Brzo šišanje u franšizi
Pod imenom Haircut Express razvija se lanac frizerskih salona koji se od drugih razlikuje po specifičnoj usluzi – koncept, naime, nudi isključivo brzo šišanje, i to po jedinstvenoj ceni (bez obzira na dužinu kose). Specifično je i to što klijent uslugu plaća unapred (preko specijalnog terminala) i račun predaje pre nego što sedne u frizersku stolicu. Za frizuru je potrebno tek 15 minuta, a šišanje kratko traje jer se koristi posebna oprema i specijalne tehnike suvog šišanja. U kompaniji kažu da podjednako vode računa i o ambijentu u kom se radi – salon mora da bude uredan, a sva oprema propisno održavana i dezinfikovana.
Haircut Express potiče iz Ukrajine gde ima lanac od 44 frizerska salona, od čega je čak 28 franšiznih. Ove godine, počeli su da razmišljaju o širenju na inostrana tržišta, a priliku za neposredno predstavljanje koncepta imaće na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi – Franchise EXPO 2014 – koji će se održati od 16. do 18. oktobra. Poljska će, između ostalog, biti i prva zemlja u kojoj će Haircut Express potražiti primaoce franšize van matičnog tržišta.
Kako navode u kompaniji, za pokretanje franšiznog salona nisu potrebna velika ulaganja – treba izdvojiti nešto manje od 8.500 evra. Davalac franšize, pritom, neće naplaćivati mesečnu naknadu sve dok frizerski salon ne počne da posluje u plusu. Povraćaj investicije se, pak, može očekivati za 6 do 12 meseci. Salon bi trebalo da bude smešten u prostor od 18 do 35 kvadratnih metara, a preporučuju se lokacije unutar tržnih centara, gradskih šetališta ili prometnih delova grada.
– Naši klijenti su najčešće muškarci, jer većina njih želi brzu i jeftinu uslugu. Njima nije potrebna „dodatna pažnja“, ne očekuju da u frizerskom salonu dobiju kafu ili čaj. Međutim, veliki broj klijenata su nam i žene. Haircut Express je idealan ako žele da skrate kosu ili prorede šiške, jer bi u drugim salonima za to morale da čekaju na red i plate mnogo više. Kod nas je sve gotovo za samo nekoliko minuta. Odustali smo od komplikovanih frizura za koje je potrebno mnogo vremena. Odlučili smo se za „specijalizaciju“, ali i da zapošljavamo samo iskusne, profesionalne frizere. Naime, oni koji žele da rade u Haircut Express salonu moraju da imaju najmanje dve godine radnog iskustva – objašnjava Liliya Sidelnyk, menadžerka zadužena za razvoj franšize.
Haircut Express, inače, koristi patentiranu tehniku brzog šišanja poznatu kao „Pick Up“. Tehnika je podrobno opisana i u Operativnom priručniku koju primalac franšize dobija kao deo franšiznog paketa, ali i pored toga, primalac franšize i njegovo osoblje prolaze kompletnu praktičnu obuku za rad u salonu.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...