Slatkiš kao „lek“

Slatka apoteka Doctor Candy je mesto gde se slatkiši prodaju kao „lek za sve bolesti“
– Već 10 godina razmišljam o franšizingu. Radila sam u različitim branšama, sve vreme pokušavajući da pronađem ideju za posao koji bih mogla sama da razvijam, kao sopstveni biznis. Tražila sam nešto što će popuniti specifičnu nišu na tržištu, a da pri tom ne zahteva ulaganje velike količine novca. Tako smo i došli na ideju slatke apoteke, mestu gde bi se slatkiši prodavali kao „lek za sve bolesti“ – priča Dorota Brzozowiec, vlasnica poljske kompanije Make Business, koja razvija koncept i daje franšizu za prodaju slatkiša pod brendom Doctor Candy.
Sigurno ostrvo
Na štandovima Doctor Candy prodaju se razne vrste gumenih bombona, dražeja i lizalica. Da bi se razlikovali od sličnih koncepata, slatkiši su, međutim, razmereni po preciznoj „apotekarskoj“ gramaži i spakovani u staklene bočice različitih veličina. Za potpuni utisak, mušterija može da bira i nalepnicu za bočicu – na primer, lek protiv slomljenog srca, lek za ublažavanje treme pred ispit ili protivotrov za nered u dečijoj sobi... Oznake mogu biti i potpuno personalizovane i posvećene određenim osobama. – Naši klijenti, stoga, nisu samo deca, već i odrasli koji traže ideju za originalan poklon – dodaje Dorota.
Za sada pod brendom Doctor Candy rade dva štanda – jedan je u Lublinu, drugi u Žešovu – oba su, pak, smeštena u lokalne šoping molove. To je, naglašava Dorota, i osnovna razvojna strategija kompanije – cilj im je da prodajnu mrežu šire kroz franšizu, a da osnovni format bude „komercijalno ostrvo" – kružni štand, sada već uobičajen vid prodajnog mesta prilagođen tržnim centrima.
– „Ostrvo" je, da tako kažem, komforan oblik prodajnog mesta koje ne zahteva velike investicije. Za naš koncept treba izdvojiti tek oko 6.000 evra, a za ovaj iznos primaoci dobijaju kompletan štand sa svim upotrebnim dozvolama i potrebnom opremom: vitrinama za izlaganje slatkiša, ali i kompjuterom, fiskalnom kasom i štampačem za nalepnice – objašnjava Dorota i dodaje da franšiznim partnerima takođe ne bi naplaćivali ulaznu naknadu.
Primalac franšize bi, međutim, bio u obavezi da plaća minimalnu mesečnu naknadu, kao i da na dve nedelje kupuje robu u određenoj vrednosti iz centralnog skladišta. Jedna franšizna jedinica može da pokriva grad ili oblast sa najmanje 100 hiljada stanovnika. Ono što bi posebno moglo da privuče potencijalne partnere jeste i procena da bi franšiza dostigla održivost već u prvom mesecu poslovanja, a da bi povraćaj čitave investicije mogli da očekuju posle devet meseci.
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com