Virtuelne kabine, „zelena zona“ za relaksaciju, monitori na kojima se oglašavaju akcije - deo su novog nastupa brenda Legend na domaćem tržištu.
Ponedeljak
19.08.2013.
Legend je nedavno otvorio novu radnju u Zemunu kojom će promovisati i novi koncept nastupa na tržištu. Predstavljene su brojne inovacije.
 

Iako vlasnici modnog brenda Legend aktivno traže primaoce franšize, to ih ne sprečava da otvaraju i sopstvene radnje. Nedavno su otvorili radnju u centru Zemuna, u kojoj su predstavili i mnoge inovacije. – Ostvarili smo saradnju sa firmom koja je vlasnik prostora i odlučili da u Glavnoj ulici, u centru Zemuna, ponovo otvorimo radnju. Naime, Legend je već imao butik u tom delu grada koji je dobro poslovao, ali smo se ipak odlučili za novi prostor i novi koncept nastupa – objašnjava Sanja Marković, direktorka marketinga ove kompanije.

Prateći trendove na tržištu, odnosno, detektujući želju mnogih potrošača, Legend je u svoje radnje uveo - virtuelne kabine. Takvu odluku su doneli posle sprovedenih istraživanja koja su potvrdila da sve veći broj kupaca želi da skrati vreme provedeno u kupovini, tako da su, ovom inovacijom, potrošači dobili mogućnost da efikasno i za što kraće vreme odluče šta će kupiti.

U samoj radnji postoji i takozvana „zelena zona“, prostor namenjen za relaksaciju u kome se čak nalazi i drvo. – Videli smo da se klijentima koncept svideo i da u zelenoj zoni uvek ima nekoga. Tako, dok lepše polovine kupuju, muškarci mogu da sednu, opuste se i pročitaju novine – kaže Marković.

Novi pristup je podrazumevao i promenu vizuelnog identiteta radnje. Fasadom su istakli Legend-ove karakteristične boje, a unutrašnje osvetljenje je projektovano i postavljeno tako da boje izgledaju kao na prirodnoj svetlosti. Takođe, Legend u svoje radnje polako počinje da uvodi i monitore na kojima će reklamirati akcijske ponude, što će umnogome smanjiti korišćenje papira, ali i podržati aktuelne trendove koji nameću brze promene i prilagođavanje potrebama klijenata, kao i uslovima životne sredine i šire društvene zajednice.

Zaista smo mnogo pažnje posvetili vizuelnom efektu, tako da nam prijaju dobre reakcije i komentari potrošača. Iako je beogradska opština, Zemun, praktično, funkcioniše kao zaseban gradić, a Zemunci poštuju kad im se posveti pažnja – kaže Marković.

Legend u svojoj prodajnoj mreži do sada ima četiri franšizne radnje. Kompanija ima cilj da u narednom periodu poveća broj primalaca franšize. Pored Srbije, radnje ovog brenda posluju u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.


Vesna Lapčić
saradnik