Više posla za manje kilograma

Foto: Toni Šikić
Franšizni sistem za mršavljenje Xtravaganza na tržište Hrvatske je ušao početkom 2012. godine. Mrežu trenutno čini šest centara – jedan od njih vode i primaoci master franšize Toni i Ivana Šikić, a samo tokom ove godine, mreži su dodate tri franšizne jedinice. Prvo je u martu otvoren franšizni korner u Zagrebu, u okviru jednog fitnes centra – što jeste jedan od modela za koji se mogu opredeliti primaoci franšize. Franšizni korner je otvoren i u maju u okviru kozmetičkog salona u Varaždinu, dok u Šibeniku radi samostalno zdravstveno savetovalište.
Da podsetimo, Xtravaganza u ponudi ima tri modela franšize – samostalni centar za mršavljenje, franšizni korner (koji je moguće otvoriti u sklopu postojećih fitnes centara, teretana ili salona) i samostalno zdravstveno savetovalište u kojem, za razliku od prethodna dva modela, ne postoji mogućnost vežbanja. – Zadovoljni smo poslovanjem u ovoj godini. Kao primaoci master franšize smo ostvarili rast prihoda od 40 odsto, proširili smo broj franšiza, uvodimo novine, a uskoro će početi sa radom i nova web stranica. U narednom periodu želimo da se profilišemo na tržištu kao jedinstven sistem, budući da je konkurencija oštra. Mnogo je igrača u istoj brašni, a razlike među nama su, zapravo, velike – kaže Toni Šikić.
On se nada da će u narednih 12 meseci otvoriti još dva do tri franšizna centra. U planu je i širenje u regionu, budući da su primaoci franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije. – Trenutno imamo upite iz Slovenije, a svakako bismo voleli da se franšiza proširi i na tržište Srbije – kaže Šikić.
Ekonomska situacija, kako kaže, ipak, ne ide u prilog dobrom poslovanju i niski kućni budžeti jedan su od najvećih problema sa kojim se trenutno suočavaju. – Ljudi nemaju novca za sebe. Međutim, mi primećujemo da je svest o zdravom životu sve veća. Nedavno istraživanje pokazuje da su Hrvati na četvrtom mestu po broju izrazito debelih stanovnika u Evropi. Dakle, tržište definitivno postoji, ali ljudi koji pripadaju srednjem nižem sloju, jednostavno, u ovom trenutku nemaju dovoljno novca da se bave sobom – kaže Šikić.
Xtravaganza centri za sada posluju u Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu i Rijeci.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...