Dva puta više franšiza
Nemačkoj kompaniji Skinial svakako ide na ruku što povećanje broja ljudi koji se odlučuju za tetoviranje uporedo prati i rast broja onih koji žele da tetovaže - uklone. Ono što ih je izdvojilo od ostalih studija za uklanjanje tetovaža je bezbedna i manje bolna metoda - koja isključuje korišćenje lasera. Mrežu studija Skinial je ubrzo počeo da razvija i kroz franšizu, a od prošle godine partnere traže i u ovom delu Evrope - u Srbiji i Hrvatskoj.
U međuvremenu, broj franšiznih centara je narastao na 45 i Skinial se danas može naći u 8 zemalja, a najnoviji centri su otvoreni u Španiji i Poljskoj. - Nadamo se da ćemo ove godine pronaći primaoce master franšize i u Francuskoj, Engleskoj, Češkoj, Mađarskoj, ali i u Srbiji i Hrvatskoj. Takođe, do kraja ove godine planiramo da udvostručimo broj studija i nadamo se broju od 100 centara - objašnjava direktor Skiniala Klaus Bode.
Razvoju kompanije doprinela je, kako kaže, i online promocija, naročito lansiranje stranica na Facebook-u. U Skinialu su svesni koliku moć imaju društvene mreže, tako da žele da iskoriste sve kanale promocije i komunikacije, u svim zemljama u kojima posluju. Prezentacija i prisustvo na interenetu, zapravo, ulaze u "paket" podrške koju garantuju svojim primaocima franšize. - Kampanja na internetu se višestruko isplatila. Pored toga, mi želimo da budemo u stanju da brzo odgovorimo na upite u vezi sa cenom, franšiznim konceptom ili lokacijama naših centara. Zato ćemo proširiti svoje "prisustvo" i na Twitter i Google+ - objašnjava Klaus Bode.
Inače, za pokretanje Skinial franšiznog studija potreban je prostor od 15-ak kvadratnih metara. Zapravo, studio je moguće smestiti i unutar privatnog stana - uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile neophodne higijenske standarde - ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona.
Skinial u Srbiji prvenstveno traži primaoca master franšize, ali, kako kažu, svesni su da je malo onih koji mogu da se posvete i investiraju u takvu vrstu razvoja koncepta. Skinial zato uporedo traži i primaoce pojedinačne franšize (single unit), što svakako podrazumeva manje investicije i više vremena za promociju i razvoj posla.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...