Dobri izgledi za buduće partnere

Portugalski lanac salona za trajnu depilaciju DepilConcept samo tokom oktobra je proširio svoju internacionalnu franšiznu mrežu otvaranjem 10 novih podružnica u Brazilu, Portugalu i Poljskoj. Kompanija je, međutim, zainteresovana da svoj koncept implementira i na tržišta ovog regiona. Aktivno traže primaoca master franšize, a odnedavno - i primaoce pojedinačne (single unit) franšize.
Kako smo već pisali, oni koji se odluče za single unit franšizu neće morati da plaćaju redovne naknade ili naknade za marketing, a moći će da računaju na potpunu podršku sistema - obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. - Ovo su više nego dobri razlozi za ulazak u franšizni sistem DepilConcept-a - izjavili su predstavnici kompanije.
Pored toga, prema podacima iz sedišta kompanije, u prvih devet meseci ove godine broj DepilConcept jedinica porastao je za više od 20%, dok je promet u franšiznim salonima u proseku porastao za više od 19%. - Ovi rezultati potvrđuju da je brend dobro prihvaćen na tržištima na kojima trenutno poslujemo, ali, istovremeno, potvrđuju i snagu i kvalitet koncepta koji razvijamo - navode u kompaniji.
DepilConcept je samo jedan od brendova portugalskog Concept Group-a, u koji ulaze i BodyConcept, lanac centara za negu lepote i zdravlja i Škola lepote BodyConcept. Grupa svoju franšiznu mrežu razvija u Brazilu, Zelenortskim ostrvima, Poljskoj, Portugalu, Švajcarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara u Evropi, Africi i Južnoj Americi.
Za više informacija, pogledajte DepilConcept i BodyConcept u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...