Snažan biznis

(Na slici: Vladan Šljukić, primalac master franšize Proteini.si za teritoriju Crne Gore)
- Godinama se bavimo uvozom dijetetskih suplemenata. Kao dobre distributere, prepoznali su nas i u regionu, pa su nas ljudi iz Proteini.si baze u Blejskoj Dobravi u Sloveniji, koji su ujedno i najveći uvoznici ovih proizvoda u cijeloj ex-Yu regiji, kontaktirali i ponudili da budemo deo Proteini.si projekta – kaže Šljukić.
Prvo je otvoren Proteini centar u Podgorici, a zatim i prva franšizna poslovnica u Nikšiću. Prema Šljukićevim rečima, uskoro bi trebalo da se otvore još dve franšize, na Cetinju i u Budvi.
Kao primalac master franšize, ugovor je potpisao na pet godina. Ne plaća nikakve franšizne naknade, ali ima obavezu da godišnje naručuje određenu količinu robe. Usluga i prezentacija proizvoda, kako kaže Šljukić, moraju da budu vrhunski. Svakodnevno su u kontaktu sa davaocem franšize, jer biznis mora stalno da se unapređuje, dodaje Šljukić.
Od davaoca franšize dobijaju marketinšku podršku i reklamni materijal, semplove proizvoda, budžete za promotivne aktivnosti, sponzorstva za sportiste, bredniranje događaja, promociju na portalima...
Šljukić kaže da je, uprkos finansijskoj krizi, potrošnja dijetetskih proizvoda u porastu, zahvaljujući zapravo sve većoj edukovanosti korisnika.
Do sada su imali desetak upita za franšizom, što Šljukića čini vrlo zadovoljnim. - Iskustvo u poslu sa dodacima prehrani je, ipak, presudno za potencijalnog primaoca franšize. Naravno, potreban je i dobro opremljen prodajni objekat, kao i stabilna finansijska situacija koja obezbeđuje dobar start – kaže on.
Primalac pojedinačne franšize u prvoj godini ne plaća naknade. Nakon toga ona je, kako kaže Šljukić, simbolična. Ugovor potpisuju na godinu dana, ali postoji mogućnost da se produži za još jednu godinu. Za pokretanje franšizne poslovnice potrebno je izdvojiti od 2.000 do 3.000 evra za dobijanje potrebnih dozvola i pripremanje objekta. Na taj iznos treba dodati od 5.000 do 8.000 evra za prvo punjenje radnje robom. - Verujem da svaki veći grad može da ima po jednu franšiznu prodavnicu. Otvaranje radnji na Cetinju i u Budvi je više nego izvesno. Ukoliko bude mogućnosti i ako dođemo u kontakt sa ozbiljnim preduzetnicima, Ulcinj i Bijelo Polje su sledeći. Pored toga, planiramo da otvorimo još jednu prodavnicu u Podgorici – najvaljuje Šljukić.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...