Brzo šišanje u franšizi

Pod imenom Haircut Express razvija se lanac frizerskih salona koji se od drugih razlikuje po specifičnoj usluzi – koncept, naime, nudi isključivo brzo šišanje, i to po jedinstvenoj ceni (bez obzira na dužinu kose). Specifično je i to što klijent uslugu plaća unapred (preko specijalnog terminala) i račun predaje pre nego što sedne u frizersku stolicu. Za frizuru je potrebno tek 15 minuta, a šišanje kratko traje jer se koristi posebna oprema i specijalne tehnike suvog šišanja. U kompaniji kažu da podjednako vode računa i o ambijentu u kom se radi – salon mora da bude uredan, a sva oprema propisno održavana i dezinfikovana.
Haircut Express potiče iz Ukrajine gde ima lanac od 44 frizerska salona, od čega je čak 28 franšiznih. Ove godine, počeli su da razmišljaju o širenju na inostrana tržišta, a priliku za neposredno predstavljanje koncepta imaće na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi – Franchise EXPO 2014 – koji će se održati od 16. do 18. oktobra. Poljska će, između ostalog, biti i prva zemlja u kojoj će Haircut Express potražiti primaoce franšize van matičnog tržišta.
Kako navode u kompaniji, za pokretanje franšiznog salona nisu potrebna velika ulaganja – treba izdvojiti nešto manje od 8.500 evra. Davalac franšize, pritom, neće naplaćivati mesečnu naknadu sve dok frizerski salon ne počne da posluje u plusu. Povraćaj investicije se, pak, može očekivati za 6 do 12 meseci. Salon bi trebalo da bude smešten u prostor od 18 do 35 kvadratnih metara, a preporučuju se lokacije unutar tržnih centara, gradskih šetališta ili prometnih delova grada.
– Naši klijenti su najčešće muškarci, jer većina njih želi brzu i jeftinu uslugu. Njima nije potrebna „dodatna pažnja“, ne očekuju da u frizerskom salonu dobiju kafu ili čaj. Međutim, veliki broj klijenata su nam i žene. Haircut Express je idealan ako žele da skrate kosu ili prorede šiške, jer bi u drugim salonima za to morale da čekaju na red i plate mnogo više. Kod nas je sve gotovo za samo nekoliko minuta. Odustali smo od komplikovanih frizura za koje je potrebno mnogo vremena. Odlučili smo se za „specijalizaciju“, ali i da zapošljavamo samo iskusne, profesionalne frizere. Naime, oni koji žele da rade u Haircut Express salonu moraju da imaju najmanje dve godine radnog iskustva – objašnjava Liliya Sidelnyk, menadžerka zadužena za razvoj franšize.
Haircut Express, inače, koristi patentiranu tehniku brzog šišanja poznatu kao „Pick Up“. Tehnika je podrobno opisana i u Operativnom priručniku koju primalac franšize dobija kao deo franšiznog paketa, ali i pored toga, primalac franšize i njegovo osoblje prolaze kompletnu praktičnu obuku za rad u salonu.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...