ZISHA KUĆA ČAJA
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Čaj je, odmah posle vode, najkonzumiraniji napitak na svetu, a danas ovu opojnu supstancu koriste i mlađe generacije, koje je piju i zbog pozitivnog dejstva na telo i duh. ZISHA je svoju ljubav prema čaju i priliku na tržištu iskoristila da oblikuje priču o čajdžinici, koja je od početka pa do danas vođena željom da ponudi veliki i najbolji izbor čajeva, po konkurentnim cenama.
Stabilan rast kompanije, kao odraz sve veće potražnje, podstiče ih da konstantno poboljšavaju ponudu čaja i podižu kulturu ispijanja čaja u Sloveniji, ali i šire. ZISHA je kompanija koja vidi ogroman potencijal u prodaji čajeva, zato su usmereni na stalno poboljšanje prodajnog programa, marketinga i baze zadovoljnih ljubitelja čaja.
Nastanak ZISHA franšize
Ova franšizna priča počinje 2010. godine kada je nastao brend ZISHA, sa ciljem da postane najveća i najbolja čajdžinica u regionu. Odabir imena se zasnivao na činjenici da nismo želili biti kao ostale čajdžinice koje su u imenu gotovo nužno imale reč CHA (što na kineskom znači „čaj“). Inspiraciju smo pronašli u specijalnom kineskom glinenom čajniku zvanom Zisha, koji se i danas koristi u tradicionalnom postupku pripreme čaja u Kini.
Nakon osnivanja, posvetili smo se izgradnji brenda, analizi tržišta i trendova u marketingu te povećanju prodaje čajeva i dodatnog pribora putem onlajn prodavnice www.zisha.si, koju smo prvo pokrenuli. Za par meseci rada ideja je prevazišla sva očekivanja, prodaja je eksponencijalno rasla, tako da smo povećali ponudu čajeva i pribora te se dodatno proširili, prvo s kućom čaja u centru Ljubljane, a ubrzo potom i s prodajnim jedinicama u tržnim centrima u Šiški (naselju u Gradskoj opštini Ljubljana) i Mariboru.
Danas se u kući čaja Zisha nudi više od 300 kvalitetnih i različitih vrsta čajeva, kao i raznovrsni aksesoar za čaj.
ZISHA je danas i prva slovenačka franšiza u oblasti prodaje čaja (i jedna od retkih u Evropi), a poslujemo prema standardima i preporukama Etičkog kodeksa Evropske franšizne federacije.
U ponudi imamo 300 različitih vrsta čajeva, a svaki od njih je pažljivo odabran na osnovu ukusa, mirisa i kvaliteta. Pri odabiru i kupovini čaja, sarađujemo s najboljim čajnim vrtovima iz svih krajeva sveta.
Nudimo:
- Različite vrste čajeva (crni, zeleni, beli, oolong, rooibos, biljni, voćni, pu-erh, žuti, mate čaj i domaće biljne čajeve);
- Matcha čaj i pribor za pripremu;
- Pribor za čaj (šoljice, čajnici, setovi za čaj, cediljke, kutije za čaj...)
- BIO čajeve, koji se mogu naći i među zelenim, crnim, oolong, biljnim i rooibos čajevima
Svi organski čajevi su sertifikovani u Institutu KON-CERT Maribor.
U našoj ponudi čajeva možete pronaći i aromatizovane (s ukusima) i nearomatizovane čajeve, a raznoliku ponudu pravih čajeva dopunjujemo svežim i kvalitetnim proizvodima, vodeći računa o ponudi na tržištu i željama kupaca.
Sarađujemo i s nekoliko restorana koji kod nas naručuju čajeve po izboru, pa osim maloprodaje nudimo i veleprodaju po konkurentnim cenama.
Sopstvene poslovnice
3 (Slovenija)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
1 (Slovenija)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Šta uključuje franšizna ponuda:
- Pravo na korišćenje žiga ZISHA (ime i znak)
- Teritorijalna ekskluzivnost za franšiznu jedinicu
- Know-how i pravo korišćenja poslovnog modela kompanije ZISHA
- Pomoć pri dizajnu franšizne jedinice i izradi poslovnog plana
- Podrška u odabiru lokacije te najsavremenije i optimalne opreme
- Operativni priručnik s precizno definisanim procesima (koji detaljno objašnjavaju sve aspekte poslovanja)
- Početni paket podrške (pri pokretanju jedinice)
- Program obuke za uspešno pokretanje biznisa (za poznavaoce ZISHA čaja)
- Podrška pre otvaranja franšizne jedinice i tokom čitavog trajanja franšiznog ugovora
- Softveri potrebni za efikasno poslovanje
- Lanac snabdevanja – pažljivo odabrani čajevi iz najboljih čajnih vrtova širom sveta
- Razvojne aktivnosti (kontinuirana briga davaoca franšize po pitanju razvoja asortimana u skladu s trendovima)
- Prisustvo na veb-sajtu www.zisha.si
- Uključivanje jedinice u komunikaciju i sve promocije brenda ZISHA
- Podrška pri oglašavanju i drugim oblicima promocije na lokalnom tržištu
- Redovna edukacija
- Tim kompanije ZISHA stoji na raspolaganju za sva pitanja tokom čitavog trajanja poslovanja ili ugovora o franšizi
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
20.000 – 30.000 EUR, u zavisnosti od kvadrature prostora
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Primalac franšize treba da:
- bude ljubitelj čaja
- ima preduzetnički duh i osnovne poslovne kompetencije
- shvata da rad u maloprodaji zahteva veliku posvećenost
- motivisan i dobro organizovan, ima želju da uspe, spreman je da posluje kao deo porodice ZISHA
- voli da radi sa ljudima i nema problem da bude na prvoj liniji prodaje
- ima zdrave etičke i finansijske temelje i pokazuje integritet u odnosu sa svojim kupcima, dobavljačima i partnerima.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
MARKO LORBER
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Preduzetnik koji želi da se postane primalac franšize i tako se pridruži franšiznom sistemu, može očekivati niz prednosti
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.
Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.