Sreća prati hrabre

Ni u jednom poslu ne postoji univerzalan recept za uspeh. Dobra ideja i inovacija su svakako nužni, ali ne i dovoljni preduslovi. Za uspeh je ponekad potrebna i upornost, ponekad - hrabrost. Sve ovo bi mogli da potvrde brat i sestra Alesio i Rozeta Santojema, mladi dizajnerski dvojac iz Italije. Njihov proizvod je tek privukao pažnju, ali već sada daju dobar primer - kako jedan običan i dobro poznat modni detalj može da donese nešto novo. A uspeli su u Italiji, gde, ne treba zaboraviti, vlada bespoštedna konkurencija, bar kad je svet mode i dizajna u pitanju.
Alesio i Rozeta su prošle godine učestvovali na međunarodnom modnom sajmu "White" u Milanu i pod brendom Al&Ro predstavili svoje - naočare za sunce. Među stotinama dizajnera, stilista i umetnika, njihove jednostavne i moderne naočare su se istakle nizom dobrih odlika i već su proglašene "avangardom i kreacijom koja gleda u budućnost".
Al&Ro naočare su, za početak, nesalomive. Tajna njihove dugovečnosti krije se u "inovativnom i hiper-tehnološkom" materijalu, koji bi, u najkraćem, mogao da se opiše kao - vrsta gume. A da se ne mogu polomiti, kupci mogu da se uvere i pre nego što ih kupe. Dozvoljeno im je da ih uvijaju, istežu, pa čak i da ih bace na pod.
Međutim, ono što ih dodatno čini dopadljivim je i jednostavan i vrlo sveden dizajn, varijetet i intezitet boja, kao i vrlo poželjne fizičke karakteristike. Al&Ro naočare su izuzetno lagane, mekane i do te mere fleksibilne da se lako prilagođavaju svakom obliku lica.
Paleta boja u kojoj se proizvode je veoma široka (oko 30 nijansi), stakla su zamenjiva, a tekstura materijala varira u zavisnosti od boje koju treba dodatno "dočarati". U prodaji su trenutno dostupna dva modela - „Square“ i „Drop“, a za jedan par naočara treba izdvojiti čak 80 evra.
Iako bi mnogi na prvi pogled mogli da kažu da se radi o zanimljivom, ali luckastom proizvodu, italijanski hit bi, zapravo, vrlo brzo mogao da postane novi globalni modni fenomen. Al&Ro naočare su dovoljno "neutralne" da pristaju svima, a opet, i dovoljno "ektravagantne" da gode i ljudima koji drže do prepoznatljivog stila. Dvojcu Santojema se kreativnost, i hrabrost, svakako ne može poreći.
POGLEDAJTE ČLANKE

U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.
Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?
Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.
Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.
Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potvrđuje poslednji izveštaj o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
POPULARNO NA FORUMU
Od ideje do parfimerije
Interesuje me da otvorim par
Refan parfimerija i u Srbiji
Poštovani, htela bih da kontaktiram radnju Refan u Pančevu, te Vas ljubazno molim za telefon.
Fransiza ili distribucija
Pozdrav! Da li je bolje poceti kao distributer novog brenda parfema ili otvoriti njihovu fransizu?
Refan parfimerija i u Srbiji
Kako da kontaktiram prodavnicu u Pancevu...ostavite telefon
Omiljeni francuski brend
Koja je ulazna naknada za franšizu kompanije Yves Rocher?
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com