Franšiza za iskusne bankare
Slovačka je do pre dve godine bila među zemljama koje nisu imale banke u sistemu franšizinga. Tačnije, sve do novembra 2012, kada je Raiffeisen banka odlučila da uđe na tržište i otvori poslovnicu kojom će upravljati –primalac franšize. Iako je Raiffeisen i danas jedina banka u Slovačkoj koja se širi tako što daje franšize, njenu mrežu u ovom trenutku čine 32 poslovnice, od toga je većinu – čak 20 poslovnica – otvorila samo tokom prvih šest meseci 2014. godine. – Shvatili smo da, ako banka želi da bude uspešna na duži rok, mora da se fokusira na racionalizaciju poslovanja i smanjenje troškova. Sa franšiznim modelom razvoja dobili smo mogućnost da stvorimo koncept za koji nisu potrebne prevelike investicije, a da u isto vreme ubrzamo tempo širenja – izjavio je za portal Franchising.sk Martin Krajniak, direktor marketinga i portparol Raiffeisen banke u Slovačkoj.
Kako kaže, ovo je idealna prilika za „lokalne bankare“, ljude koji su svojim dosadašnjim radom „izgradili ime“ i poverenje u svojoj zajednici, a kojima je vođenje sopstvene banke oduvek bila želja ili izazov.
Primalac Raiffeisen franšize u Slovačkoj treba da izdvoji 30.000 evra za ulaznu naknadu, kao i dodatnih 20.000 evra depozita, koji se vraća nakon isteka ugovora o franšizingu. Ovaj polog služi kao obezbeđenje u slučaju oštećenja ili gubitka opreme. Ugovor se zaključuje na pet godina i može se obnoviti.
S druge strane, primalac franšize dobija potpuno opremljenu poslovnicu, početnu obuku i mogućnost konstantne edukacije, i za sebe i za svoje zaposlene. Marketinška i tehnička podrška, kao i pomoć pri svakodnevnom poslovanju i izgradnji odnosa sa klijentima – podrazumevaju se. Primalac, takođe, automatski dobija pristup svim bankarskim proizvodima i infrastrukturi. – Zanimljivo je da primaoci franšize, odnosno, bankarski službenici uopšte ne dolaze u dodir s gotovinom. Svaka podružnica ima automatski trezor koji se koristi za podizanje i polaganje novčanih depozita. Ovo je jedinstveno rešenje u Slovačkoj – kaže Krajniak.
Raiffeissen banka će, potvrđuje Krajniak, i u 2015. nastaviti da otvara franšizne podružnice širom Slovačke, ciljajući pre svega na manje gradove. Smatra, međutim, da bi banka ovakav model razvoja u doglednoj budućnosti mogla da primeni i u nekim drugim zemljama u kojima posluje.
Izvor: Franchising.sk
POGLEDAJTE ČLANKE
Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
PaySpot, platna institucija sa licencom Narodne banke Srbije za pružanje određenih vrsta platnih usluga, radi od maja 2016. godine. Danas, u svojoj mreži imaju 300 partnera koji platne usluge pružaju na oko 600 lokacija.
Sava Mihajlović, vlasnik Agencije G, šest godina je nosilac franšize Uniqa osiguranja. Za to vreme, otvorio je tri poslovnice.
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže i šta nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor kompanije specijalizovane za elektronska plaćanja
Paysera nudi jednostavna i efikasna rešenja za elektronska plaćanja za klijente širom sveta. Kompanija sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovom regionu.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Peta Uniqa franšiza
Sve čestitke Sonji i Bobanu koji su se pridružili porodici Uniqinih exluzivnih zastupnika.Svi smo u istom Uniqinom timu i trudićemo se da uvek budemo najbolji.Jasmina...
Preduzetnica s podrškom
Želela bih još jednom da se zahvalim Mihajlovićima koji su nam i kako kolege i kao porodica, u poslu i privatno uvek bili uzor kako treba raditi i organizovati porodicu i...
Preduzetnica s podrškom
Iako smo supruga i ja bili pokretači i vlasnici prve UNIQA franšize, veliko nam je zadovoljstvo što nas vredne kolege prate i svojim rezultatima ponekad prevazilaze. Sve...
Predanošću do franšize
Pre svega želimo dobrodošlicu agenciji BURIČIĆ TEAM u UNIQA osiguranje. Iskreno se nadam da ćemo zajedno ispuniti očekivanja davaoca franšize i uticati na povećanje...
Osigurani porodični biznis
Hvala Mihajlovićima na podršci da zaživi još jedna eksluzivna agencija,ovog puta prva u Beogradu -Putnik tim!!! Da nije bilo putovanja u Nicu i lepog druženja ko zna da li...
Rad, rad, ali i ljubav
obzirom da se radi o pravom timu, samo je pitanje za koliko će biti premašena očekivanja, a to nam svima puno znači.
Rad, rad, ali i ljubav
Znači ipak se može. Posao, uspeh a nadasve ljubav i porodica. Možda nam je ovo najava dolazećih svetlijih dana budućnosti. Lep primer mlađoj generaciji da uzme stvar u...
Rad, rad, ali i ljubav
Pravo je zadovoljstvo biti podrška 23 godine u poslu i 27 godine u privatnom životu Savi. Sigurna sam da postoje ljudi koji su vredni, pozitivni i vlasnici licence NBS za...