Puffy Lil’pancakes
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Puffy Lil´pancakes su ukusne mini, vazdušaste i penaste palačinke, koje su posute raznim prelivima i nadevima – od slatkog džema do kraljevske čokolade. Ovaj biznis koji – putem franšize – može biti i vaš, izuzetno je interesantan i krase ga sledeće odlike:
1. Jednostavnost.
Biznis je fokusiran na jedan ključni proizvod. Oprema, način pripreme i lanac nabavki su vrlo optimizovani i jednostavni za uspostavu i potonje poslovanje. Ovo je biznis koji se lako pokreće i jednostavno vodi.
2. Inovativnost i jedinstvenost.
Nudimo proizvod koji je jedinstven na tržištu, a opet je vrlo prepoznat i omiljen, jer svi znaju šta su palačinke. Inovativnim pristupom pravimo razliku na tržištu.
3. Pristupačnost.
Ovo je biznis koji se pokreće i potom vodi sa razumno malo investicija – u zavisnosti od formata, možete ga pokrenuti sa već 25.000 EUR. Dovoljna je lokacija veličine već od 8 m2, i svega 1-3 zaposlena, što čini operativne troškove – optimalnima.
Ovo je koncept sa vrlo visokom profitabilnosti i jako niskim varijabilnim troškovima koji omogućuje lagan, ne stresan i brz povrat investicije.
Puffy posluje već pet godina na tržištu i prisutan je na tržištima Evrope poput: Italije, Nemačke, Švajcarske, Austrije, Slovenije i Hrvatske. Na svim tržištima postiže izvrsne rezultate te lako pronalazi kupce.
Fleksibilnost je velikio deo Puffy koncepta jer nudi čak tri različita formata (fiksna radnja, Food truck i Stand Alone za šoping centre). Nudimo opciju single-unit poslovnice (jedna poslovnica) ili master franšize.
Sopstvene poslovnice
1 u Ljubljani
1 Food truck (koji radi u više zemalja)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
-
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Ugovor se sklapa na 5 ili 10 godina
- Mogućnost izbora više formata
- Puffy mix (masa za palačinke)
- Svi prelivi i posipi
- Asistiramo pri izboru lokacije
- Trening (sa našim timom) od 7-10 dana
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna franišzna naknada: od €10,000 (zavisno od formata)
- Redovna franšizna naknada: 6%
- Očekivani iznos ukupnih investicija kreće se od cca 25.000 eur
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- Dovoljno sredstava za pokretanje posla (min 25,000 Eura)
- Prednost – iskustvo u ugostiteljstvu
- Full time rad
INFORMACIJE O DAVAOCU
Puffy international ltd
3 Gower Street, London, United Kingdom
Kontakt osoba za kandidate
Aleksander Štravs (slovenački
engleski)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.