Dobro "oblikovana" franšiza
Bez šminke, bez muškaraca i bez ogledala – stoji kao nezvanični moto najveće svetske franšize iz oblasti fitnesa FitCurves. Koncept su pre više od 20 godina osmislili Geri i Dajen Hevin, otvorivši fitnes klub 1992. u Harlingenu u Teksasu. Program je, međutim, vrlo brzo naišao na izuzetan odziv kome se čak ni osnivači nisu nadali. Novina je bila u intenzivnom treningu koje je trajo svega 30 minuta, a kombinacija treninga snage i kardiovaskularnih vežbi kroz prikladan hidraulični otpor - davala je odlične rezultate i ubrzo privukla veliki broj klijentkinja koje su počele redovno da dolaze u FitCurves. Tri godine kasnije, osnivači su dali i prvu franšizu, a danas, FitCurves u mreži ima više od 11.000 fitnes klubova u 80 zemalja širom sveta, koje posećuje skoro 5 miliona žena.
U Srbiji trenutno posluju dva FitCurves franšizna kluba. Oba se nalaze u Beogaradu, ali, kako nam je nedavno potvrdio Mikloš Forgač, menadžer za razvoj brenda i koordinaciju međunarodne mreže, kompanija planira da otvori još klubova i već traži nove primaoce franšize u svim delovima Srbije. – Fitnes klub je idealan za gradove ili oblasti koje imaju više od 20.000 stanovnika – kaže Forgač.
Oni koji žele da postanu partneri FitCurves-a potrebno je da obezbede prostor od 130 do180 kvadratnih metara, po mogućnosti u prometnoj pešačkoj zoni, a preporučuju se i lokacije u blizini poslovnih centara –praksa pokazuje da pauzu na poslu klijentkinje rado koriste za vežbanje. Primalac FitCurves franšize može da računa na teritorijalni ekskluzivitet, marketinški materijal i konstantnu pomoć pri promociji i oglašavanju. Pored toga, redovno se organizuju korporativna okupljanja na kojima primaoci franšize mogu da podele svoja iskustva i usvoje ideje koje će im pomoći da unaprede poslovanje.
– Proces otvaranja FitCurves kluba uglavnom traje od dva do šest meseci, a nekoliko meseci po otvaranju se očekuje poslovanje "u plusu". Kad se uzme u obzir ukupna investicija potrebna za otvaranje centra, primalac franšize može da očekuje povraćaj investicije za dve do četiri godine - kaže Mikloš Forgač.
Za više informacija o franšiznom sistemu FitCurves, pogledajte u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...