POGLEDAJTE ČLANKE

Koje tržište je „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, ko su idealni partneri i koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Booker-a
Veliki hotelski lanci u Evropi sve češće pribegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izveštaju „Hotel Franchising in Europe 2019“ konsultantske kuće HVS.
Leo i Marilia Duda su bračni par koji uspešno spaja hrvatske i peruanske kulturološke razlike. Oni su u oktobru prošle godine kupili franšizu Direct Booker-a i pokrenuli posao u Peruu.
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja koja povezuje rentijere i turiste, potpisala je ugovor o franšizi za Ličko-senjsku županiju u Hrvatskoj.
Franšiznoj porodici Direct Booker-a pridružila su se tri nova člana – zapadni deo Hrvatske je sada u potpunosti pokriven mrežom primalaca franšize.
NAJČITANIJE

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja, ima dva nova primaoca franšize za teritoriju Istre.
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primaocima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer hrvatske kompanije Direct Booker
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja, širi svoju mrežu primalaca franšize u Hrvatskoj, a poslovanje je pokrenuo i u Srbiji.
U Novom Sadu je otvoren hotel Sheraton, čime ovaj grad dobija prvi internacionalni hotelski brend. Primalac franšize je MK Grupa.
Direct Booker, agencija za izdavanje privatnog smeštaja koja povezuje rentijere i putnike, nastavlja da širi poslovanje – novi franšizni ugovori potpisani su za oblast Hercegovine (BiH) i Makarske.