Dinamičan rast
Portugalska kompanija GrupoConcept, vlasnik brendova salona za negu lepote i tela BodyConcept i DepilConcept, nedavno je ušla na tržišta Italije i Velike Britanije. Zahvaljujući lokalnim partnerima, portugalska kompanija će nastaviti da razvija i širi mrežu svojih estetskih centara na novim tržištima. Sve ovo, međutim, dolazi nakon što se kompanija pojavila u nominacijama za dva međunarodna priznanja. Jedan od primalaca BodyConcept franšize bio je, naime, nominovan za međunarodnu nagradu „Najbolji primalac franšize na svetu“ koja se početkom aprila dodeljivala u Firenci u Italiji. BodyConcept je takođe bio jedini strani brend koji je ušao u najuži izbor za nagradu Franchise Marketing Awards koja se dodeljivala u Londonu, a kompanija je bila nominovana u kategoriji za najbolju marketinšku podršku primaocima franšize.
– Ovo je, zapravo, bila odlična preporuka. Nadamo se da ćemo privući preduzetne ljude i na drugim tržištima – kažu u kompaniji.
GrupoConcept je takođe u potrazi za partnerima u Srbiji i drugim zemljama ovog regiona. Pored toga što traže primaoce master franšize, GrupoConcept daje mogućnost pokretanja i pojedinačne franšize (jednog salona).
BodyConcept saloni nude frizerske usluge, ali i kozmetičke tretmane za osobe koje se bore sa problemima estetske i zdravstvene prirode (celulit, gojaznost, bol u zglobovima, problemi sa cirkulacijom). Prvi salon je otvoren pre devet godina u Portugalu, kao odgovor na potrebu potrošača za profesionalnim estetskim centrom koji pruža usluge po pristupačnim cenama. DepilConcept nudi sveobuhvatne i inovativne usluge za trajnu depilaciju. Kompanija GrupoConcept spada među tri najbolja franšizna sistema u Portugaliji.
U poslednje vreme, u kompaniji imaju dodatni razlog da budu zadovoljni. Oba brenda postižu odlične rezultate i na međunarodnim tržištima – promet franšizne mreže salona BodyConcept porastao je za 21 posto u prošloj godini, dok su samo za prvi kvartal 2014. prijavili povećanje prometa od 31 posto. Promet u franšiznim salonima DepilConcepta u prošloj godini je bio veći za 3,5 posto, a tokom prvog kvartala 2014. porastao je 18 posto. Poseban razlog za slavlje bila i je činjenica da je jedna poslovnica BodyConcepta po prvi put dostigla mesečni promet veći od 50.000 evra.
Više informacija o franšiznom sistemu DepilConcept i BodyConcept pronađite u našem Katalogu franšiza.
Takođe, DepilConcept možete pogledati i u Katalogu našeg hrvatskog i slovenačkog portala.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...