Održivost zagarantovana
DepilConcept širi svoju mrežu kozmetičkih salona za trajnu depilaciju već šest godina. Koncept je osmišljen u Portugalu, a od 2011. se razvija i na međunarodnom tržištu. Od novembra prošle godine, DepilConcept traži primaoca master franšize i za teritoriju Srbije.
Međutim, svojim sadašnjim i budućim partnerima kompanija je nedavno ponudila novi model saradnje po kome primaoci franšize uz licencu dobijaju i set poslovnih znanja pod oznakom „Garancija profitabilnosti“. Prema informacijama iz sedišta kompanije, primaoci franšize koji dosledno primene ponuđeni know-how i sprovedu preporuke iz sedišta DepilConcept-a, mogu da računaju na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja (break-even). - Sistem poslovanja koji nudimo našim primaocima franšize, već je postigao uspeh u drugim zemljama. Iskustvo u vođenju posla je neprocenjivo i to je vrednost koju kompanija želi da podeli sa svojim partnerima. A to je, u stvari, osnovna prednost poslovanja kroz franšizu - kaže Marta Šimčak, primalac master franšize DepilConcept-a za teritoriju Poljske.
Poslovni know-how sa oznakom „Garancija profitabilnosti“ mogu dobiti i svi vlasnici drugih kozmetičkih salona koji kupe franšizu DepilConcept Inside. Ovo je mnogo povoljnija opcija za pristupanje franšiznoj mreži i znači da preduzetnici koji već imaju svoje salone, praktično, mogu da prošire uslugu i pri tom uživaju u svim privilegijama kao primaoci franšize, posebno u većem profitu. Licenca za ovaj koncept u Poljskoj, na primer, košta oko 15.000 evra, pod uslovom da salon već ima IPL laser za trajnu depilaciju.
Inače, DepilConcept salon treba da bude smešten u prostor od 30-50 kvadratnih metara, što je dovoljno za jedno do dva mesta za tretmane. U kompaniji, međutim, kažu da salon može da posluje profitabilno čak i ako se ne nalazi na prometnoj lokaciji. - Naši klijenti nisu slučajni prolaznici, nego osobe koje će ciljano doći na tretman koji im je potreban. Mnogo više od same lokacije na „vidljivost“ i uspeh koncepta utiču marketinške akcije, promocija i kvalitet same usluge - objašnjava Marta Šimčak.
Kao što se može videti iz finansijskih izveštaja kompanije, mreža DepilConcept-a posluje vrlo uspešno - u prvom tromesečju 2013. ostvarila je promet 65% veći u odnosu na isti period prošle godine.
Pogledajte DepilConcept u našem Katalogu franšiza.POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...