Kvalitet je najbolja preporuka
Da li je moguće dobiti vrhunsku uslugu – po pristupačnim cenama? U portugalskoj kompaniji DepilConcept kažu da su svoje salone za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje kože otvorili upravo s tim ciljem. – Želimo da srušimo ustaljeni mit po kome je delotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu da priušte samo bogati klijenti – kažu u kompaniji.
Prve kozmetičke salone DepilConcept je otvorio 2006. godine na matičnom tržištu, a franšizne podružnice su do sada uspostavili i na tržištima Poljske, Švajcarske, Španije i Brazila. Kompanija je, međutim, zainteresovana da franšiznu mrežu razvije i u zemljama ovog regiona – bilo davanjem master ili pojedinačne franšize.
Primalac franšize može da računa na potpunu podršku sistema – obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. Pored finansijskih sredstava, primalac franšize bi trebalo da obezbedi i odgovarajući poslovni prostor. – Ono što je takođe važno je da primalac franšize bude i dobar menadžer, dobar prodavac – da zna da promoviše i proda naše usluge. Ne želimo da otvaramo salone po svaku cenu, jer nije važan broj jedinica, već njihova rentabilnost – objašnjavaju.
Iz tog razloga, kompanija svim budućim primaocima franšize nudi set poslovnih znanja pod oznakom "Garancija profitabilnosti". Naime, partneri koji dosledno sprovedu preporuke iz sedišta kompanije, mogu da računaju na sigurne prihode koji će biti dovoljni da se već prvog meseca pokriju troškovi poslovanja.
– Kada smo počeli da širimo mrežu naših kozmetičkih i estetskih salona u Evropi, prvo smo bili orijentisani na manje države. Većina njih, kao i Portugal, spada u države u kojima je ekonomija počela da jača – Poljska, Rumunija, Mađarska. Vrlo smo, recimo, zadovoljni primaocem master franšize u Poljskoj i voleli bismo da postignemo isti rezultat i u ovom regionu – izjavio je za naš portal Alexandre Duque Lourenco, izvršni direktor kompanije DepilConcept.
U Poljskoj je za tri godine otvoreno 12 DepilConcept salona. – Zanimljivo je da su za franšizu najviše bili zainteresovani klijenti, to jest, osobe koje su već koristile usluge DepilConcepta i same se uverile u njihov kvalitet – kaže Marijuš Vločkovski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.
– Poslovni know-how DepilConcepta daje rezultate jer se bazira na kombinaciji četiri najvažnija faktora za uspeh: specijalizaciji, prodaji, usluzi i podršci primaocu franšize. Stoga i mi, kao primaoci master franšize, imamo obavezu da aktivno radimo na promociji svih franšiznih salona u Poljskoj, organizujemo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovne klijente. Svaki pojedinačni primalac franšize zna šta treba da radi, jer u ovom poslu – nije sam – kaže Vločkovski.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Da li postoji jasna granica između distribucije i franšize? Ako postoji, po čemu se one razlikuju?
Hrvatska kompanija Eko okusi predstavila je franšizni koncept proizvodnje i prodaje poslastice Kolutti. Uskoro se očekuje i otvaranje prvih franšiza.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...