Surf ’n’ Fries
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Surf'n'Fries je razvijen kako bismo vam ponudili najbolji pomfrit ikada napravljen! Pomfrit je, praktično, sastavni deo svake gastronomske ponude, ali su jedino kod nas u Surf'n'Fries-u krompirići suština ponude! Osmislili smo 15 posebnih soseva kako bismo vam pružili dodatno uživanje u ukusu krompirića, kao što je ambalaža u kojoj se poslužuje Surf’n’Fries pomfrit osmišljena tako da se krompirići mogu jesti i u kući, i u hodu kroz urbanu gradsku sredinu, u kancelarijama ili – gde god to poželite! Surf'n'Fries je brend koji je, tako, postao sinonim za specijalizovane pomfrit-barove koji nude izuzetno kvalitetne krompiriće.
Fokus menadžmenta Surf'n'Fries je na inovativnom poslovnom modelu baziranom na jedinstvenoj metodi proizvodnje i pažljivo osmišljenom principu pakovanja i posluživanja pomfrita. Vlasnici kompanije započeli su razvoj još 2008. godine. Nakon zaštite žiga i uspostavljanja brenda Surf'n'Fries, prvo je zaštićena ambalaža za serviranje pomfrita, a potom i započet razvoj Surf'n'Fries franšize, prvo u Hrvatskoj, a potom i u inostranstvu. Za upravljanje i razvoj svog inovativnog koncepta, vlasnici su sve vreme koristili stručnu pomoć – u inovativnom, tehnološkom i pravnom segmentu razvoja. Inovacija je, zapravo, "osnovni sastojak" proizvodnje, posluživanja i pakovanja Surf'n'Fries pomfrita!
Za jedinstvenost brenda zaslužne su tri inovacije razvijane unutar preduzeća i u saradnji sa spoljnjim stručnjacima – specijalizovanim kompanijama. Prva inovacija se odnosi na zaobljeni oblik pomfrita koji se postiže korišćenjem specijalno dizajniranog noža (sečiva). Takav oblik daje najbolji ukus svakom pojedinačnom pomfritu, jer je krompirić hrskav spolja, a sočan iznutra, a, istovremeno, ovaj oblik je najpogodniji za zahvatanje umaka i soseva. Druga ključna inovacija je da se isečeni krompirići prže bez kapi ulja, u posebno dizajniranoj pećnici koja umesto vrelog ulja koristi vruć vazduh. Takvim postupkom se dobija zdraviji pomfrit, ali bez gubitka prepoznatljivog ukusa! Najzad, treća inovacija je vezana za specijalno dizajniranu višenamensku ambalažu koja omogućava da kupac u jednoj ruci, sa lakoćom nosi 1) porciju pomfrita, 2) dva umaka, 3) porciju pilećih krilaca ili nuggets-a i 4) čašu pića – dok mu druga ruka u potpunosti ostaje slobodna! Ambalaža je zaštićena kao intelektualno vlasništvo kompanije.
Surf'n'Fries koncept je utemeljen na entuzijazmu, partnerstvu sa primaocima franšize i kompanijama iz lanca nabavke i, pre svega, na inovativnom poslovnom modelu za prodaju jednog od najpopularnijih jela na svetu – pomfrita. Razvili smo 3 formata kroz koje širimo koncept i franšiznu mrežu: Store ("klasičan" Surf'n'Fries restoran), Trailer (koncept "na točkovima" koji je nadgradnja Mobile koncepta – uključuje prikolicu sa integrisanom, potpuno opremljenom kuhinjom koja se može bazirati i na tehnologiji pripreme krompirića sa ili bez ulja) i Mobile (optimalno dizajnirani mobilni koncept – pult – za prodaju pomfrita na svim mogućim lokacijama. Pult je opremljen fritezom na gas (17kW), koja se "napaja" iz klasičnih boca za gas, a opremljena je nizom posebnih tehnologija i u svim aspektima zadovoljava sve zakonski propisane standarde. Pult je posebno opremljen atraktivnom večernjom LED dekoracijom, za ubedljiviji utisak).
Na tržištima na kojima još uvek ne poslujemo – a takva je i Srbija – preferiramo ulazak kroz Master franšizu, to jest, tražimo partnera koji bi bio primalac master franšize. Ovo znači da bi partner dobio prava, definisana ugovorom, za razvoj Surf’n’Fries brenda u Srbiji. Primalac master franšize se može opredeliti za dva puta u razvoju – da sam otvara restorane i izgradi sopstvenu Surf’n’Fries mrežu restorana, i time direktno ostvaruje profit od prodaje, ili da otvori sopstveni tzv. flagship (pokazni) restoran, a potom širi franšiznu mrežu nezavisnim franšiznim partnerima, čime ostvaruje mogućnost za profit od franšiznih naknada.
Sopstvene poslovnice
1
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
58 u 16 zemalja (33 u Hrvatskoj, 2 u BiH, 2 u Sloveniji, 1 u Mađarskoj, 3 u Austriji, 1 u Nemačkoj, 3 u Vijetnamu, 1 u Makedoniji, 1 u Crnoj Gori, 1 u Rumuniji, 3 u Norveškoj, 1 u Turskoj, 1 u Švedskoj, 1 u Irskoj, 1 u Iranu, 2 u Rusiji).
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Kada primalac franšize sa kojim se dogovorimo o saradnji pronađe adekvatnu lokaciju, ili se opredeli za neki od dva "mobilna" koncepta, saradnja se odvija u sledećim koracima, sa sledećim nivoima naše podrške:
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno;
- Odobravanje lokacije – Davalac franšize
- Izrada tlocrta i 3D plana prostora - Davalac franšize
- Dizajn i plan za Opremanje kuhinje (uključujući plan nabavke) - Davalac franšize;
- Građevinski radovi u lokalu – zajedno, tj. uz podršku Davaoca franšize;
- Logistika – organizacija i ugovaranje sa dobavljačima, odnosno, distributerima – Davalac franšize
- Opremanje lokala – zajedno, tj. uz podršku Davaoca franšize;
- Obuka za primaoca franšize i zaposlene – zajedno tj. obe strane;
- Otvaranje lokala – zajedno tj. obe strane;
- Vođenje posla – Primalac franšize!
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Surf'n'Fries Store: od 40.000-75.000 EUR
Surf'n'Fries Trailer: od 30.000-40.000 EUR
Surf'n'Fries Mobile: cca 9.400 EUR
Master Franšiza: od 40.000 do 100.000 EUR - tačan iznos zavisi od države.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Za Surf'n'Fries Store:
- lokal od 35 do 70m2, u pešačkoj zoni, sa prometom od najmanje 20.000 pešaka dnevno, sa sistemom ventilacije i mogućnošću za korišćenje 30-50 kW električne energije.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Surf’n’Fries International ltd.
61 Praed Street, London, W2 1NSUnited Kingdom
+385 91 418 25 26
Kontakt osoba za kandidate
Andrija Čolak
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sistemu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim sosevima i origanalnoj ambalaži, konačno je stigao u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brend iz Rijeke poznat po prodaji pomfrita „za poneti“, otvorio je svoj prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojne svetske destinacije, a uskoro stiže u još jednu zemlju ovog regiona. Osim toga, koncept se stalno inovira.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.