Novi nastup Legend-a

Iako vlasnici modnog brenda Legend aktivno traže primaoce franšize, to ih ne sprečava da otvaraju i sopstvene radnje. Nedavno su otvorili radnju u centru Zemuna, u kojoj su predstavili i mnoge inovacije. – Ostvarili smo saradnju sa firmom koja je vlasnik prostora i odlučili da u Glavnoj ulici, u centru Zemuna, ponovo otvorimo radnju. Naime, Legend je već imao butik u tom delu grada koji je dobro poslovao, ali smo se ipak odlučili za novi prostor i novi koncept nastupa – objašnjava Sanja Marković, direktorka marketinga ove kompanije.
Prateći trendove na tržištu, odnosno, detektujući želju mnogih potrošača, Legend je u svoje radnje uveo - virtuelne kabine. Takvu odluku su doneli posle sprovedenih istraživanja koja su potvrdila da sve veći broj kupaca želi da skrati vreme provedeno u kupovini, tako da su, ovom inovacijom, potrošači dobili mogućnost da efikasno i za što kraće vreme odluče šta će kupiti.
U samoj radnji postoji i takozvana „zelena zona“, prostor namenjen za relaksaciju u kome se čak nalazi i drvo. – Videli smo da se klijentima koncept svideo i da u zelenoj zoni uvek ima nekoga. Tako, dok lepše polovine kupuju, muškarci mogu da sednu, opuste se i pročitaju novine – kaže Marković.
Novi pristup je podrazumevao i promenu vizuelnog identiteta radnje. Fasadom su istakli Legend-ove karakteristične boje, a unutrašnje osvetljenje je projektovano i postavljeno tako da boje izgledaju kao na prirodnoj svetlosti. Takođe, Legend u svoje radnje polako počinje da uvodi i monitore na kojima će reklamirati akcijske ponude, što će umnogome smanjiti korišćenje papira, ali i podržati aktuelne trendove koji nameću brze promene i prilagođavanje potrebama klijenata, kao i uslovima životne sredine i šire društvene zajednice.
– Zaista smo mnogo pažnje posvetili vizuelnom efektu, tako da nam prijaju dobre reakcije i komentari potrošača. Iako je beogradska opština, Zemun, praktično, funkcioniše kao zaseban gradić, a Zemunci poštuju kad im se posveti pažnja – kaže Marković.
Legend u svojoj prodajnoj mreži do sada ima četiri franšizne radnje. Kompanija ima cilj da u narednom periodu poveća broj primalaca franšize. Pored Srbije, radnje ovog brenda posluju u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.
POGLEDAJTE ČLANKE

Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Franšiza u second-hand radnji
Postovani, na koji nacin bih mogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Franšiza u second-hand dućanu
Postovani, na koji nacin bih ogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Rast prodaje, ali manje franšiza
da li Zara planira otvaranje u Zrenjaninu ?
Franšiza u second-hand radnji
Poštovana Zainteresovana sam za ovu franšizu. Kako stupiti u kontakt sa davaocem franšize.
Benetton menja strategiju
Vrlo zanimljivo
Na korak do jeftine obuće
Zivim i radim u Canadi vec 20 godina.I teresuje me da li je kompanija zainteresovana za otcaranje radnje u Torontu Canada Ontario podrucije?Hvala
Uspešna godina za Conte of Florence
Svidza mi se
Nova modna franšiza
Postovani BJN, Nedavno sam saznala za brend "GOOSE",koji u svom programu ima prelepu deciju garderobu,koja nema u mom gradu.Izmedju ostalog Vam je u planu da jedan ovakav...