Prodavnica nakita Claire’s otvorena je u Novom Sadu, očekuje se širenje mreže u Srbiji i regionu.
Petak
07.02.2014.
Claire’s Stores, jedan od svetskih lidera u prodaji nakita i aksesoara namenjenog mlađim ženama, otvorio je prvu franšiznu prodavnicu u Novom Sadu.
 

Američka kompanija Claire’s Stores Inc. jedan je od najvećih maloprodavaca nakita za mlađe žene, tinejdžerke i devojčice. Danas, kompanija ima prodavnice u 44 zemlje, a brend je nedavno kroz franšizu stigao i u Srbiju.

Primalac master franšize Claire’s Stores za sve zemlje bivše Jugoslavije i Albaniju je kompanija Claire’s Balkan. Prva radnja otvorena je u Novom Sadu, ali se očekuje i širenje mreže.

Džim Filding, izvršni direktor kompanije, izjavio je krajem prošle godine da su konstantno u potrazi za novim prilikama za širenje maloprodaje širom sveta. U toku 2013. franšizne radnje su otvorene na Filipinama, Kostariki i u Kolumbiji. Kako su tada najavili, planirano je sklapanje franšiznih ugovora za Brazil i Skandinaviju. U istom saopštenju najavili su da će franšizne radnje nakon Srbije otvoriti i u Hrvatskoj i Sloveniji.

Kompanija razvija dva formata radnji pod brendovima Clare’s i Icing. Prvi je namenjen deci i tinejdžerkama, dok je Icinig namenjen ženama od 18 do 35 godina (sa fokusom na žene od 21 do 25 godina). U Severnoj Americi, Evropi i Kini kompanija ima više od 3.000 prodavnica, od čega oko 2700 posluje pod brendom Claire’s, dok ostale rade pod brendom Icing. Pored toga, u maloprodajnoj mreži posluje 414 Claire’s franšiznih prodavnica u 25 zemalja, pre svega na Bliskom istoku, centralnoj i jugoistočnoj Aziji i Srednjoj i Južnoj Americi. Brend Icing mahom je prisutan u SAD-u, Kanadi i Portoriku.


Vesna Lapčić
saradnik