Lepota ne poznaje granice
Kako je nedavno najavljeno, kompanija će do kraja ove godine franšiznu mrežu uvećati za 11 salona za depilaciju – pet jedinica će biti otvoreno u Poljskoj, a ostalih šest na matičnom tržištu, u Portugalu. – Uprkos kriznim vremenima, DepilConcept se pokazao kao vrlo profitabilan biznis. Relativno niske investicije za pokretanje posla i visoka zarada su najinteresantnije odlike franšiznog sistema DepilConcept – kažu u kompaniji.
Portugalski sistem primaoce franšize traži u Srbiji i drugim zemljama ovog regiona. Pored master franšize, zainteresovani preduzetnici imaju mogućnost uzimanja i pojedinačne (single-unit) franšize. Kao vid podrške i spremnosti da izađe u susret potencijalnim partnerima, kompanija je ponudila i olakšice. Oni koji se, recimo, odluče za ulazak u sistem kupovinom single-unit franšize, neće morati da plaćaju redovnu naknadu niti naknadu za marketing, a moći će da računaju na potpunu podršku sistema, koja uključuje i obuku, pomoć pri otvaranju salona, marketing.
DepilConcept je svoje prve kozmetičke salone otvorio 2006. godine. Pet godina kasnije, proglašeni su za jedan od najboljih franšiznih sistema u Portugalu, a uspeh su gradili na ideji da vrhunsku uslugu treba ponuditi po prihvatljivoj ceni. – Želeli smo da srušimo ustaljen mit po kome je delotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu da priušte samo bogati klijenti – ističu i danas u kompaniji.
DepilConcept je samo jedan od brendova portugalskog Concept Group-a, u koji ulaze i BodyConcept, lanac centara za negu lepote i zdravlja i Škola lepote BodyConcept. Osim u Portugalu, franšiznu mrežu su razvili i u Brazilu, Zelenortskim ostrvima, Poljskoj, Švajcarskoj, Češkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...