Prilika za razvoj

Nemački franšizni sistem Skinial ove godine će prvi put učestvovati na Franchise EXPO 2014, najvećem sajmu franšiza u srednjoj i istočnoj Evropi, koji se od 16. do 18. oktobra održava u Palati kulture i nauke u Varšavi. Skinial je, naime, prošle godine pronašao primaoca master franšize u Poljskoj koji je otvorio prvi salon u Šćećinu, ali i preuzeo obavezu da dalje razvije mrežu poslovnica na tom tržištu. Sajam franšiza dolazi kao idealna prilika da se koncept i model poslovanja neposredno predstave većem broju potencijalnih partnera.
– Svedoci smo da sve više raste broj ljudi koji iz različitih razloga žele da uklone tetovaže. Većina njih, međutim, odustane jer se skidanje tetovaže povezuje sa prilično bolnim i dugotrajnim procesom, koji u određenim slučajevima čak i ne daje željene rezultate. To naročito važi za tretmane u kojima se koristi laser – kaže Eigil Thomsen, primalac master franšize zadužen za razvoj Skiniala u Poljskoj. – Skinial je, s druge strane, jedini koncept koji omogućava da se u potpunosti uklone sve boje iz kože, a da, pritom, koristi potpuno prirodan rastvor koji, ubrizgavanjem pod kožu, samo stimuliše njenu prirodnu sposobnost da sve „strane elemente“ izbaci van – kaže Thomsen.
Kada se odlučivao za uzimanje Skinial franšize, Thomsen kaže da je presudilo to što je shvatio koliko se usluga, odnosno, metoda koju koriste u Skinialu razlikuje od svega što se nudilo na tržištu. Saznanje da se primenjuje manje bolna, manje invanzivna i bezbednija metoda od laserskog uklanjanja tetovaže, za Thomsena je bila jedna od garancija da će koncept privući mnogo više klijenata. Sada potvrđuje da i sami klijenti cene kada ih upute u sve prednosti Skinial metode.
– Takođe, treba pomenuti da visoke temperature koje proizvodi laser „razbijaju“ boje, pri čemu jedan deo odlazi u krv. Nažalost, to znači da se mastilo nagomilava u limfama, jetri i drugim delovima tela. To, dakle, može izazvati alergije i ozbiljne, maligne bolesti. Klijenti to žele da znaju – objašnjava Thomsen.
Za nešto više od godinu dana rada, samo u Poljskoj se javilo više od 100 kandidata koji su bili zainteresovani za pokretanje franšize. Međutim, naglašava Thomsen, tek desetak zainteresovanih su i bili zaista ozbiljni kandidati. Sajam će, nada se, povećati šanse da se jave novi poželjni partneri.
Skinial aktivno traži i franšizne partnere u zemljama ovog regiona. Iako u Srbiji pre svega traži primaca master franšize, koncept se može razviti i kao pojedinačna franšiza (otvaranje jednog studija). Ta opcija zahteva mnogo manje investicije i ostavlja više vremena za promociju i razvoj.
Franšiza Skiniala je namenjena osobama koje već imaju osnovna znanja o nezi kože, kao što su lekari, medicinske sestre, kozmetičari ili farmaceuti. Za pokretanje pojedinačne franšize potrebno je izdvojiti 17.000 evra. Taj iznos pokriva troškove za ulaznu naknadu, obuku, startni paket od 10 tretmana i kompletnu opremu za studio.
– Studio za uklanjnje tetovaža u početku može da bude dodatni posao, a da vremenom, u zavisnosti od tempa kojim se razvija, preraste u posao kojem će primaoci franšize biti u potpunosti posvećeni. Takođe, studio može da se otvori i unutar privatnog stana, naravno, uz sitna prilagođavanja koja bi zadovoljila neophodne higijenske standarde, ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona. Za Skinial studio, zapravo, nije potrebno više od 15 kvadratnih metara – podelio je svoje iskustvo Thomsen.
Zainteresovani iz Srbije, Hrvatske i Slovenije i sami dobijaju šansu da se bolje upoznaju sa konceptom Skiniala na sajmu franšiza u Varšavi.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...