POGLEDAJTE ČLANKE
Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
NAJČITANIJE
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sistem turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smeštajem, započinje poslovanje na tržištu Poljske. Ujedno su franšiznu mrežu proširili i u regionu.
Pod kojim uslovima je moguće franšizni ugovor preneti na drugo lice? Direct Booker, agencija za upravljanje privatnim smeštajem, daje dobar primer.
Koje tržište je „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, ko su idealni partneri i koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Booker-a
Veliki hotelski lanci u Evropi sve češće pribegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izveštaju „Hotel Franchising in Europe 2019“ konsultantske kuće HVS.