Zabava ima novo ime

Ogromna hala, premrežena trambolinama od zida do zida, desetine odraslih i dece koji podjednako uživaju u skokovima i „letenju“ – to je, u najkraćem, Sky Zone. Igraonica koja je ujedinila zabavu i fitnes, na zadovoljstvo svih generacija i ciljnih grupa. Kada je 2004. u Las Vegasu na gotovo 1.600 kvadratnih metara otvorio prvi Sky Zone, tvorac ovog koncepta Rik Plat nije, međutim, nameravao da stvori koncept za zabavu, već novu sportsku disciplinu. Stvarnost je bila nešto drugačija – ljudi su počeli da dolaze najviše zbog rekreacije koja je ubrzo prerasla u „zdravu zabavu“ ili, kako kažu u samoj kompaniji, „zabavni fitnes“. Ispostavilo se da je takav pristup bio pun pogodak.
Kada je dve godine kasnije Rikov sin Džef Plat otvorio drugi Sky Zone u Sent Luisu, koncept je već ubirao plodove kao dobra biznis ideja – za samo šest meseci rada igraonica je počela da posluje u plusu. Danas, Sky Zone ima više od 115 igraonica, ne samo u SAD, već i u Kanadi, Australiji, Meksiku i Saudijskoj Arabiji. Najveći broj igraonica nalazi se, pak, u rukama primalaca franšize.
Osvajanje novih tržišta davanjem franšize ostaje osnovna strategija razvoja, a partnere od sada traže i u zemljama ovog regiona.
– Tražimo jaku, tržišno orijentisanu kompaniju, koja ima iskustva u pružanju usluga ili industriji zabave – kaže Vilijam Edvards, direktor kompanije EGS, koja zastupa Sky Zone na ovim prostorima. – Franšiza se nudi u formi Area Development licence, što znači da će primalac franšize imati pravo da razvija mrežu igraonica na dogovorenoj teritoriji – objašnjava Edvards. Dodaje, međutim, da će primalac franšize preuzeti i obavezu da otvori dogovoreni broj igraonica, to jest, da sprovodi utvrđen plan razvoja.
Foto: Sky Zone
Druga obaveza biće pronalaženje adekvatnog prostora – preporučuju se hale s visokim plafonima i površinom od 1.500 do 3.000 kvadratnih metara, ali postoji i mogućnost otvaranja u okviru većeg tržnog centra. – Polazimo od toga da primaoci franšize najbolje poznaju lokalno tržište i navike stanovništva, ali ćemo i mi pomoći oko pronalaženja prostora i lokacije – kaže Edvards.
U standardni paket podrške na koju primalac franšize može da računa spada i pomoć oko projektovanja i postavljanja trambolina, nabavke i kupovine opreme, supervizije investicionog ciklusa. – Najznačajniji deo naše podrške biće obuka, koja traje do dve nedelje i organizuje se u sedištu Sky Zone-a u u Los Anđelesu. Obukom su pokriveni svi aspekti poslovanja – upravljanje objektom, POS i IT sistemima, održavanje i nadgledanje, marketing i oglašavanje – navodi Edvards i dodaje da će tim kompanije biti uz partnera pre, tokom i u prvoj fazi po otvaranju igraonice.
Sky Zone je, inače, poznat po tome što je prvi na svetu izgradio park s trambolinama u zatvorenom prostoru. Najveći je lanac ovog tipa na tržištu SAD i spada među 50 najboljih američkih franšiznih sistema (prema istraživanju agencije Franchise Business Review). Privlači najrazličitije grupe klijenata (deca, odrasli, sportisti, rekreativci) i nudi niz sadržaja – tramboline za košarku, odbojku i „između dve vatre“, zone za slobodne skokove i bazene sa kockama od pene. Zbog originalnosti i raznovrsnosti sadržaja, Sky Zone je postao i atraktivno mesto za organizovanje rođendana i drugih događaja.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...