Red Wings

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
U oktobru 2018. godine u Kragujevcu nastaje brend „Red Wings“, koji je idejom, pa delimično i menijem, na neki način pandan svetskom food lancu – KFC-u.
Prvi objekat je otvoren u šoping molu Kragujevac Plaza. Težilo se modernom dizajnu uz svetle boje (crvena, bela, narandžasta), a pri formiranju jelovnika ideja je bila da se celokupna ponuda zasniva na piletini na različite načine, sa posebnim akcentom na pileća krilca u različitim varijantama.
Koncept se zasniva na služenju u koficama u dve različite veličine, gde se sve osim chicken burgera i wrap-a služi u njima.
Drugi objekat otvara se ..., takođe u Kragujevcu, i to kao objekat street-food formata - objekat koji se nalazi “na ulici”.
Neposredno nakon otvaranja drugog objekta u standardnu „Red Wings“ ponudu ubacujemo specifičan proizvod do sada neviđen na tržištu – pohovani pileći file punjen zdenka sirom i služen u tortilji sa prilozima. Proizvod brendiramo kao „Karagrujina“, i usled jakog brendinga, jake marketinške kampanje i specifičnog ukusa, prometno eksplodira i od prvog dana procentualno učestvuje u velikom delu prometa.
Vreme, ali posebno uticaj covid krize koja je ubrzala nove trendove, doveli su do toga da se fokus RED WINGS razvoja i definitivno pomeri ka isključivo tzv. street-food formatima objekata.
U 2020. godini uspostavljena je tzv. “centralna kuhinja”, odnosno jedinica za pred-pripremu hrane iz koje će se snabdevati buduća RED WINGS mreža restorana. Takođe, započet je rad na franšizi, uz pomoć stručnih konsultanata.
Oktobra 2021. godine otvara se otvara prvi franšizni restoran u Beogradu.
Sopstvene poslovnice
1 Kragujevac
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
1 Beograd, 1 Niš
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Za početak vas, kao primaoce franšize, putem obuke, upućujemo u kompletnu organizaciju posla: od pokretanja, potom logistike, zapošljavanja, pripremanja i serviranja, plaćanja i nagrađivanja, do upravljanja marketingom.
Godine rada i iskustva ćemo, time, preneti na vas. Tako ćete znati kako da pokrenete i vodite restoran. Deo znanja jeste i to kako odabrati pravu lokaciju i lokal za objekat restorana - to je nešto u čemu ćemo vam pomoći u startu.
Sledi sve što se tiče uređenja i opremanja. Kroz niz godina, i kroz više objekata, ispeglali smo „dečije bolesti“ opremanja i ustanovili šta je to što je najfunkcionalnije u radu, i koji su to dobavljači opreme kojom je najoptimalnije i najpovoljnije opremiti restoran. Sve to do detalja poput obaveznih znakova i natpisa. Time, istovremeno, nastojimo i da očuvamo jedinstveni identitet REDWINGS restorana.
Sledi obuka za pripremanje i serviranje hrane i pića. Ali i onaj deo znanja koji se tiče selekcije, nabavke i upravljanja namirnicama. Naša franšiza podrazumeva obavezan i preporučen deo asortimana koji nudite klijentima. Za svaki obrok vam prenosimo recepte, normative i načine pripreme, a za sve to dobijate i obuku. Takođe, sva buduća unapređenja i poboljšanja menija su vam na raspolaganju za implementaciju - prenos know-how je kontinualan proces.
Znanje nije samo za pripremu hrane, već i za kompletnu logistiku oko hrane: kako i koliko namirnica naručivati, od koga, gde i kako skladištiti, kako upravljati otpadom i kako se starati o sanitarnim standardima...
Imamo osmišljenu listu dobavljača, proverenih i testiranih u praksi, a ostavljamo prostora i da određene dobavljače uvedete i sami. Sve u svemu, kompletnim prenosom know-how bićete osposobljeni da otvorite i vodite RED WINGS restoran koji će imati iste standarde, kako vizuelne, tako i standarde kvaliteta hrane i serviranja, kao i svi drugi RED WINGS restorani. Ali ćete, zbog velikog iskustva koje imamo, biti obučeni i za ponašanje u neuobičajenim situacijama, recimo - upravo je tu još jedna snaga franšize, jer se bazira na velikom akumuliranom poslovnom iskustvu. Franšiza uključuje više vidova prenosa know-how: obuke, kojih ima više nivoa, kao i priručnik za poslovanje.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Ulaza naknada: 7.000 EUR
Redovna franšizna naknada: 2,5% mesečno
Naknada za marketing: 150 EUR mesečno za centralizovano vođenje naloga na socijalnim mrežama.
Investicija u lokal: od minimalnih 20.000 EUR do 40.000 EUR zavisno od stanja u kome se lokal nalazi, veličine lokala i da li će unutra imati deo za sedenje ili ne.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA za sređivanje lokala (food kiosk model)
Kuhinjska oprema, pribor i inventar: oko 8.000 EUR
Eksterijer objekta: oko 7.000 EUR
Softver: 500 EUR
Uređenje prostora: oko 4.500 EUR
UKUPNO: od 20.000 EUR
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
PARAMETRI lokala:
- najmanje dve prostorije (kuhinja i magacin, serviranje) i mokri čvor;
- minimalna površina 30 m²;
- izlog sa pultom;
- omogućen prilaz dostavnom vozilu “do vrata” magacina;
- poželjna bašta;
- odgovarajuća ventilacija;
- kvalitetno strujno napajanje.
PARAMETRI lokacije:
- urbana zona sa dobrim prometom pešaka;
- poželjna blizina srednje škole, fakulteta ili poslovnog kompleksa;
- poželjan parking ili javni parking ili parking zona u neposrednoj blizini.
FORMATI RESTORANA:
Preporučujemo street-food format, kao format koji se najbolje pokazao u praksi - lokal na ulici, sa pultom, bez mesta za sedenje unutar lokala. Može biti zaseban objekat, ili lokal u zgradi.
Moguć format: food-court, odnosno lokal u šoping molu ili centru.
Moguć format: restoran.
Za razliku od klasičnog street-food formata, radi se o restoranu sa mestima za sedenje unutar restorana. Zahteva više investicija.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Dejan Lale Pr Putin 2020
Karađorđeva 24, 34000, Kragujevac
+381 64 680 98 81
Kontakt osoba za kandidate
Filip Gojković
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.

Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.