Uspešna godina za Portugalce
Portugalska kompanija GrupoConcept, vlasnik lanca salona za trajnu depilaciju DepilConcept i lanca salona za negu tela BodyConcept, imala je ovog meseca dobar povod za slavlje. Početkom aprila, naime, kompanija je obeležila devetu godišnjicu poslovanja, a na svečanosti je okupila i više od 250 primalaca BodyConcept i DepilConcept franšize. Ovom prilikom, najboljim franšiznim partnerima su uručene godišnje nagrade za izuzetna poslovna dostignuća koja su ostvarili u prethodnoj godini.
– Ovo je, u stvari, bila i idealna prilika da proslavimo činjenicu da je jedna poslovnica BodyConcepta po prvi put dostigla mesečni promet veći od 50.000 evra. Ali, takođe, i činjenicu da oba naša franšizna koncepta beleže snažan rast – izjavili su predstavnici kompanije.
Prema zvaničnim podacima, tokom 2013. promet u franšiznim salonima BodyConcepta je porastao za 21 posto, dok je samo u prvom kvartalu 2014. porastao 31 posto. Promet u franšiznim salonima DepilConcepta u prošloj godini je bio veći za 3, 5 posto, a tokom prvog kvartala 2014. porastao je 18 posto. – Za kompaniju su ovo sjajni rezultati! Oni potvrđuju da su oba naša koncepta dobro prihvaćena na tržištima na kojima poslujemo, kao što, u isto vreme, verujemo, potvrđuju snagu i kvalitet koncepata koje razvijamo – kažu predstavnici GrupoConcepta.
Za ovih devet godina, kompanija je uspela da svoje brendove predstavi na tri kontinenta – pored Portugala, franšizne salone imaju u Brazilu, Zelenortskim ostrvima, Poljskoj, Portugalu, Švajcarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Primaoce franšize kompanija sada traži i u zemljama ovog regiona – u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i ostalim zemljama bivše Jugoslavije.
– Pored svega, ponosni smo i što je jedan od primalaca naše BodyConcept franšize nominovan za međunarodnu nagradu „Najbolji primalac franšize na svetu“, koja se dodeljuje u Firenci u Italiji. I ne samo to. BodyConcept je bio i jedini strani brend koji je ušao u najuži izbor za nagradu Franchise Marketing Awards koja se dodeljuje u Londonu. Bili smo nominovani u kategoriji za najbolju marketinšku podršku primaocima franšize. Nadamo se da će to biti i odlična preporuka za sve preduzetne ljude koji razmišljaju da se pridruže našoj franšiznoj porodici – kažu u kompaniji.
Više informacija o franšiznom sistemu DepilConcept i BodyConcept pronađite u našem Katalogu franšiza.
Takođe, DepilConcept možete pogledati i u Katalogu našeg hrvatskog i slovenačkog portala.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...