No+Vello i u Hrvatskoj
Sredinom oktobra prošle godine u Zagrebu je otvoren prvi franšizni centar za fotoepilaciju i fotopodmađivanje španskog brenda No+Vello. Nosioci master franšize za područje Hrvatske postali su vlasnici kompanije Lirz Two - Ismar Zaimović i Lori Diane Renwick Zaimović. Kako kažu, kada su se obratili centrali u Madridu, već su bili dobro upoznati sa španskim konceptom. Naime, pre nego što se odlučio za pokretanje franšize, bračni par se potrudio da sazna što više o ovom konceptu.
Stupili su u kontakt i sa nosiocem master franšize u Bosni i Hercegovini, a istražujući, naišli su na podatke o zavidnom broju primalaca franšize, ali i zadovoljnih klijenata koji redovno posećuju No+Vello centre širom sveta. Sve to je privuklo njihovu pažnju. - Međutim, iskreno, najviše nas je privukao način rada i efikasnost tretmana koje No+Vello nudi svojim klijentima. Osim toga, znali smo da koncept već posluje u Bosni i Hercegovini i Sloveniji i, prema našim saznanjima, postizao je odlične rezultate - priča Ismar Zaimović.
Nakon potpisivanja ugovora, tim iz Zagreba je pozvan u Madrid gde je dobio kompletnu obuku. - Kako iz zastupništva i marketinga, tako i obuku iz same prakse, to jest, obuku za rukovanje aparatima i pružanje same usluge i tretmana. Naši terapeuti su dobili i sertifikate da mogu da pruže istu vrstu obuke svim budućim vlasnicima pojedinačnih centara u Hrvatskoj, što znači da primaoci pojedinačne franšize neće morati da idu u Madrid, već ćemo im mi obezbediti obuku u našemu centru u Zagrebu - objašnjava Zaimović.
Na marketinšku ili tehničku podršku centrale u Madridu, kako kaže, mogu da računaju 24 časa na dan, sedam dana u nedelji. - Najvažnije je da nam je njihov doktorski tim, na čelu sa doktorom Rodriqom Costom, stalno na usluzi - naglašava Zaimović.
Kao nosioci master franšize, imaju plan da u naredne tri godine razviju mrežu od oko 15 centara i ponude single-unit franšizu preduzetnim ljudima širom Hrvatske. Zainteresovani bi trebalo da imaju registrovanu kompaniju u Hrvatskoj i obezbeđen poslovni prostor. - Ono što u ovom trenutku možemo da kažemo potencijalnim primaocima pojedinačne franšize jeste da se uloženi novac veoma brzo vraća. Pored ulazne naknade, trebalo bi da plaćaju i redovnu naknadu, ali verujte, ona je minimalna. Doslovno, radi se o nekolicini tretmana, pretvorenih u novce, koje bi trebalo da izdvajaju za brend - slikovito objašnjava Zaimović.
Za taj iznos, međutim, primaoci No+Vello single-unit franšize dobijaju punu marketinšku i tehničku podršku. - Recimo, u slučaju kvara na mašini, u roku od 24h dobijaju novi uređaj, ako stari ne bude popravljen - kaže Zaimović. - Za sve ostalo - mašine, opremu, obuku - ne izdvajaju ništa dodatno, već dobijaju kupovinom same franšize - ističe Zaimović. Budući vlasnici centara bi dobili i ekskluzivna teritorijalna prava, što znači da niko ne bi mogao da uđe sa istim brendom na područja gradova koja pokriva postojeća franšiza.
Iako su vrata centra u Zagrebu otvorili tek pre nekoliko meseci, Zaimović kaže da su poslovanjem veoma zadovoljni. - Primećujemo da su klijenti već prepoznali kvalitet našeg koncepta. Prezadovoljni su i cenom i jedinstvenom ponudom LED tretmana, koji su veoma popularni - kaže na kraju.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...