Dva puta više franšiza

Nemačkoj kompaniji Skinial svakako ide na ruku što povećanje broja ljudi koji se odlučuju za tetoviranje uporedo prati i rast broja onih koji žele da tetovaže - uklone. Ono što ih je izdvojilo od ostalih studija za uklanjanje tetovaža je bezbedna i manje bolna metoda - koja isključuje korišćenje lasera. Mrežu studija Skinial je ubrzo počeo da razvija i kroz franšizu, a od prošle godine partnere traže i u ovom delu Evrope - u Srbiji i Hrvatskoj.
U međuvremenu, broj franšiznih centara je narastao na 45 i Skinial se danas može naći u 8 zemalja, a najnoviji centri su otvoreni u Španiji i Poljskoj. - Nadamo se da ćemo ove godine pronaći primaoce master franšize i u Francuskoj, Engleskoj, Češkoj, Mađarskoj, ali i u Srbiji i Hrvatskoj. Takođe, do kraja ove godine planiramo da udvostručimo broj studija i nadamo se broju od 100 centara - objašnjava direktor Skiniala Klaus Bode.
Razvoju kompanije doprinela je, kako kaže, i online promocija, naročito lansiranje stranica na Facebook-u. U Skinialu su svesni koliku moć imaju društvene mreže, tako da žele da iskoriste sve kanale promocije i komunikacije, u svim zemljama u kojima posluju. Prezentacija i prisustvo na interenetu, zapravo, ulaze u "paket" podrške koju garantuju svojim primaocima franšize. - Kampanja na internetu se višestruko isplatila. Pored toga, mi želimo da budemo u stanju da brzo odgovorimo na upite u vezi sa cenom, franšiznim konceptom ili lokacijama naših centara. Zato ćemo proširiti svoje "prisustvo" i na Twitter i Google+ - objašnjava Klaus Bode.
Inače, za pokretanje Skinial franšiznog studija potreban je prostor od 15-ak kvadratnih metara. Zapravo, studio je moguće smestiti i unutar privatnog stana - uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile neophodne higijenske standarde - ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona.
Skinial u Srbiji prvenstveno traži primaoca master franšize, ali, kako kažu, svesni su da je malo onih koji mogu da se posvete i investiraju u takvu vrstu razvoja koncepta. Skinial zato uporedo traži i primaoce pojedinačne franšize (single unit), što svakako podrazumeva manje investicije i više vremena za promociju i razvoj posla.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...