CCC stigao u Hrvatsku

Prva radnja u Hrvatskoj otvorena je u Rijeci u Tower Centru, a CCC će se smestiti i u Interspar Centar u Osijeku, kao i u najveći tržni centar u toj zemlji – Westgate u Zaprešiću pored Zagreba. – Hrvatska je za CCC posebno zanimljivo tržište, jer se ovde pridaje veliki značaj kako modi, tako i privlačnim cenama. To u velikoj meri nude kolekcije lanca CCC, zato mnogo očekujemo baš od naših hrvatskih filijala – izjavio je Gerald Cimerman, menadžer CCC Hrvatska i CCC Austria, prilikom ulaska ovog lanaca na hrvatsko tržište.
Najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac obućom ove godine ima veoma ekspanzivnu strategiju širenja. Pre Hrvatske ovaj brend se pojavio u Austriji i Sloveniji, a do kraja godine je planirano otvaranje radnji i u Turskoj i Nemačkoj. – Dosadašnje četiri lokacije u Austriji pokazale su se kao pun pogodak, a delom su i nadmašile očekivanja. Vrlo smo zadovoljni i u Sloveniji, u kojoj posluju već dve radnje – kaže Cimerman.
On ističe da nije slučajno što CCC znači „Cena čini čuda“ (Cena Czyni Cuda - na poljskom) budući da su oni porodična trgovina cipelama sa izvandrednim odnosom cene i kvaliteta. Svaka sezonska kolekcija broji oko 4.000 modela ženskih, muških i dečijih cipela. – Naša jesenja/zimska kolekcija od kože za žene koju većim delom sami proizvodimo posebno iznenađuje naše kupce, kako zbog velikog izbora, tako i zbog privlačnih cena. Uz to, uvodimo novi, atraktivni koncept uređenja trgovina koji je postavio novi standard u trgovini cipela – kaže Cimerman.
Kompanija CCC je u drugom kvartalu ove godine pre oporezivanja (EBIT) ostvarila dobit od 18,27 miliona evra, što je 44,7 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Prihod koncerna je iznosio 151,81 miliona evra, odnosno, 9,4 odsto više u odnosu na godinu dana ranije.
CCC S.A. je najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac cipela sa sedištem u poljskom gradu Polkovice. Koncern se od 2004. kotira na Varšavskoj berzi i zapošljava više od 7.000 radnika. Osnovao ga je Dariusz Milek, glavni deoničar i izvršni direktor CCC-a. Krajem avgusta 2013. CCC je držao više od 700 trgovina u 12 zemalja. U Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, CCC ima sopstvene prodavnice, a u Rumuniji, Rusiji, Litvaniji, Kazahstanu i Ukrajini posluje kao franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.
Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.
POPULARNO NA FORUMU
Franšiza u second-hand radnji
Postovani, na koji nacin bih mogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Franšiza u second-hand dućanu
Postovani, na koji nacin bih ogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Rast prodaje, ali manje franšiza
da li Zara planira otvaranje u Zrenjaninu ?
Franšiza u second-hand radnji
Poštovana Zainteresovana sam za ovu franšizu. Kako stupiti u kontakt sa davaocem franšize.
Benetton menja strategiju
Vrlo zanimljivo
Na korak do jeftine obuće
Zivim i radim u Canadi vec 20 godina.I teresuje me da li je kompanija zainteresovana za otcaranje radnje u Torontu Canada Ontario podrucije?Hvala
Uspešna godina za Conte of Florence
Svidza mi se
Nova modna franšiza
Postovani BJN, Nedavno sam saznala za brend "GOOSE",koji u svom programu ima prelepu deciju garderobu,koja nema u mom gradu.Izmedju ostalog Vam je u planu da jedan ovakav...