No+Vello i u Hrvatskoj
Sredinom oktobra prošle godine u Zagrebu je otvoren prvi franšizni centar za fotoepilaciju i fotopodmađivanje španskog brenda No+Vello. Nosioci master franšize za područje Hrvatske postali su vlasnici kompanije Lirz Two - Ismar Zaimović i Lori Diane Renwick Zaimović. Kako kažu, kada su se obratili centrali u Madridu, već su bili dobro upoznati sa španskim konceptom. Naime, pre nego što se odlučio za pokretanje franšize, bračni par se potrudio da sazna što više o ovom konceptu.
Stupili su u kontakt i sa nosiocem master franšize u Bosni i Hercegovini, a istražujući, naišli su na podatke o zavidnom broju primalaca franšize, ali i zadovoljnih klijenata koji redovno posećuju No+Vello centre širom sveta. Sve to je privuklo njihovu pažnju. - Međutim, iskreno, najviše nas je privukao način rada i efikasnost tretmana koje No+Vello nudi svojim klijentima. Osim toga, znali smo da koncept već posluje u Bosni i Hercegovini i Sloveniji i, prema našim saznanjima, postizao je odlične rezultate - priča Ismar Zaimović.
Nakon potpisivanja ugovora, tim iz Zagreba je pozvan u Madrid gde je dobio kompletnu obuku. - Kako iz zastupništva i marketinga, tako i obuku iz same prakse, to jest, obuku za rukovanje aparatima i pružanje same usluge i tretmana. Naši terapeuti su dobili i sertifikate da mogu da pruže istu vrstu obuke svim budućim vlasnicima pojedinačnih centara u Hrvatskoj, što znači da primaoci pojedinačne franšize neće morati da idu u Madrid, već ćemo im mi obezbediti obuku u našemu centru u Zagrebu - objašnjava Zaimović.
Na marketinšku ili tehničku podršku centrale u Madridu, kako kaže, mogu da računaju 24 časa na dan, sedam dana u nedelji. - Najvažnije je da nam je njihov doktorski tim, na čelu sa doktorom Rodriqom Costom, stalno na usluzi - naglašava Zaimović.
Kao nosioci master franšize, imaju plan da u naredne tri godine razviju mrežu od oko 15 centara i ponude single-unit franšizu preduzetnim ljudima širom Hrvatske. Zainteresovani bi trebalo da imaju registrovanu kompaniju u Hrvatskoj i obezbeđen poslovni prostor. - Ono što u ovom trenutku možemo da kažemo potencijalnim primaocima pojedinačne franšize jeste da se uloženi novac veoma brzo vraća. Pored ulazne naknade, trebalo bi da plaćaju i redovnu naknadu, ali verujte, ona je minimalna. Doslovno, radi se o nekolicini tretmana, pretvorenih u novce, koje bi trebalo da izdvajaju za brend - slikovito objašnjava Zaimović.
Za taj iznos, međutim, primaoci No+Vello single-unit franšize dobijaju punu marketinšku i tehničku podršku. - Recimo, u slučaju kvara na mašini, u roku od 24h dobijaju novi uređaj, ako stari ne bude popravljen - kaže Zaimović. - Za sve ostalo - mašine, opremu, obuku - ne izdvajaju ništa dodatno, već dobijaju kupovinom same franšize - ističe Zaimović. Budući vlasnici centara bi dobili i ekskluzivna teritorijalna prava, što znači da niko ne bi mogao da uđe sa istim brendom na područja gradova koja pokriva postojeća franšiza.
Iako su vrata centra u Zagrebu otvorili tek pre nekoliko meseci, Zaimović kaže da su poslovanjem veoma zadovoljni. - Primećujemo da su klijenti već prepoznali kvalitet našeg koncepta. Prezadovoljni su i cenom i jedinstvenom ponudom LED tretmana, koji su veoma popularni - kaže na kraju.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...