Do idealne figure kroz franšizu
Deset godina poslovnog iskustva i skoro 700 poslovnica širom sveta, sopstvena fabrika za proizvodnju licencirane opreme za oblikovanje tela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan), ali i proizvodnja dodataka ishrani – sve su ovo dostignuća kojima se može pohvaliti Studio Figura, lanac profesionalnih salona za mršavljenje i negu tela. Samo od početka ove godine, novi saloni pod brendom Studio Figura otvoreni su u Poljskoj, Grčkoj, Švedskoj i Norveškoj. Kompanija sada traži i primaoce franšize za pokretanje posla u Mađarskoj, Rumuniji i zemljama ovog regiona – Srbiji i Sloveniji. Studio Figura, pored toga, posluje i na tržištima Litvanije, Letonije, Rusije, Izraela, Hrvatske, Španije, Bugarske i Belorusije.
– Kada smo pre 10 godina u jednom poljskom gradiću od svega 5.000 stanovnika otvorili prvi Studio Figura, niko nije mogao ni da zamisli da će deset godina kasnije ovaj koncept biti poznat u desetinama zemalja širom sveta – kaže Katažina Paluškjevič, direktorka marketinga u kompaniji Studio Figura International. – Međutim, stavili smo akcenat na kontinuiran razvoj, i zato smo svake godine na tržište plasirali novi proizvod. I to ne radimo ni zarad sertifikata ni zbog nagrada. Nama je najvažanije da pomognemo svojim poslovnicama, da im dajemo stalnu podršku, da ih savetujemo i pokažemo kako da rastu i da dovedu svoje klijente do dobrih rezultata – kaže Paluškjevič.
Da bi primalac franšize Studio Figura pokrenuo posao, potrebno je da izdvoji između 12.000 i 50.000 evra, što zavisi od veličine i nivoa opremljenosti salona. Na osnovu datih karakteristika prostora, u sedištu kompanije se izrađuje detaljan biznis plan. U većini slučajeva, potreban je lokal od 50 do 100 kvadratnih metara.
Primalac franšize za licencu (franšiznu naknadu) od 300 evra godišnje dobija dvodnevnu profesionalnu obuku koja uključuje i znanja o radu sa klijentima, tehnikama prodaje, izvođenju tretmana i programa ishrane, kao i korišćenju sprava i pravilnim tehnikama vežbanja.
– Odlučili smo se za nisku naknadu, jer razmišljamo globalno. Za nas je najbitnije da salon dobro radi i da funkcioniše. Pošto i sami vodimo jedan salon, shvatili smo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja – nije dovoljna za održivo poslovanje. Zato smo spremni da svojim partnerima prenesemo sve svoje iskustvo i znanje kako i da zarade novac – kaže Paluškjevič.
Davalac franšize će svojim partnerima obezbediti i sav potreban komercijalni materijal i predloge za promotivne kampanje.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...