Prilika se smeši preduzetnima
Za nešto više od godinu dana mađarska kompanija Smile Partner razvila je mrežu sa više od pedeset uslužnih jedinica za izbeljivanje zuba – Smilepoint. Kako kažu, bio je to samo prvi korak u ekspanziji, budući da kompanija planira da proširi posao i na susedna tržišta – Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Kakvo je stanje na matičnom tržištu, kakvi su dalji planovi razvoja i šta očekuju od svojih primalaca franšize, reći će nam direktorka prodaje Edina Šebek.
Kada je nastao Smilepoint? Kada ste počeli da dajete franšize u Mađarskoj?
Smilepoint, kao brend salona za izbeljivanje zuba, nastao je 2013, odmah po osnivanju kompanije Smile Partner. Vrlo brzo smo počeli i da dajemo franšize, jer smo već imali 18 partnera koji su kupovali naše proizvode. Shvatili smo, zapravo, da postoji izuzetno velika potražnja za ovom vrstom tretmana na tržištu. Trenutno, imamo više od 50 franšiznih jedinica u Mađarskoj.
Kakvo je stanje u segmentu izbeljivanja zuba u Mađarskoj? Šta su aktuelni trendovi?
Postoji nekoliko opcija – ljudi ili sami kupuju proizvode za izbeljivanje zuba, posećuju kozmetičke salone koji pružaju ovu uslugu ili odlaze kod stomatologa. Naravno, cena, kvalitet i učinak se znatno razlikuju. Kada je prvi Smilepoint salon otvorio vrata, možemo reći da je postojala osnovna niša za ovu vrstu usluge. Najnoviji trend je da se teži zdravim, prirodnijim i manje agresivnim tretmanima izbeljivanja. Naravno da većina potrošača želi bezbedan tretman, a preko interneta i drugih marketinških kanala, danas svako može da pronađe koncept koji upravo to nudi!
Smilepoint je vrlo brzo dobio i franšizne poslovnice u inostranstvu. Gde su otvoreni prvi saloni i kakav cilj imate na inostranim tržištima?
U današnjem svetu, a posebno u svetu preduzetnika, sve se odvija mnogo bržim tempom. U ovom trenutku, prisutni smo u Danskoj, Slovačkoj, Češkoj i Rumuniji. Cilj je da na svakom od tržišta pronađemo adekvatne partnere koji će znati da predstave koncept, između ostalog, i tako što će raditi na podizanju svesti o prevenciji i neophodnosti oralne higijene.
Zainteresovani ste da pronađete primaoce master franšize u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji. Šta se očekuje od potencijalnih partnera?
Ne postoje nikakvi stogi zahtevi, uklesani u kamen, jer, pre svega, verujemo u rad i saradnju. Naravno, primalac master franšize treba da ima određenu količinu kapitala da bi uopšte mogli da pričamo o partnerstvu, ali, primera radi, imali smo partnera koji je postupno, korak po korak, postao primalac master franšize. Uložio je mnogo manje kapitala, ali dosta rada. U idealnom slučaju, primalac master franšize treba da ima dovoljno finansija, široku mrežu kontakata, marketinške veštine, da poznaje lokalno tržište. Naravno da se to skoro nikad ne događa u stvarnosti, ali naš tim uživa u izazovima.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...