Uspešna godina za Portugalce
Portugalska kompanija GrupoConcept, vlasnik lanca salona za trajnu depilaciju DepilConcept i lanca salona za negu tela BodyConcept, imala je ovog meseca dobar povod za slavlje. Početkom aprila, naime, kompanija je obeležila devetu godišnjicu poslovanja, a na svečanosti je okupila i više od 250 primalaca BodyConcept i DepilConcept franšize. Ovom prilikom, najboljim franšiznim partnerima su uručene godišnje nagrade za izuzetna poslovna dostignuća koja su ostvarili u prethodnoj godini.
– Ovo je, u stvari, bila i idealna prilika da proslavimo činjenicu da je jedna poslovnica BodyConcepta po prvi put dostigla mesečni promet veći od 50.000 evra. Ali, takođe, i činjenicu da oba naša franšizna koncepta beleže snažan rast – izjavili su predstavnici kompanije.
Prema zvaničnim podacima, tokom 2013. promet u franšiznim salonima BodyConcepta je porastao za 21 posto, dok je samo u prvom kvartalu 2014. porastao 31 posto. Promet u franšiznim salonima DepilConcepta u prošloj godini je bio veći za 3, 5 posto, a tokom prvog kvartala 2014. porastao je 18 posto. – Za kompaniju su ovo sjajni rezultati! Oni potvrđuju da su oba naša koncepta dobro prihvaćena na tržištima na kojima poslujemo, kao što, u isto vreme, verujemo, potvrđuju snagu i kvalitet koncepata koje razvijamo – kažu predstavnici GrupoConcepta.
Za ovih devet godina, kompanija je uspela da svoje brendove predstavi na tri kontinenta – pored Portugala, franšizne salone imaju u Brazilu, Zelenortskim ostrvima, Poljskoj, Portugalu, Švajcarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Primaoce franšize kompanija sada traži i u zemljama ovog regiona – u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i ostalim zemljama bivše Jugoslavije.
– Pored svega, ponosni smo i što je jedan od primalaca naše BodyConcept franšize nominovan za međunarodnu nagradu „Najbolji primalac franšize na svetu“, koja se dodeljuje u Firenci u Italiji. I ne samo to. BodyConcept je bio i jedini strani brend koji je ušao u najuži izbor za nagradu Franchise Marketing Awards koja se dodeljuje u Londonu. Bili smo nominovani u kategoriji za najbolju marketinšku podršku primaocima franšize. Nadamo se da će to biti i odlična preporuka za sve preduzetne ljude koji razmišljaju da se pridruže našoj franšiznoj porodici – kažu u kompaniji.
Više informacija o franšiznom sistemu DepilConcept i BodyConcept pronađite u našem Katalogu franšiza.
Takođe, DepilConcept možete pogledati i u Katalogu našeg hrvatskog i slovenačkog portala.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...