Vendobox
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Franšiza VENDO BOX je jedna od najbrže rastućih maloprodajnih mreža na svetu. U našem poslovnom modelu prodavnice su otvorene bez prestanka, 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
VENDO BOX je posvećen izgradnji globalnog brenda. Sve prodavnice su dizajnirane tako da nude isti koncept, uključujući i mašine vrhunskog kvaliteta.
NA KOJI NAČIN MOŽEMO PRIVUĆI I ZADRŽATI STALNE KUPCE?
Izuzetno povoljna sveže mlevena kafa vrhunskog kvaliteta. Funkcionalnost mašina nam omogućava da zadržimo cene kafe niskim, čak i kad se nabavlja sa visokom maržom.
Veliki izbor bezalkoholnih i energetskih pića, grickalica i slatkiša. Odlučili smo da u našim mašinama ponudimo i neke artikle kojih još nema kod konkurencije. Svaki partner dobija spisak naših dobavljača.
Uvek otvoreno (24/7, 365 dana u godini). Naši partneri nikada ne moraju da zatvaraju svoje prodavnice, jer nisu potrebni zaposleni, a operativni troškovi su niski.
Naši ciljni kupci su:
- učenici i studenti (od 16 do 25 godina starosti) - redovno posećuju naše prodavnice zbog velikog izbora osvežavajućh bezalkoholnih i energetskih pića, grickalica i slatkiša;
- ljudi srednjih godina (od 30 do 55 godina starosti) - redovno se vraćaju po kafu i grickalice;
- turisti (od 25 do 55 godina starosti) - kada putuju, žele brzo i sigurno obaviti kupovinu.
Sopstvene poslovnice
Uskoro se otvara prva prodavnica u Srbiji
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Šta možete očekivati od nas?
- Kontakti sa našim dobavljačima - obezbeđujemo kompletnu listu naših partnera.
- Konstantna podrška. Know-how i pravo korišćenja poslovnog modela kompanije VENDO BOX.
- Podrška pre otvaranja franšizne jedinice i tokom čitavog trajanja franšiznog ugovora.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
POSTANITE NAŠ PARTNER
- Pokretanje sopstvenog biznisa sa ulaganjem od samo 15.000 evra
- Bez ulazne naknade
- Teritorijalna ekskluzivnost za VENDO BOX prodavnicu
- Naplaćuje se redovna franšizna naknada u iznosu od 6% i marketinška naknada od 2% od neto mesečnog prometa vaše prodavnice
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Nije potrebno prethodno znanje iz ove oblasti.
INFORMACIJE O DAVAOCU
MOBILE OUTFITTERS D.O.O. SOMBOR
ČITAONIČKA 20, SOMBOR
+381 64 25 00006
Kontakt osoba za kandidate
Bogi Cvetković
srpski
mađarski
engleski
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.
Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.
Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.