Gledamo u budućnost
Skinial je prisutan u nekoliko zemalja Evrope – osim na matičnom tržištu u Nemačkoj, franšizni studiji su otvoreni i u Austriji, Švajcarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji i Španiji. Možete li nam ukratko napraviti „presek“ ove poslovne godine?
Ne samo da smo uspeli da razvijemo franšize na nekoliko tržišta u Evropi, već da Skinial predstavimo i u Australiji, dok smo u septembru potpisali ugovor o master franšizi za teritoriju Kanade. Kada je reč o Evropi, u Nemačkoj i Poljskoj smo imali nešto slabiji učinak u „prvom poluvremenu“, ali smo od jeseni ipak pronašli nove primaoce franšize. Takođe, uspeli smo da pronađemo prvog partnera u Skandinaviji. Danska nam se pridružilia u drugoj polovini godine.
U Italiji i Španiji, ideja o uklanjanju tetovaže bez lasera počinje da dopire do svesti javnosti, tako da nadležne institucije u tim zemljama tek treba da odluče gde će svrstati ovaj metod „lečenja“ ili ko bi time smeo da se bavi. Svaka država drugačije gleda na naš tretman – po jednima je medicinski, po drugima kozmetički – tako da je vrlo teško pronaći sistem, pogotovo u ovako ranoj fazi, koji bi omogućio snažnu ekspanziju franšizne mreže. Ipak, trudimo se da svoja iskustva delimo sa drugim kompanijama koje takođe unose inovacije na međunarodna tržišta i na taj način pomažu da se određena uspostavljena pravila promene.
Po vašem mišljenju, šta je to što franšizni koncept Skiniala čini uspešnim?
Fokusirani smo na jednu jednostavnu uslugu, i već predano radimo na tome da postanemo najbolji sistem za bezbedno uklanjanje tetovaža na svetu. Investicija za pokretanje posla je niska kad se uporedi sa vremenom za koje može da se vrati, a većina onih koji se odlučuju za uzimanje naše franšize jesu osobe koje se već bave sličnim poslovima. Pored toga, mi ne tražimo nikakve naknade. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.
Nedavno ste ušli i na tržište Sjedinjenih Država. Poznato je da strani sistemi ne mogu tako lako da se probiju u Americi. Kako ste vi uspeli?
U tom smislu nam je pomogala naša franšiza u Poljskoj. Američki biznismen iz Arizone, koji je, inače, poreklom iz Poljske, otkrio je Skinial dok je boravio kod svojih rođaka. Kontaktirao nas je i posle nekoliko sastanaka, potpisali smo ugovor. Skinial od oktobra radi u Americi, a za nekoliko nedelja, svi zainteresovani mogu posetiti i prvi studio u Majamiju.
Koliko su ljudi skeptični kada su nove metode za uklanjanje tetovaža u pitanju? Laserska metoda je još uvek široko rasprostranjena.
Da, laser je najčešće korišćena metoda za uklanjanje tetovaža, ali i vrlo opasna. Očekujemo da će broj medicinskih i naučnih studija o štetnom uticaju lasera i dalje rasti. Laser ne uklanja mastilo u potpunosti – ono, u obliku nanočestica, ostaje u organizmu, ulazi u krvotok i zadržava se u limfnim čvorovima i jetri. Posledice korišćenja lasera su postale globalni problem, zato i smatramo da će se ljudi postepeno okrenuti drugim metodama. Sudeći po broju zainteresovanih za našu franšizu, mi to već doživljavamo.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...