Dobri izgledi za buduće partnere
Portugalski lanac salona za trajnu depilaciju DepilConcept samo tokom oktobra je proširio svoju internacionalnu franšiznu mrežu otvaranjem 10 novih podružnica u Brazilu, Portugalu i Poljskoj. Kompanija je, međutim, zainteresovana da svoj koncept implementira i na tržišta ovog regiona. Aktivno traže primaoca master franšize, a odnedavno - i primaoce pojedinačne (single unit) franšize.
Kako smo već pisali, oni koji se odluče za single unit franšizu neće morati da plaćaju redovne naknade ili naknade za marketing, a moći će da računaju na potpunu podršku sistema - obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. - Ovo su više nego dobri razlozi za ulazak u franšizni sistem DepilConcept-a - izjavili su predstavnici kompanije.
Pored toga, prema podacima iz sedišta kompanije, u prvih devet meseci ove godine broj DepilConcept jedinica porastao je za više od 20%, dok je promet u franšiznim salonima u proseku porastao za više od 19%. - Ovi rezultati potvrđuju da je brend dobro prihvaćen na tržištima na kojima trenutno poslujemo, ali, istovremeno, potvrđuju i snagu i kvalitet koncepta koji razvijamo - navode u kompaniji.
DepilConcept je samo jedan od brendova portugalskog Concept Group-a, u koji ulaze i BodyConcept, lanac centara za negu lepote i zdravlja i Škola lepote BodyConcept. Grupa svoju franšiznu mrežu razvija u Brazilu, Zelenortskim ostrvima, Poljskoj, Portugalu, Švajcarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara u Evropi, Africi i Južnoj Americi.
Za više informacija, pogledajte DepilConcept i BodyConcept u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...