Biznis alhemija

Alchemy Apothecary smestila se prvo u Tržni centar Stadion na Voždovcu u Beogradu. Nedavno je otvorena i druga radnja u YU biznis centru. Iako se u ovom svojevrsnom butiku kozmetike, parfema i mirisnih sveća može pronaći više brendova, svi su u vlasništvu kompanije Alchemy koja ih je i kreirala.
U želji da svoj uspeh podele sa drugima, te da podstaknu i inspirišu ljude da se bave originalnim i zanimljivim poslom, osmislili su franšizu Alchemy Apothecary. – Naša misija je da kreiramo lanac franšiznih radnji koje pružaju iskustvo luksuzne kupovine – kroz ambijent, personalizovan pristup kupcu i proizvode koji predstavljaju kompletna rešenja i donose konkretne promene. Od pakovanja proizvoda, do načina obraćanja kupcu, Alchemy Apothecary donosi svež, šarmantan koncept u Srbiju – mesto na kome se klijent oseća ugodno i poštovano i zato odlazi zadovoljan – kaže Nevena Predolac, direktor brendova ove kompanije, osvrćući se na ciljeve i ideju koju u svojoj biti nosi ova franšiza.
Alchemy Apothecary nudi prirodnu kozmetiku za negu kože od skupocenih ulja raznih biljaka (brend Alchemy Naturals), kolekciju od hijaluron gela (brend Venom), mirisne losione (Lilly&Spice) i mirisne sveće (Maison Rouge). Nevena Predolac kaže da različiti brendovi donose i različite kupce. – Žene, ili muškarci koji kupuju za žene, čine 95 odsto naših kupaca, različitih kupovnih moći. Postali smo i popularno mesto za kupovinu poklona. Svaki brend i svaki proizvod je prilika da povećate svoju bazu kupaca. Alchemy i Venom brendovi imaju jedinstven koncept – svaki proizvod je kompletno rešenje, traje duže i zamenjuje više običnih proizvoda.Taj ekonomični luksuz je ono što nas čini privlačnim i pristupačnim u isto vreme – objašnjava ona.
Svaka franšiza, prema njenim rečima, biće kreirana prema individualnim potrebama partnera, lokaciji i po realnim predviđanjima. – Razlikujemo se jer smo nastali sa željom da unaprednimo biznis u Srbiji, podignemo standarde odnosa sa kupcima, zaposlimo i inspirišemo ljude. Zato su okviri saradnje sa primaocima franšize etički i partnerski – kaže ona.
Primalac franšize bi dobio kompletan know-how i obuku, a kompanija će u svakom trenutku biti izvor podrške. Predolac, međutim, ističe da su otvoreni za sve ideje, savete i konstruktivna rešenja. Budući da sami proizvode ono što prodaju, mogu da, kako kaže, reaguju na potrebe kupaca i primalaca franšize, kreirajući čak i posebne proizvode.
Velike marže bi omogućile primaocima da organizuju akcije, ali i da ostvare profit. Prvo punjenje robe bi se plaćalo avansno, dok bi za ostala, valuta bila 30 dana. Primalac bi mogao sam da bira asortiman iz palete proizvoda, a davalac ističe da ne postoji ni obavezna minimalna kupovina. Primaocima bi bile obezbeđene besplatne kese i brošure uz prvu porudžbinu, a franšize bi jednako bile promovisane na zvaničnom veb-sajtu. Davalac nudi i gratis izradu profila na društvenim mrežama i dizajn promo-materijala, dok dalje vođenje društvenih mreža i veb-sajtova bi radili, kako sami kažu, po ceni koja je ispod standarda.
Prve dve franšize koje bi se priključile ovom sistemu ne bi plaćale ulaznu franšiznu naknadu. Inače, Predolac objašnjava da su formirali nekoliko paketa te da visina ulazne naknade zavisi i od toga koliko bi trajala obuka i prisustvo njihovog tima u objektu primaoca franšize.
Brend Alchemy je takođe „ušao“ i u Evropsku uniju preko slovenačke kompanije koja je postala ekskluzivni distributer za pomenuto tržište. Proizvodi se za sada distribuiraju putem on-line prodavnice, veleprodaje, ali se mogu kupiti i na različitim prigodnim događajima. – Veoma smo zadovoljni prodajom u Evropskoj uniji i na horizontu je nekoliko veoma uzbudljivih saradnji. Naš distributer iz Slovenije ima u planu da daje i franšize Alchemy Apothecary u zemljama Evropske unije – kaže Predolac.
POGLEDAJTE ČLANKE

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.
Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?
Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.
Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.
Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Od ideje do parfimerije
Interesuje me da otvorim par
Refan parfimerija i u Srbiji
Poštovani, htela bih da kontaktiram radnju Refan u Pančevu, te Vas ljubazno molim za telefon.
Fransiza ili distribucija
Pozdrav! Da li je bolje poceti kao distributer novog brenda parfema ili otvoriti njihovu fransizu?
Refan parfimerija i u Srbiji
Kako da kontaktiram prodavnicu u Pancevu...ostavite telefon
Omiljeni francuski brend
Koja je ulazna naknada za franšizu kompanije Yves Rocher?
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com