Franšiza Uniqe i u Crnoj Gori

Nela Belević, izvršni direktor Uniqa osiguranja Crna Gora
Prva agencija za ekskluzivno zastupanje pod franšizom Uniqa osiguranja otvorena je početkom septembra u Baru. Nela Belević, izvršni direktor Uniqa osiguranja Crna Gora, rekla je da otvaranje prve franšize predstavlja prekretnicu u razvoju sistema poslovanja Uniqa kompanije, ali i celog tržišta u toj zemlji.
- Koncept generalnih agencija predstavlja dobru preduzetničku mogućnost za najbolje prodavce osiguranja, kao i visoku stepenicu u razvojnoj karijeri zaposlenih u ekskluzivnom partnerstvu – rekla je Belević.
Prvi primalac franšize u Crnoj Gori je Mladen Kapa, vlasnik kompanije Unikapa. On je na otvaranju rekao da mu je cilj da njegova poslovnica bude ne samo prva po datumu osnivanja, već prva i po ostvarenim rezultatima, kvalitetu pružanja usluga i broju zadovoljnih osiguranika.
Da podsetimo, u Srbiji, osiguravajuća kuća Uniqa već ima pet agencija pod franšizom, koje zapošljavaju 20 radnika, i namerava da nastavi sa širenjem partnerske mreže.
Inače, Uniqa osiguravajuća grupacija, čije je sedište u Austriji, ima višegodišnje iskustvo sa razvojem franšizne mreže na tržištima Austrije i Centralne Evrope. Mreža na lokalnim tržištima se razvija uz podršku centrale, tako da su osnovni principi razvoja i model zapravo samo preneti, ali se, takođe, uvažavaju specifičnosti svakog pojedinčnog tržišta.
Postoje, međutim, razlozi zbog kojih je franšizni koncept u ovom sektoru na tržište Srbije stigao tek nedavno - o čemu je govorio i Franc Vajler, predsednik Izvršnog odbora Uniqa osiguranja u Srbiji, u intervjuu za Svet osiguranja. - Verujem da bi ovaj vid saradnje zaživeo i na srpskom tržištu mnogo ranije, ali ukoliko uzmemo u obzir da ukupna privredna aktivnost u društvu opada i da su procedure registrovanja zastupnika prilično složene, onda je sasvim jasno da će kapital da potraži mesto na nekom drugom mestu, gde može jednostavnije i brže da se pokrene i razvije biznis. Siguran sam da bi ubrzanje i pojednostavljenje procedure dobijanja dozvole za rad u poslovima zastupanja, koja sada traje u proseku oko tri meseca, kao i omogućavanje polaganja i licenciranja zastupnika na kvartalnom nivou podržalo dalje jačanje ovog preduzetničkog kocepta – objašnjava Vajler.
No, uprkos svim preprekama, austrijska kompanija, kao što primeri dokazuju, nastavlja da i u zemlje bivše Jugoslavije prenosi koncept koji se pokazao uspešnim na drugim tržištima. Kako to obično biva, često neko samo treba da „povuče nogu“ da bi određeni poslovni koncepti zaživeli, pa neće biti iznenađenje ako i druge osiguravajuće kuće primene isti model širenja prodajne mreže.
POGLEDAJTE ČLANKE

Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
Sava Mihajlović, vlasnik Agencije G, šest godina je nosilac franšize Uniqa osiguranja. Za to vreme, otvorio je tri poslovnice.
Nova regulativa Evropske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtevnija „pravila igre“. O čemu se radi i šta ovdašnji osiguravači mogu naučiti iz toga?
Kao primalac franšize osiguravajuće kuće Uniqa, Jasmina Putnik iz Beograda radi više od godinu dana. Postigla je mnogo, ali i postavila nove ciljeve.
Kako će se dalje razvijati Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravač u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Peta Uniqa franšiza
Sve čestitke Sonji i Bobanu koji su se pridružili porodici Uniqinih exluzivnih zastupnika.Svi smo u istom Uniqinom timu i trudićemo se da uvek budemo najbolji.Jasmina...
Preduzetnica s podrškom
Želela bih još jednom da se zahvalim Mihajlovićima koji su nam i kako kolege i kao porodica, u poslu i privatno uvek bili uzor kako treba raditi i organizovati porodicu i...
Preduzetnica s podrškom
Iako smo supruga i ja bili pokretači i vlasnici prve UNIQA franšize, veliko nam je zadovoljstvo što nas vredne kolege prate i svojim rezultatima ponekad prevazilaze. Sve...
Predanošću do franšize
Pre svega želimo dobrodošlicu agenciji BURIČIĆ TEAM u UNIQA osiguranje. Iskreno se nadam da ćemo zajedno ispuniti očekivanja davaoca franšize i uticati na povećanje...
Osigurani porodični biznis
Hvala Mihajlovićima na podršci da zaživi još jedna eksluzivna agencija,ovog puta prva u Beogradu -Putnik tim!!! Da nije bilo putovanja u Nicu i lepog druženja ko zna da li...
Rad, rad, ali i ljubav
obzirom da se radi o pravom timu, samo je pitanje za koliko će biti premašena očekivanja, a to nam svima puno znači.
Rad, rad, ali i ljubav
Znači ipak se može. Posao, uspeh a nadasve ljubav i porodica. Možda nam je ovo najava dolazećih svetlijih dana budućnosti. Lep primer mlađoj generaciji da uzme stvar u...
Rad, rad, ali i ljubav
Pravo je zadovoljstvo biti podrška 23 godine u poslu i 27 godine u privatnom životu Savi. Sigurna sam da postoje ljudi koji su vredni, pozitivni i vlasnici licence NBS za...