Naši ljudi koji rade u inostranstvu a godišnje odmore provode ovde, to vreme iskoriste i za razne kupovine, ili, bar, prelistavanje časopisa u kojima je naš brend jako prisutan. Kada se upoznaju sa našom ponudom, neretko požele da budu i naši predstavnici za grad u kom žive!,
Slađana Pantović, P....S....Fashion
(Foto: P....S....Fashion)
Utorak
13.11.2012.
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P....S.... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sistem.
 

Kao brend P....S....Fashion je sve prisutniji i zapaženiji na modnoj sceni Srbije, a na tržištu jača svoju poziciju i kroz franšizno širenje prodajne mreže.

Koliko trenutno u mreži ima primalaca i franšiznih jedinica i gde se nalaze?
U ovom trenutku imamo više od trideset prodajnih mesta, među kojima su maloprodajni i veleprodajni odnosno franšizni objekti. Nalaze se u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni - sa zasebnim distributivnim centrom u Bjeljini. Preciznije, franšize imamo u Novom Sadu, Zrenjaninu, Kraljevu i Užicu, a u inostranstvu na Malti. Do skora smo franšiznu radnju imali i u Beču, ali zbog slabe posećenosti novoizgrađenog dela centra Donauzentrum, morali smo na neko vreme da je zatvorimo.

Birate li, i kako, gradove u kojima ćete otvoriti radnju (budući da ste prisutni i u manjim mestima) i ima li značajnih razlika u rezultatima takvih radnji u odnosu na one u većim centrima?
Bez lažne skromnosti, svakodnevno stižu ponude za saradnju, a selekcija se vrši na osnovu više različitih kriterijuma: položaja grada, njegove veličine, platežne sposobnosti, a ti isti kriterijumi svakako da utiču i na razlike u rezultatima radnji u manjim gradovima i većim centrima. Naravno da se očekivanja shodno tome razlikuju jer se zna koliko koji grad "može".

Kakvo je interesovanje u regionu za Vašu franšizu, i ima li zainteresovanih primalaca iz inostranstva?
Interesovanje koje vlada za naš brend iz dana u dan raste, kako u bivšim jugoslovenskim republikama, tako i u inostranstvu. Tržišta koja su nam interesantna za dalje širenje su svakako Hrvatska i Slovenija, ali za sada ništa konkretnije ne mogu da navedem, budući da je sve još u fazi pregovora.

Kako Vi pronalazite primaoce franšiza, odnosno kako oni dolaze do Vas - posebno u inostranstvu?
Uglavnom su to naši ljudi koji u inostranstvu žive i rade, a koji godišnje odmore provode ovde. Ujedno to vreme iskoriste i za razne kupovine, prelistavanje naših časopisa u kojima je naš brend jako prisutan. A kada posete našu radnju i upoznaju se sa ponudom neretko požele da budu i naši predstavnici za grad u kom žive. Takve odluke se naravno ne donose olako i podrazumevaju ozbiljne analize tržišta od kojih je svako osobeno na svoj način.