Koncept po meri Evrope

Skinial koristi bezbednu metodu za uklanjanje tetovaža. Bez lasera ili rizika od malignog oštećenja kože, ubrizgavaju se specijalne fiziološke i prirodne tečnosti koje deluju jedino tako što pobuđuju imuni odgovor organizma, koji, zatim, obojene delove sam izbacuje na površinu kože.
Četvrtak
28.11.2013.
Skinial, franšizni koncept centra za uklanjanje tetovaža, osvaja Evropu. Aduti su jednostavna implementacija koncepta i potpuno bezbedna metoda rada.
 

Iz kompanije Skinial je pre nekoliko meseci najavljena intenzivnija promotivna kampanja -- odlučeno je da svoj koncept za bezbedno uklanjanje tetovaža približe potencijalnim klijentima, ali i potencijalnim poslovnim partnerima koji bi bili spremni da ovakvu vrstu usluge razviju i na lokalnom tržištu. Klaus Bode, vlasnik kompanije Skinial, nije krio ambiciju da žele da postanu brend br.1 među sistemima za uklanjanje tetovaža. Kakva je pozicija koncepta na tržištu u ovom trenutku, šta očekuju od svojih primalaca franšize i po čemu se Skinial metoda izdvaja od drugih, novinarima našeg češkog portala Franchising.cz ukratko je objasnio Klaus Bode.

Skinial je već prisutan na nekoliko tržišta u Evropi. Gde ste sve implemetirali koncept?

Da, mogu reći da naš franšizni koncept postiže uspeh u Evropi. Razvili smo mrežu na matičnom tržištu -- u Nemačkoj, a trenutno kroz franšizu poslujemo i u Švajcarskoj, Španiji, Slovačkoj, Austriji i Italiji. Nedavno smo potpisali franšizni master ugovor za tržište Poljske. Međutim, aktivno tražimo partnere u zemljama istočne i jugoistočne Evrope. Za tržišta zapadne Evrope, imamo plan da pronađemo primaoce master franšize u Velikoj Britaniji i Francuskoj do kraja ove godine.

Ko je idealan primalac vaše franšize?

Ulazak u ovaj posao može da bude nešto veći izazov jedino preduzetnicima koji do sada nisu radili u kozmetičkom ili medicinskom sektoru, što je vrlo važan uslov ako želite da pristupite franšiznom sistemu kompanije Skinial. Preduzetnicima bez prethodnog iskustva treba nekoliko meseci pre nego što s punim profesionalnim pouzdanjem uđu u posao, upoznaju brend i metode rada, opreme studio, dođu do klijenata. Naravno, čitav koncept je moguće neuporedivo brže pokrenuti kad su potencijalni primaoci franšize stručnjaci ili ljudi koji već rade u kozmetičkom sektoru. Oni su, pored toga, u prednosti jer mogu i da iskoriste postojeću bazu klijenata.

Kako biste opisali konkurenciju na tržištu?

Najveći konkurenti u našem poslu su centri koji nude laserski tretman, iako postoji puno argumenata protiv ove opasne metode. Znamo da se u pojedinim zemljama koriste preparati kompanije Rejuvi. Ovaj rastvor i mi dobro poznajemo, pošto smo ga upotrebljavali kada smo počeli da radimo 2009. godine. Međutim, u mnogim državama je ta supstanca zabranjena zbog potencijalnog štetnog uticaja na organizam. Skinial je zato prihvatio metodu po kojoj koristimo u potpunosti bezbedne fiziološke i prirodne tečnosti za uklanjanje tetovaža. Istina, mi znamo da proces uklanjanja kod ove metode duže traje, ali to je, jednostavno, neophodno. Moramo da pustimo da se koža obnovi između dva tretmana i pre nego što se mastilo potpuno ukloni. Trenutno, sličan postupak koji bi mogao da nam bude konkurencija, na tržištu ne postoji. Možda jedino u Velikoj Britaniji, ali ni taj koncept nije usklađen sa evropskim propisima.