TUNAHOLIC fish bar
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Porodica smo sa preko 29. godina iskustva plovljenja morem i lovljenja ribe. Odlučili smo da ribarenje podignemo na viši nivo razvoja, te da svoje doživljaje i iskustva podelimo i sa vama. Projekat Tunaholic® kreiran je nakon mnogo godina iskustva u ribarenju, te je pretočen u novu gastro priču osmišljenu do najsitnijih detalja, od pripreme jela, naziva jela, ambalaže, dizajna objekta. Tunaholic fish bar otvoren je 2020. godine, i u kratkom vremenu je iskočio u gastro ponudi Hrvatske. Odmah nakon otvaranja punio je medije, zasipan je pohvalama, a od gastro klijenata i stručnjaka stižu samo pozitivne kritike i reči hvale.
Tunaholic je, stoga, postao brend u vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući uloženoj ljubavi, znanju, iskustvu i poznavanju takve vrste namirnice, inovativnoj pripremi, spoju tradicionalne kuhinje u modernom ruhu, te želji da i gurmani budu zadovoljni ponuđenim.
Tunaholic nije običan fish bar, Tunaholic je zdrav i originalan način življenja kroz koji želimo da naše područje bude posebno po onome što mi i jesmo; more, riba i dobri ljudi.
Tunaholic je idealan partner u otvaranju objekta sa gastro ponudom bilo gde u regiji i šire. Koncept franšize je baziran na entuzijazmu, originalnosti, gastro spoju moderne kuhinje i tradicionalnih namirnica, zdravom i glavnom sastojku – ribi.
Koncept objekta je podeljen u dve moguće opcije, a optimalna kvadratura objekta je 20 – 40 kvadrata:
- Objekt u starom gradu, centralnom djelu grada / deo zgrade
- Objekt u velikom shopping centru
Nudimo jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumeva potpuni prenos svih elemenata brenda. Sa izuzetnom pažnjom odabrane sirovine i receptura, upotreba sveežih namirnica, poseban način pripreme jela, pažnja na adekvatnoj i personalizovanoj ambalaži garancija su za uspešnost samog brenda. Tunaholic je zaštićen i registrovan brend (žig) te se kao takav može koristiti jedino partnerskim odnosom. Prepoznatljiv je i jedinstven i u dizajnerskom i arhitektonskom smislu.
Budući da naš operativni model provereno i uspešno radi, nudimo Vam već gotovu predivnu riblju priču.
Kompletan proces od trenutka potpisa ugovora pa do realizacije biti će ispraćen i potpomognut od strane našeg kolektiva, koji će partneru – primaocu franšize prenijeti sva stečena iskustva i sistematizovana znanja potrebna za pokretanje i uspešno vođenje posla.
Promocija naših proizvoda i usluga doprinosi stvaranju slike o ugledu Tunaholic brenda, i to nam je važan cilj poslovanja. Koristimo razrađen način promocije i marketinga kroz društvene mreže.
Sopstvene poslovnice
1 u Hrvatskoj (Poreč)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
3 u Hrvatskoj (Rovinj, Trogir, Zagreb), 1 u Sloveniji (Ljubljana), 1 u Srbiji (Beograd)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Podrška partneru je višestruka i ogleda se u svim segmentima poslovanja, uključujući:
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
- Odobravanje lokacije – davalac franšize
- Savetovanje prilikom uređenja objekta i nabavke opreme – davalac franšize
- Građevinski radovi u objektu – zajedno tj. uz podršku davaoca franšize
- Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno distributerima - zajedno tj. uz podršku davaoca franšize
- Edukacija partnera o operativnim procedurama – davalac franšize
- Obuka/trening zaposlenih kod partnera o pripremi i prezentaciji proizvoda – davalac franšize
- Podrška kroz marketinško ulaganje – zajedno
- Otvaranje lokala – zajedno
- Vođenje posla – primalac franšize
- Supervizija u vođenju posla – davalac franšize
Podrška se pruža i proširuje po fazama razvoja projekta.
Partneri dobijaju pravo na korišćenje brenda Tunaholic, na raspolaganju su im sve informacije vezane za posao, standardi brenda, politike i procedure vezane za hranu do detalja razrađeni u Operativnom priručniku, planski odrađena godišnja marketinška strategija – smernice za društvene mreže, marketinške grafičke pripreme, Grafička knjiga standarda i vizualni identitet, Arhitektonska knjiga standarda – dizajn objekta.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna franšizna naknada/Entry Fee – 10.000 eur
- Franšizna naknada/Royality Fee – 6,5%
- Marketing tantijem i lokalno oglašavanje – zajedno definišu davalac i primalac franšize
- Mogućnost kupovine Master franšize za određene teritorije - na upit
- Investicija u objekt zavisi od veličine objekta – 50.000 do 80.000 eur
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Idealni primaoci franšize treba da imaju preduzetnički duh, poželjno je da imaju prethodno iskustvo u prodaji i marketingu, neophodan im je početni kapital, iskustvo u bavljenju ugostiteljstvom, te - prvenstveno - ljubav prema gastronomiji, moru i ribi.
Potrebna je dobra lokacija u pešačkoj / shopping ili poslovnoj zoni, idealno u blizini atraktivnih turističkih znamenitosti; objekt treba da ima ventilacijski sistem te minimalno 35 kw električne energije, a optimalna veličina objekta je 20–40 m2 (plus skladišni prostor).
INFORMACIJE O DAVAOCU
JASTOG obrt za turizam i ugostiteljstvo
Svetog Eleuterija 6, 52440 Poreč, Istra, Hrvatska
+385 98 608 417
Kontakt osoba za kandidate
Vesna Janko Finderle
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.