Zdravlje i lepota u fitnes franšizi
Na slici: Pedro Ruiz i Alexandre Lourenço
Personal20 je nova fitnes franšiza koje će, kako kažu tvorci ovog koncepta, uneti revoluciju u industriju fitnesa. Pre svega jer je za rezultate potrebno mnogo manje vrenema – korišćenjem EMS tehnologije (elektro-mišićne stimulacije) umnogome se pojačavaju efekti samog vežbanja. Tvorci ovog koncepta, Alexandre Lourenço i Pedro Ruiz, dve godine su unapređivali i testirali program, tako da za rezultate garantuju i sami. Iako se program prilagođava individualnim potrebama svakog klijenta, Personal20 je, kako kažu, odgovor na jedan od globalnih problema savremenog čoveka.
– Činjenica je da više ljudi umire od posledica gojaznosti nego od pušenja, a kardiovaskularne bolesti su u konstantnom porastu. Na sreću, postoji rešenje i vrlo je jednostano – kvalitetnija ishrana i vežbanje – kaže Alexandre Lourenço, jedan od tvoraca Personal20. – Naš program omogućava klijentima da postignu idealnu figuru i formu vežbajući svega 20 minuta dva puta nedeljno – što znači da je pogodan za sve one koji žele rezultate, a nemaju previše vremena ili ne vole da vežbaju – objašnjava Lourenço.
U zavisnosti od toga šta žele da postignu, klijenti mogu da izaberu trening za povećanje mišićne mase, smanjenje težine ili celulita, oblikovanje tela, oporavak posle porođaja, rehabilitaciju. Sve se to mnogo lakše postiže korišćenjem specijalne opreme i odela koje, provodeći blage električne impulse, omogućava da se aktivira pun potencijal mišića i poveća njegova prokrvljenost, što je od suštinske važnosti za postizanje željenih rezultata. Trening se, inače, odvija pod budnim okom profesionalnog trenera. Oprema je potpuno bezbedna i ne postoji opasnost od oštećenja zglobova ili mišića.
Ovu tehnologiju, ističe Lourenço, već godinama koriste vrhunski sportisti, među njima i Rafael Nadal, Kristijano Ronaldo i fudbaleri Bajerna.
Personal20 program omogućava klijentima da postignu idealnu figuru i formu vežbajući svega 20 minuta dva puta nedeljno
Personal20 je nastao kao plod saradnje između dva „veterana franšizinga“. Alexandre Lourenço je suvlasnik portugalske kompanije GrupoConcept, koja već deset godina razvija dve franšize iz oblasti lepote i nege tela – BodyConcept i DepilConcept, dok je Pedro Ruiz zaslužan za razvoj Vivafit franšize, mreže fitnes klubova za žene. Udruživši snage, sa iskustvom u poslu i franšizingu koje se meri decenijama, obojica su sada spremni da Personal20 prošire širom sveta – takođe, putem franšize. Prvi fitnes klub pod novim brendom Personal20 otvoren je u Španiji, a uskoro se očekuju otvaranja u Portugalu i Omanu.
– Biznis model je vrlo jednostavan i profitabilan – kaže Lourenço. – Za vođenje franšize potrebno je tek nekoliko zaposlenih, a klub se može smestiti u prostor od 25 do 80 kvadratnih metara – kaže on i dodaje da sama činjenica da su u ovom poslu jako dugo i da već znaju kako se upravlja velikim franšiznim sistemima, garantuje budućim partnerima profesionalnu saradnju i bezrezervnu podršku po svim pitanjima poslovanja.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Da li postoji jasna granica između distribucije i franšize? Ako postoji, po čemu se one razlikuju?
Hrvatska kompanija Eko okusi predstavila je franšizni koncept proizvodnje i prodaje poslastice Kolutti. Uskoro se očekuje i otvaranje prvih franšiza.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...