Moja radnja

Do sada je u franšizni koncept „Moja radnja“ uključeno 700 trgovačkih radnji, a interesovanje za ulazak u ovaj projekat prisutno je u svim delovima Srbije podjednako. Projekat je zasnovan na iskustvu jedne od najvećih svetskih trgovačkih kompanija, koja na taj način trgovcima prehrambenih radnji prenosi dragocena znanja: kako da preurede radnju spolja i unutra i privuku veći broj kupaca, kako da postave i izaberu asortiman u skladu sa okruženjem, kao i kako da unaprede poslovanje.
„Moja radnja“ je franšiza koju je razvio Metro. Koje sve prednosti mali trgovac ostvaruje uključivanjem u projekat „Moja radnja“?
Kao krajnji rezultat, većina trgovaca koji se uključe u projekat „Moja radnja“ može da računa na veću konkurentnost, povećanje prometa i zadovoljnije kupce. I to sve uz zadržavanje potpune nezavisnosti u poslovanju.
Jaka konkurencija je jedan od najznačajnijih faktora koji utiče na trgovce da budu otvoreniji za inovativne koncepte kao što je „Moja radnja“. U isto vreme, oni prepoznaju potencijal koji im se nudi kroz struktuirani pristup tržištu pod jednim krovom i jednim poznatim imenom. Ovakva podrška je spremno prihvaćena, jer Srbija predstavlja izuzetno konkurentno tržište. Dolazak većih lanaca, čak i u malim gradovima i selima, dodatno otežava situaciju trgovcima prehranom.
Trgovci uključeni u ovaj projekat dobijaju od kompanije METRO Cash & Carry besplatnu marketinšku podršku u vidu TV reklama, štampanog materijala, besplatnog brendiranja i edukativnih treninga. Projekat nudi trgovcima prehrambenih radnji znanje i iskustvo jedne od najvećih svetskih trgovačkih kompanija - od toga kako da preurede svoju radnju spolja i unutra i na taj način privuku veći broj kupaca, preko toga kako da postave i izaberu asortiman u skladu sa okruženjem, pa do saveta o unapređenju poslovanja.
Koliko je do sada trgovaca uključeno u projekat i postoji li područje na kojem su vlasnici malih trgovina posebno zainteresovani?
Do sada je uključeno 700 trgovačkih radnji. Interesovanje za ulazak u ovaj projekat je prisutno u svim delovima Srbije podjednako, a najveći broj radnji se nalazi u Vojvodini. S obzirom na to da su gotovo svi trgovci od ulaska u program zabeležili bolje poslovne rezultate, interesovanje za ulazak u „Moju radnju“ se ne smanjuje, naprotiv. Radnje se nalaze na teritoriji cele zemlje: u Beogradu i Novom Sadu, Vršcu, Gornjem Milanovcu, Čantaviru, Mokroj Gori, Sevojnu, Horgošu, Vranju i mnogom drugim mestima.
Koje uslove trgovac treba da ispuni da bi postao deo sistema „Moja radnja“?
Učešće u programu omogućeno je svim sadašnjim i budućim profesionalnim kupcima kompanije METRO u oblasti trgovine, odnosno trgovcima i vlasnicima trgovinskih radnji. Kompanija METRO ovim projektom podržava svoje lojalne kupce, koji se inače snabdevaju u METRO centrima, i na taj način omogućava njihov dalji rast.
Postoje li i kakve su finansijske obaveze trgovaca koji postanu deo franšiznog sistema „Moja radnja“?
Ne postoje nikakve finansijske obaveze trgovaca prema kompaniji Metro Cash & Carry. Sva podrška koju trgovci dobijaju u ovom projektu je apsolutno besplatna. Vlasnici radnji ostaju potpuno nezavisni u vođenju svog posla i svoje radnje. U delu koji se tiče nabavke u Metrou, ugovorom je definisano da trgovci u svoj asortiman, na primer, treba da uvrste određen broj proizvoda privatne robne marke.
Da li su ti trgovci u obavezi da prodaju trgovačke marke kompanije Metro?
Vlasnici radnji ostaju potpuno nezavisni u vođenju svog posla i svoje radnje. Trgovci ostaju potpuno slobodni da odluče gde žele da nabavljaju robu i u kojim količinama. Kako bi se osigurala profitabilnost projekta, postoji deo obaveznog asortimana. Procenat obaveznog asortimana je oko 10 odsto ukupnog asortimana, i u njemu se, pored ciljnih artikala za promet u radnji, nalaze i Aro robne marke. Trgovci su slobodni da i taj deo asortimana nabavljaju gde god žele.
Na koji način je definisana marketinška podrška? Ko zapravo promoviše ceo koncept?
METRO održava treninge, konsultacije o sadržaju asortimana i profesionalno nadgledanje cena u određenom sektoru. Kada je u pitanju marketing, takođe dobijaju značajnu podršku. Svakih četrnaest dana, METRO izdaje letak sa proizvodima koji se dalje distribuira lokalnim domaćinstvima i selektivno reklamira poznate brendove i proizvode privatnih robnih marki. Ovo donosi dobit obema stranama: trgovci „Moje radnje“ imaju besplatnu reklamu, a METRO povećava lojalnost kupaca. Svojim savetima za izlaganje robe METRO u prvi plan stavlja trgovca i njegovo poslovanje, a ne profit određenih brendova. Kroz projekat „Moja radnja“ u prvi plan stavljamo poslovanje kupca i njegove poslovne rezultate. Trgovci redovno dobijaju besplatne reklamne kataloge i drugu vrstu štampanog materijala. Tu je i materijal za brendiranje radnje i obeležavanje artikala. U toku je i nacionalna TV kampanja koja promoviše brend „Moja radnja“, a planirano je da se marketinška podrška proširi i na druge medije.
POGLEDAJTE ČLANKE

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
POPULARNO NA FORUMU
Snaga partnerskog sistema
Postoji li mogucnost preuzmanja fransize u crnoj gori? moj mail: crnely@gmail.com
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Kako da stupim u komtantakt sa ovlastenim licem za fransizu
Budućnost u kućnim ljubimcima
Zanimljivo. Kako se dolazi do fransize?
Franšiza stiže iz „Sveta mora“
Ovo je super želela nih da nekog kontaktiram za dalja uputstva za ftanšizu
Pekara za pse
dobra ideja za pravljenje zdrave hrane za pse,voljela bih da mogu i ja tim da se bavim,posebno što imam malog psa kiji ima problema sa ishranom
Trgovina u krvi
Kako da stupim u kontakt sa Metro-Moja radnja,imam prodavnicu u Pirotu pa jer to vazi za celu Srbiju?
Mnogo više uz DIS
IZUZETNO MALI RABATI.ROBA U DISU ZMAJ JEFTINIJA NEGO U VELEPRODAJI
Hiljadu trgovaca u „Mojoj radnji“
zanima me kako bih mogao otvoriti u crnoj gori poslovnicu moja radnja i dali mogu biti primaoc fransize pod kakvim uslovima itd. molim odgovor meil. nedzadm89@hotmail.com