„Vanilica“ ove godine neće davati franšize. Poslovanje će biti usmereno na ulaganje u proizvodni pogon.
Na slici: franšizna radnja u Užicu
Četvrtak
16.05.2013.
Franšizni lanac Vanilica je nedavno lansirao novi brend, obogatio mrežu još jedom radnjom, povećao broj zaposlenih, ali i prihode.
 

Dragan Jakovljević, generalni direktor kompanije, kaže da su zadovoljni poslovnim rezultatima ostvarenim prošle godine. U odnosu na 2011. prihodi su porasli - sa osam miliona dinara na oko 44 miliona dinara. Kompanija je u tom periodu dobila i šestoro zaposlenih, pa u njoj trenutno radi dvadeset dvoje ljudi.

Zbog povećanog obima proizvodnje morali smo da povećamo i broj zaposlenih. U narednom periodu ćemo zaposliti još petoro ljudi – kaže Jakovljević.

Primaoci franšize su, prema njegovim rečima, poslovali solidno, što može da se zaključi, kako kaže, na osnovu toga što niko, pre svega, nije zatvorio radnju. – Februar, mart i april su bili teški meseci za poslovanje. U maju se promet udvostručio u odnosu na februar, a 50 odsto je veći nego u aprilu. Uostalom, na ruku su nam išli praznici i to što se završio uskršnji post – objašnjava Jakovljević.

Franšizna mreža je obogaćena novom radnjom u Mladenovcu koja je otvorena 18. aprila. Jedna franšizna radnja je iz Kragujevca preseljena u Lazarevac. – Ove godine ne nameravamo da otvaramo nove franšize, jer želimo da se posvetimo drugom segmentu poslovanja. Investiraćemo u opremu, novu liniju za proizvodnju. Za sada su kapaciteti gotovo maksimalno iskorišćeni, pa više od ovoga ne bismo mogli ni da proizvedemo – kaže Jakovljević.

Početkom aprila lansiran je i novi brend Mamini - Cakes&Cookies, prvenstveno zbog nastupa na inostranim tržištima. Kolači se od sada pakuju u potpuno novu ambalažu.


Vesna Lapčić
saradnik