Do idealne figure kroz franšizu

Deset godina poslovnog iskustva i skoro 700 poslovnica širom sveta, sopstvena fabrika za proizvodnju licencirane opreme za oblikovanje tela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan), ali i proizvodnja dodataka ishrani – sve su ovo dostignuća kojima se može pohvaliti Studio Figura, lanac profesionalnih salona za mršavljenje i negu tela. Samo od početka ove godine, novi saloni pod brendom Studio Figura otvoreni su u Poljskoj, Grčkoj, Švedskoj i Norveškoj. Kompanija sada traži i primaoce franšize za pokretanje posla u Mađarskoj, Rumuniji i zemljama ovog regiona – Srbiji i Sloveniji. Studio Figura, pored toga, posluje i na tržištima Litvanije, Letonije, Rusije, Izraela, Hrvatske, Španije, Bugarske i Belorusije.
– Kada smo pre 10 godina u jednom poljskom gradiću od svega 5.000 stanovnika otvorili prvi Studio Figura, niko nije mogao ni da zamisli da će deset godina kasnije ovaj koncept biti poznat u desetinama zemalja širom sveta – kaže Katažina Paluškjevič, direktorka marketinga u kompaniji Studio Figura International. – Međutim, stavili smo akcenat na kontinuiran razvoj, i zato smo svake godine na tržište plasirali novi proizvod. I to ne radimo ni zarad sertifikata ni zbog nagrada. Nama je najvažanije da pomognemo svojim poslovnicama, da im dajemo stalnu podršku, da ih savetujemo i pokažemo kako da rastu i da dovedu svoje klijente do dobrih rezultata – kaže Paluškjevič.
Da bi primalac franšize Studio Figura pokrenuo posao, potrebno je da izdvoji između 12.000 i 50.000 evra, što zavisi od veličine i nivoa opremljenosti salona. Na osnovu datih karakteristika prostora, u sedištu kompanije se izrađuje detaljan biznis plan. U većini slučajeva, potreban je lokal od 50 do 100 kvadratnih metara.
Primalac franšize za licencu (franšiznu naknadu) od 300 evra godišnje dobija dvodnevnu profesionalnu obuku koja uključuje i znanja o radu sa klijentima, tehnikama prodaje, izvođenju tretmana i programa ishrane, kao i korišćenju sprava i pravilnim tehnikama vežbanja.
– Odlučili smo se za nisku naknadu, jer razmišljamo globalno. Za nas je najbitnije da salon dobro radi i da funkcioniše. Pošto i sami vodimo jedan salon, shvatili smo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja – nije dovoljna za održivo poslovanje. Zato smo spremni da svojim partnerima prenesemo sve svoje iskustvo i znanje kako i da zarade novac – kaže Paluškjevič.
Davalac franšize će svojim partnerima obezbediti i sav potreban komercijalni materijal i predloge za promotivne kampanje.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...