DepilConcept
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
DepilConcept je portugalski brend, prisutan na tržištima Portugala, Poljske, Brazila, Srbije, Slovačke, Češke i Irske. Inovativna mreža specijalizovanih estetskih centara sa najmodernijom tehnologijom koja se koristi za obavljanje tretmana epilacije i fototerapije lica i tela uz revolucionarne cene.
DepilConcept je osnovan tokom 2007. godine sa ciljem da rešava probleme dlaka i kože, korišćenjem vrhunske tehnologije i sve to uz pomoć specijalizovanih profesionalaca. Tehnologija i kvalitet su naša sadašnjost i biće naša budućnost. Imamo preko 150 estetskih centara širom sveta.
Nudimo inovativne tretmane i usluge visokokvalitetne epilacije sa čak dve tehnologije, Laser i IPL/SHR i fototerapije, pogodne za širok raspon tipova kože, kao i za potrebe lica i tela. Kombinujući najnoviju tehnologiju sa specijalizovanim i obučenim profesionalcima, analiziramo svaki slučaj na jedinstven način i tako preporučujemo najprigodnije rešenje.
Verujemo da su dobrostanje, zdravlje i lepota suštinski povezani, zato doprinosimo poboljšanju samopouzdanja i kvalitetu života naših klijenata.
Zašto DepilConcept:
- jedini brend koji garantuje rezultate
- aparati sa unapređenom tehnologijom
- unisex tržište u konstantnom razvoju
- inovativni koncept u oblasti uklanjanja dlaka sa dugotrajnim rezultatom
- priznati od strane IIF – Franchising information institute
- dobitnik nagrade „Best Network Support“
- kompletna podrška pri započinjanju i razvijanju Vašeg biznisa.
Savremeni poslovni koncept DepilConcept-a zasnovan je na tri principa:
- Preciznost i brzina
DepilConcept nudi samo tretmane koji su usredsređeni na dlaku: epilacija, depilacija, farbanje i korigovanje obrva, trajna šminka obrva, nadogradnja trepavica, kao i fototerapija lica i tela. Ta uska specijalizacija i profesionalna usluga garantuju preciznost i brzinu usluga.
- Kvalitet i pristupačna cena
Visok kvalitet usluga obezbeđen je najsavremenijim uređajima, aparatima, kozmetikom i profesionalizmom zaposlenih, zahvaljujući čemu DepilConcept nudi najatraktivniji odnos na tržištu između cene, kvaliteta i opsega usluga.
- Rentabilnost
Poslovanje mora biti profitabilno, zbog čega je poslovni koncept DepilConcept-a dizajniran tako da omogući postizanje profitabilnosti od prvog meseca rada. DepilConcept opovrgava mit o efektivnom i trajnom uklanjanju dlaka kao luksuznom tretmanu koji je dostupan samo bogatim klijentima.
Sopstvene poslovnice
Srbija - 1 (Beograd)
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Srbija: 4 (Mladenovac, Zemun, Priština, Paraćin)
Portugal: 60
Poljska: 62
Brazil: 23
Slovačka: 2
Češka: 1
Irska: 1
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
PODRŠKA:
- u ostvarivanju profita
- zajednički izbor poslovnog prostora
- regrutovanje zaposlenih
- sveobuhvatna franšiza i obuka osoblja
- aktivno sticanje klijenata za estetski centar
- marketinška strategija
- stalna podrška u oblasti korisničke podrške i prodaje
- specijalisti za kozmetologiju, prodaju i finansije
- redovna obuka
- servisiranje sopstvenih aparata
- zamenski uređaj u slučaju popravke
POGODNOSTI ZA KORISNIKA FRANŠIZE:
- garancija profitabilnosti
- brzi povrat investicije
- visok tržišni potencijal
- dokazani poslovni koncept
- nedostatak poslovnog iskustva i znanja o kozmetičkoj industriji nije prepreka
- učešće u jednom od najinovativnijih lanaca kozmetičkih salona u Evropi
- konsultacije u promovisanju i sprovođenju lokalne marketinške strategije
- mogućnost stalnog poboljšanja kvalifikacija i obrazovanja
- ekskluzivni rad u odabranoj oblasti
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- 30.000 – 37.500 evra plus PDV
- adaptacija lokala: 5.000 – 10.000 evra
- mesečne naknada za royalty: 300 evra
- mesečna naknada za marketing na nacionalnom nivou: 200 evra
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- ulični lokal u prizemlju minimalne površine 40 – 70 kvadrata
- minimum dve kabine
- tržište koje obuhvata minimum 30 000 stanovnika
- iskustvo u kozmetičkoj industriji nije potrebno
- pridržavanje poslovne strategije DepilConcept-a
ZAPOČNITE USPEŠAN BIZNIS!
Pridružite se svetskoj mreži estetskih centara za uklanjanje dlaka sa dugotrajnim rezultatima. Uz pametno ulaganje, budite deo franšize jedinstvene na tržištu!
INFORMACIJE O DAVAOCU
CONQUISTA d.o.o.
Uroša Predića 2 35 250 Paraćin, Srbija
+381 69 535 22 75
Kontakt osoba za kandidate
Nemanja Nikodijević
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
DepilConcept, internacionalni brend estetskih centara, proslavio je u aprilu četiri godine poslovanja u Srbiji.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utiče i na biznise iz sektora nege lepote. Kako se franšizni sistemi nose s novonastalom situacijom? Prenosimo nekoliko iskustava iz Poljske.
DepilConcept, portugalski brend u oblasti estetskih centara, širi svoje poslovanje u Srbiji. Novi franšizni centar biće otvoren u Zemunu.
Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso
Lanac centara za rukovođenje i održavanje telesne težine Body Creator ove godine obeležava 18 godina poslovanja i najavljuje snažnije širenje u regionu. Zašto je ova franšiza idealna za žene preduzetnice?
Centar za negu lepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Ko su primaoci franšize za ovo područje te kako su u oblasti nege lepote prepoznali dobru priliku za porodični biznis?
Zašto se rekreacija i porodična zabava svrstavaju u perspektivne poslovne branše? Trambolina park WOOP! daje i dobar primer i šansu preduzetnicima zainteresovanim za franšizu.
Od aprila 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sistem specijalizovan za epilaciju. Primaoci master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – i kao koncept i kao biznis prilika.
U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitnes klubova. Sa vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome šta je važno za uspeh franšize u ovoj oblasti.
Jump Planet, zabavni park s trambolinama osmišljen i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovom regionu. Za preduzetne ljude koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, smatra Bartoš Sleđinjski, vlasnik koncepta
Portugalski brend u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Beogradu. Primalac master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje brenda.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.