Franšiza za preduzetne žene

Iza imena Studio Figura stoji više od deset godina poslovnog iskustva, 720 poslovnica širom sveta, fabrika licencirane opreme za oblikovanje tela (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan), kao i proizvodnja dodataka ishrani. – Znamo da žene širom sveta imaju istu želju – da izgledaju lepo, budu zdrave i srećne. A to žele da postignu u prijatnom ambijentu i prijateljskoj atmosferi, uz profesionalnu uslugu i tretmane koji će pri tom biti cenovno vrlo pristupačni. Odgovor na ove želje žena je Studio Figura – kažu u kompaniji.
Samo u poslednjih godinu dana, kompanija je svojoj partenrskoj mreži salona za mršavljenje i oblikovanje tela dodala poslovnice u Velikoj Britaniji, Irskoj, Moldaviji, Ukrajini, Kipru i Francuskoj. Partnere koji bi bili spremni da razvijaju posao i otvore salon kroz franšizu, kompanija traži i u zemljama ovog regiona.
Potencijalni primalac franšize Studio Figura treba da izdvoji između 12.000 i 50.000 evra za pokretanje posla, što najviše zavisi od veličine i nivoa opremljenosti salona. Preporučuje se da bude smešten u lokal od 50 do 100 kvadratnih metara. Primalac franšize izdvaja i 300 evra godišnje za licencu (franšiznu naknadu) i podršku koju dobija iz sedišta kompanije.
Za razliku od drugih sistema, primalac Studio Figura franšize ne mora da bude profesionalac sa iskustvom iz ove oblasti – saradnja, zapravo, uključuje i obaveznu specijalističku obuku, i to ne samo za primaoce franšize, već i za njihovo osoblje. – Na kraju svake obuke polaznici dobijaju sertifikate kojima se potvrđuje da su kvalifikovani za vođenje Studio Figura salona. Mi znamo da oprema sama po sebi – čak i kad je najbolja – nije dovoljna za održivo poslovanje. Zato smo spremni da svojim partnerima prenesemo sve svoje iskustvo i znanje kako bi koncept bio uspešan i profitabilan – kažu u kompaniji.
Iako ne traže poseban profesionalni profil primaoca franšize, u kompaniji naglašavaju da se, ipak, i pre svega – obraćaju ženama. – Tražimo preduzetne žene između 30 i 65 godina koje su oduvek sanjale da otvore svoj studio za vežbanje, ali i koje žele da budu finansijski nezavisne – kažu.
Pored novih tržišta, poljska kompanija ima poslovnice i u Grčkoj, Švedskoj, Norveškoj, Litvaniji, Letoniji, Rusiji, Izraelu, Hrvatskoj, Španiji i Belorusiji.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...