Franšiza ugađa sportistima
U maloprodajnim radnjama brenda Proteini.si mogu se naći dodaci ishrani za sportiste raznih evropskih proizvođača. Artikli su svrstani u pet grupa u zavisnosti od toga za šta su namenjeni: zdrav životni stil; mršavljenje; izdržljivost i regeneracija; mišićna masa i oprema i odeća za treninge. Tvorac koncepta ovih radnji, koje se šire i putem franšize, slovenačka je kompanija ROLnet. Pokretanje franšize u Srbiji se pripremalo malo duže zbog složene procedure registracije proizvoda, ali je prva radnja konačno otvorena krajem prošle godine u Novom Sadu, da bi već druga nedavno počela sa radom u tržnom centru Stadion u Beogradu.
Potencijal za otvaranje franšizne radnje pod brendom Proteini.si postoji u svim gradovima Srbije sa više od 100.000 stanovnika.
Miroslav Pajčin, menadžer prodaje za brend Proteini.si, kaže da su jako zadovoljni dosadašnjim poslovanjem dve radnje iako su na tržištu prisutni svega nekoliko meseci. Zbog toga nameravaju da samostalno otvore još nekoliko prodavnica, ali i da zainteresovanim preduzetnicima ponude single-unit franšizu. – Ovaj posao poseduje visok potencijal i ima dobru perspektivu, budući da jača svest ljudi o značaju bavljenja sportom i važnosti zdrave ishrane – kaže Pajčin.
Dodaci ishrani koji se prodaju u ovim prodavnicama namenjeni su svim uzrastima, i koriste ih profesionalni sportisti, ali i rekreativci. Glavna ciljna grupa su, ipak, mladi od 20 do 30 godina koji treniraju. Zbog tako široko rasprostranjene ciljne grupe, Pajčin smatra da se prodavnica može otvoriti u svakom gradu sa najmanje 100.000 stanivnika.
– Postoji mogućnost otvaranja radnje i u manjim mestima, ali treba imati na umu da su ovo ipak malo skuplji proizvodi. S druge strane, u svojoj kategoriji su vrlo konkurenti ukoliko se porede cena i kvalitet – objašnjava Pajčin.
Za otvaranje radnje neophodan je prostor od najmanje 40 kvadratnih metara, a iz iskustva davaoca franšize iz Slovenije, koji je već duže u poslu, pokazalo se da najbolje „prolaze“ one u tržnim centrima ili prometnim ulicama. Vrednost investicije je, prema rečima Pajčina, oko 50.000 evra. – Mi bismo svakako primaocu single-unit franšize pomogli prilikom otvaranja i opremanja lokala budući da postoje određeni standardi koji moraju da se ispoštuju. Pružili bismo mu i marketinšku podršku, i dali sve neophodne savete za dobro vođenje posla – ističe Pajčin.
Franšizne prodavnice pod brendom Proteini.si, pored Slovenije i Srbije, posluju i u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Italiji.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...