Koncept po meri Evrope
Iz kompanije Skinial je pre nekoliko meseci najavljena intenzivnija promotivna kampanja -- odlučeno je da svoj koncept za bezbedno uklanjanje tetovaža približe potencijalnim klijentima, ali i potencijalnim poslovnim partnerima koji bi bili spremni da ovakvu vrstu usluge razviju i na lokalnom tržištu. Klaus Bode, vlasnik kompanije Skinial, nije krio ambiciju da žele da postanu brend br.1 među sistemima za uklanjanje tetovaža. Kakva je pozicija koncepta na tržištu u ovom trenutku, šta očekuju od svojih primalaca franšize i po čemu se Skinial metoda izdvaja od drugih, novinarima našeg češkog portala Franchising.cz ukratko je objasnio Klaus Bode.
Skinial je već prisutan na nekoliko tržišta u Evropi. Gde ste sve implemetirali koncept?
Da, mogu reći da naš franšizni koncept postiže uspeh u Evropi. Razvili smo mrežu na matičnom tržištu -- u Nemačkoj, a trenutno kroz franšizu poslujemo i u Švajcarskoj, Španiji, Slovačkoj, Austriji i Italiji. Nedavno smo potpisali franšizni master ugovor za tržište Poljske. Međutim, aktivno tražimo partnere u zemljama istočne i jugoistočne Evrope. Za tržišta zapadne Evrope, imamo plan da pronađemo primaoce master franšize u Velikoj Britaniji i Francuskoj do kraja ove godine.
Ko je idealan primalac vaše franšize?
Ulazak u ovaj posao može da bude nešto veći izazov jedino preduzetnicima koji do sada nisu radili u kozmetičkom ili medicinskom sektoru, što je vrlo važan uslov ako želite da pristupite franšiznom sistemu kompanije Skinial. Preduzetnicima bez prethodnog iskustva treba nekoliko meseci pre nego što s punim profesionalnim pouzdanjem uđu u posao, upoznaju brend i metode rada, opreme studio, dođu do klijenata. Naravno, čitav koncept je moguće neuporedivo brže pokrenuti kad su potencijalni primaoci franšize stručnjaci ili ljudi koji već rade u kozmetičkom sektoru. Oni su, pored toga, u prednosti jer mogu i da iskoriste postojeću bazu klijenata.
Kako biste opisali konkurenciju na tržištu?
Najveći konkurenti u našem poslu su centri koji nude laserski tretman, iako postoji puno argumenata protiv ove opasne metode. Znamo da se u pojedinim zemljama koriste preparati kompanije Rejuvi. Ovaj rastvor i mi dobro poznajemo, pošto smo ga upotrebljavali kada smo počeli da radimo 2009. godine. Međutim, u mnogim državama je ta supstanca zabranjena zbog potencijalnog štetnog uticaja na organizam. Skinial je zato prihvatio metodu po kojoj koristimo u potpunosti bezbedne fiziološke i prirodne tečnosti za uklanjanje tetovaža. Istina, mi znamo da proces uklanjanja kod ove metode duže traje, ali to je, jednostavno, neophodno. Moramo da pustimo da se koža obnovi između dva tretmana i pre nego što se mastilo potpuno ukloni. Trenutno, sličan postupak koji bi mogao da nam bude konkurencija, na tržištu ne postoji. Možda jedino u Velikoj Britaniji, ali ni taj koncept nije usklađen sa evropskim propisima.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...