Dobro "oblikovana" franšiza

FitCurves se u Ginisovoj knjizi rekorda vodi kao "Najveća fitnes franšiza na svetu". Prema magazinu Entrepreneur bili su "Najbolja nova franšiza" dve godine zaredom i "Fitnes franšiza br.1" šest godina. Američka franšizna asocijacija je 2009. proglasila Curves International "franšizom godine".
Sreda
12.03.2014.
FitCurves, najveća svetska mreža fitnes klubova za žene, želi da ubrza razvoj franšizne mreže. Nove primaoce franšize traže i u Srbiji.
 

Bez šminke, bez muškaraca i bez ogledala – stoji kao nezvanični moto najveće svetske franšize iz oblasti fitnesa FitCurves. Koncept su pre više od 20 godina osmislili Geri i Dajen Hevin, otvorivši fitnes klub 1992. u Harlingenu u Teksasu. Program je, međutim, vrlo brzo naišao na izuzetan odziv kome se čak ni osnivači nisu nadali. Novina je bila u intenzivnom treningu koje je trajo svega 30 minuta, a kombinacija treninga snage i kardiovaskularnih vežbi kroz prikladan hidraulični otpor - davala je odlične rezultate i ubrzo privukla veliki broj klijentkinja koje su počele redovno da dolaze u FitCurves. Tri godine kasnije, osnivači su dali i prvu franšizu, a danas, FitCurves u mreži ima više od 11.000 fitnes klubova u 80 zemalja širom sveta, koje posećuje skoro 5 miliona žena.

U Srbiji trenutno posluju dva FitCurves franšizna kluba. Oba se nalaze u Beogaradu, ali, kako nam je nedavno potvrdio Mikloš Forgač, menadžer za razvoj brenda i koordinaciju međunarodne mreže, kompanija planira da otvori još klubova i već traži nove primaoce franšize u svim delovima Srbije. – Fitnes klub je idealan za gradove ili oblasti koje imaju više od 20.000 stanovnika – kaže Forgač.

Oni koji žele da postanu partneri FitCurves-a potrebno je da obezbede prostor od 130 do180 kvadratnih metara, po mogućnosti u prometnoj pešačkoj zoni, a preporučuju se i lokacije u blizini poslovnih centara –praksa pokazuje da pauzu na poslu klijentkinje rado koriste za vežbanje. Primalac FitCurves franšize može da računa na teritorijalni ekskluzivitet, marketinški materijal i konstantnu pomoć pri promociji i oglašavanju. Pored toga, redovno se organizuju korporativna okupljanja na kojima primaoci franšize mogu da podele svoja iskustva i usvoje ideje koje će im pomoći da unaprede poslovanje.

Proces otvaranja FitCurves kluba uglavnom traje od dva do šest meseci, a nekoliko meseci po otvaranju se očekuje poslovanje "u plusu". Kad se uzme u obzir ukupna investicija potrebna za otvaranje centra, primalac franšize može da očekuje povraćaj investicije za dve do četiri godine - kaže Mikloš Forgač.

Za više informacija o franšiznom sistemu FitCurves, pogledajte u našem Katalogu franšiza.