Održivost zagarantovana
DepilConcept širi svoju mrežu kozmetičkih salona za trajnu depilaciju već šest godina. Koncept je osmišljen u Portugalu, a od 2011. se razvija i na međunarodnom tržištu. Od novembra prošle godine, DepilConcept traži primaoca master franšize i za teritoriju Srbije.
Međutim, svojim sadašnjim i budućim partnerima kompanija je nedavno ponudila novi model saradnje po kome primaoci franšize uz licencu dobijaju i set poslovnih znanja pod oznakom „Garancija profitabilnosti“. Prema informacijama iz sedišta kompanije, primaoci franšize koji dosledno primene ponuđeni know-how i sprovedu preporuke iz sedišta DepilConcept-a, mogu da računaju na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja (break-even). - Sistem poslovanja koji nudimo našim primaocima franšize, već je postigao uspeh u drugim zemljama. Iskustvo u vođenju posla je neprocenjivo i to je vrednost koju kompanija želi da podeli sa svojim partnerima. A to je, u stvari, osnovna prednost poslovanja kroz franšizu - kaže Marta Šimčak, primalac master franšize DepilConcept-a za teritoriju Poljske.
Poslovni know-how sa oznakom „Garancija profitabilnosti“ mogu dobiti i svi vlasnici drugih kozmetičkih salona koji kupe franšizu DepilConcept Inside. Ovo je mnogo povoljnija opcija za pristupanje franšiznoj mreži i znači da preduzetnici koji već imaju svoje salone, praktično, mogu da prošire uslugu i pri tom uživaju u svim privilegijama kao primaoci franšize, posebno u većem profitu. Licenca za ovaj koncept u Poljskoj, na primer, košta oko 15.000 evra, pod uslovom da salon već ima IPL laser za trajnu depilaciju.
Inače, DepilConcept salon treba da bude smešten u prostor od 30-50 kvadratnih metara, što je dovoljno za jedno do dva mesta za tretmane. U kompaniji, međutim, kažu da salon može da posluje profitabilno čak i ako se ne nalazi na prometnoj lokaciji. - Naši klijenti nisu slučajni prolaznici, nego osobe koje će ciljano doći na tretman koji im je potreban. Mnogo više od same lokacije na „vidljivost“ i uspeh koncepta utiču marketinške akcije, promocija i kvalitet same usluge - objašnjava Marta Šimčak.
Kao što se može videti iz finansijskih izveštaja kompanije, mreža DepilConcept-a posluje vrlo uspešno - u prvom tromesečju 2013. ostvarila je promet 65% veći u odnosu na isti period prošle godine.
Pogledajte DepilConcept u našem Katalogu franšiza.POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...