanjeno oko 500.000 ljudi.

Prema raspoloživim podacima u centar je uloženo oko 53 miliona evra, a projektovao ga je arhitekta Vinko Grgić iz Novog Gradišta.

Tržni centar se prostire na 50.000 kvadrata, od čega se 23.176 kvadrata iznajmljuje zakupcima. Za posetioce je obezbeđeno 1.100 parking mesta. Centar ima tri etaže.


Vesna Lapčić
saradnik